דיווח: ניימאר שיתף את חבריו לפ.ס.ז' ברצונו לעזוב לריאל

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

אחרי הכחשות גורפות בתקשורת הצרפתית למהלך, טוען ל'פריזיאן שהברזילאי הודיע על כוונותיו בארוחה בה נחגגה הזכייה בגביע. ע"פ "מארקה" האמיר של קטאר מסרב לשמוע על האפשרות שהברזילאי יעזוב

(גודל טקסט)

התקשורת הצרפתית שהכחישה עד כה מקיר לקיר ובתוקף את האפשרות שהברזילאי רוצה לעזוב את פאריס סן ז'רמן, יצאה הבוקר (שישי) עם כותרת שונה לחלוטין. בידיעה של העיתון "ל'פריזיאן" נכתב שניימאר עדכן את חבריו לפ.ס.ז' ברצון שלו לעזוב ובלבטיו.

מדובר בארוחה שערך הקפטן טיאגו סילבה כדי לחגוג את זכייתה של הקבוצה בגביע הצרפתי, מיד לאחר הניצחון בגמר ביום שלישי על לה הרבייה (0:2), בה נכחו בין השאר טיאגו מוטה, מרקיניוס, מרקו וראטי וחאבייר פאסטורה.

במקביל פורסם ב-"מארקה" כי האמיר של קטאר, המחזיק למעשה בכרטיס השחקן של ניימאר ומשלם לו ישירות את המשכורת, הודיע לאביו של החלוץ כי הוא לא מוכן בשום אופן למכור אותו.


גריזמן. הבטיח שיעשה כל מאמץ לסיים יפה באתלטיקו (GETTY)


"אס": גריזמן עדכן את סימאונה שיעזוב לברצלונה

ובינתיים, "אס" יצא הבוקר (שישי) בגילויים חדשים על "פרשת גריזמן". על פי האתר החלוץ נפגש כבר לפני כמה שבועות עם מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה והודיע לו שיעזוב לברצלונה כשהבלאוגרנה יפעילו את סעיף השחרור שלו – 100 מיליון יורו. גריזמן הבטיח לצ'ולו שעד תום העונה יעשה כל מאמץ להבקיע כמה שיותר שערים.סימאונה עדכן את שני הקפטנים של הקולצ'ונרוס ואלה מיהרו להגן על גריזמן בתקשורת.

על פי "אס" צ'ולו היה מרוצה מכך שהצרפתי הודיע לו מספיק זמן מראש כדי שיוכל למצוא לו מחליף. בין השמות הוזכרו אדינסון קבאני (פאריס סן ז'רמן), ראדמל פלקאו (מונאקו) וסרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי). שני האחרונים כבר שיחקו בעבר באתלטיקו.


אינייסטה. "יהיה מוזר לראות את ניימאר חוזר לבארסה" (Getty)

 
קפטן ברצלונה הפורש אנדרס אינייסטה הצהיר בראיון לעיתון "ספורט" שיודיע בתוך עשרה ימים על היעד אליו יעבור."יש לי כמה הצעות אבל עוד לא חתמתי באף קבוצה", אמר הקשר, "לא אחליט לפי ההצעה הכספית הגבוהה ביותר, אלא לפי הרמה המקצועית של הקבוצה בה אשחק". על האפשרות שניימאר יחזור לקאמפ נואו דווקא ואמר אינייסטה: "לא חושב שתהיה לו בעיה בחדר ההלבשה, אבל אני חושב שזה יהיה מוזר מאוד לראות אותו שוב בבארסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי