אחותו של רונאלדו: אצלנו בבית לא מדברים על מסי

כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס
כריסטיאנו רונאלדו עם אמו מריה דולורס | Gettyimages

אמו של כוכב ריאל מדריד התראיינה בצרפת וחשפה: "הוא הילד היחיד שלא תכננו, אבל הוא המתנה שלי. אבא שלו תמיד אמר לו שהוא יהיה החלוץ הכי טוב בעולם"

(גודל טקסט)

אמא של כריסטיאנו רונאלדו, אביירו דולורוס, התראיינה בראיון נדיר למגזין של העיתון ל'אקיפ הצרפתי וסיפרה על הבן שלה, כוכב ריאל מדריד ולדעת רבים גדול הכדורגלנים בעולם בימינו. "הוא מתנה שקיבלתי מהשמיים", סיפרה האם, שהתאלמנה אחרי שאביו של CR7 סבל מבעיות אלכוהול.

דולורס נחשבת למאוד דומיננטית בחייו של חלוץ ריאל מדריד, אבל את המשפט הכי חזק בראיון אמרה דווקא אחותו של רונאלדו, קטיה. כאשר נשאלה האמא מה דעתה על ההשוואות בין רונאלדו ומסי, קטיה התערבה ואמרה: "הוא יודע שאצלנו בבית לא מדברים על מסי. אנחנו רוצים שיהיו לו בבית רק אנרגיות טובות. כולם מפציצים אותו בלי הפסקה בשאלות על מסי והוא יודע שאצלנו הוא יכול למלא את הבטריות".

דולורס סיפרה על משמעותו של כריסטיאנו בחייה: "אמא שלי מתה כשהייתי בת שש והייתי יתומה. שלחו אותי לבית יתומים. היחיד היחיד שלא תכננו היה רונאלדו. הוא הביא לי ולבעלי המון כוח ושמחת חיים. הוא היה המתנה שלי. הוא היה כמו ישו הקטן שהגיע אלי הביתה. הוא היה הכי פחות צפוי מבחינת תכנון המשפחה, אבל אלוהים נישק אותו".


כריסטיאנו רונאלדו עם בנו ואמו. על מסי לא מדברים בבית (Gettyimages)


אם היא מתכוונת להגיע לקייב לגמר ליגת האלופות:
"הלכתי לראות משחק אחד ולא הרגשתי טוב. מאז אני לא הולכת למשחקים ורואה אותם רק בטלוויזיה".

התרומה של אביו, שהלך לעולמו ב-2005: "אבא שלו היה מאוד חשוב עבורו, בניגוד למה שמציירים. הוא היה בטוח מהרגע הראשון שרונאלדו יהיה כוכב גדול והאמין בו שהוא יהיה הטוב בעולם. כשהוא שיחק במנצ'סטר יונייטד כשחקן כנף אבא שלו היה אומר לו 'תראה שתהיה החלוץ הכי טוב בעולם'. רונאלדו היה עונה לו 'אולי אהיה החלוץ הכי טוב בעולם, אבל לא הכובש הכי טוב'. אבא שלו היה אומר לו 'בוא נתערב'. הוא נתן לו הרבה ביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי