אינייסטה לא יחתום ביפן, ארתור יעבור לברצלונה בינואר

ארתור
ארתור | Gettyimages

בספרד משוכנעים שקשר גרמיו יעבור באמצע העונה הבאה, הקטלונים יממשו את האופציה עליו ביולי הקרוב: "הקשר הכי טוב בדרום אמריקה". וגם: ויטסל קובה היפנית מכחישה שתצרף את הקשר: "סכומים לא הגיוניים"

(גודל טקסט)
ברצלונה תקיים את משחקה החוץ האחרון שלה לעונה מול לבאנטה (ראשון, 21:45), וכמובן שזה גם יהיה המשחק הלפני אחרון של אנדרס אינייסטה שמקווה להיפרד עם שיא של עונה ללא הפסד. אגב, לשם כך היא תצטרך שלא להפסיד ללבאנטה ובמחזור האחרון בארסה תארח בקאמפ נואו את ריאל סוסיאדד.


באשר לאנדרס אינייסטה, הוא עשוי שלא לפתוח מחר מול לבאנטה כחלק מהרוטציות שמעניק ואלוורדה לשחקנים, אבל יזכה לכבוד בהרכב במחזור סיום העונה. בימים האחרונים נקשר שמו עם מעבר לוויטסל קובה היפנית, אך במועדון היפניהבהירו היום: "הסכומים שדווח עליהם לא הגיוניים מבחינתו. זה לא ריאלי שהוא יחתום, אם כן הוא יהיה השחקן הכי טוב ביפן. בארסה גם רוצה לעבור בפעם התשיעית את מחסום כיבוש מאה השערים אחרי שכבשה עד כה 94 שערים ויש לה שני משחקים כדי להגיע ל-100, יעד שיהיה קשה להשיגו.


ברצלונה כבר זכתה באליפות ומזה תקופה שהעונה הבאה מתחילה להתגבש מבחינת שחקנים. העיתון "ספורט" פרסם שהושג סיכום סופי עם ארתור מגרמיו שיחתום בברצלונה ביולי ויגיע בינואר 2019 ולא באוגוסט הקרוב. בארסה שילמה עליו 4 מיליון יורו והודיעה על אופציה לרכוש אותו. לפי הפרסום היא תשלם באוגוסט 11 מיליון יורו ובינואר 2019 עוד 15 מיליון יורו. בנוסף יהיו 9 מיליון יורו בבונוסים על הישגיו בקבוצה. לבארסה יש אופציה לרכוש אותו עד ה-15, אחרת העסקה תתבטל.

️"ARTHUR OK"

‼️Arthur Melo of Gremio will sign in July 2018 and arrive at Barcelona in January 2019 #fcblivepic.twitter.com/OGQob2utcF

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) May 11, 2018

בגרמיו רוצים להשאיר אותו כדי שישחק בליברטדורס, אבל בבארסה העדיפו לחכות ל-15 ביולי עם האופציה מכיוון שזו כבר תהיה שייכת לשנת הכספים הבאה 2018/19 ומבחינת הפייר פליי הפיננסי הרכישה תיחשב כבר לתקציב של העונה הבאה. ארתור מקווה להיכלל בנבחרת ברזיל, שהסגל שלה יפורסם על ידי המאמן צ'יצ'ה ביום שני הקרוב. ארנסטו ואלוורדה אמר על ארתור: "הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו זמן רב. הוא שחקן מעולה עם פרופיל שמתאים לבארסה. כרגע הוא הקשר הכי טוב בדרום אמריקה".


לפי "מונדו דפורטיבו" בארסה בונה על ארבע העברות. בקיץ החיזוק שיגיע הוא אנטואן גרייזמן וקרלס אלנה מברצלונה ב' ובינואר ארתור ופרנקי דה יונג בן ה-20 מאייאקס. שוער ברצלונה יאספר סילסן מבוקש על ידי מספר קבוצות, אבל בברצלונה לא רוצים לוותר עליו למרות שהוא השוער השני בלבד. "ספורט" גם פרסם שאנחל די מאריה קשר פאריס סן ז'רמן רוצה לשחק בברצלונה בעונה הבאה, אבל מועמד גם לאתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי