"ביי ביי לבלתי מנוצחים": כעס בברצלונה מקטיעת הרצף. ורמאלן בספק למונדיאל

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

ואלוורדה וההגנה חוטפים אחרי ה-5:4 ללבאנטה שהרס את חלומות העונה ללא הפסדים. המאמן: "אני מאוד כועס, כבר שיחקנו העונה בלי מס והצלחנו להישאר בחיים". הבלגי סובל מפגיעה בידו הימנית

(גודל טקסט)
"ביי ביי לבלתי מנוצחים", הייתה הכותרת של "אס" ל-5:4 הלוזרי של ברצלונה אמש (ראשון) ללבאנטה, שגדע את חלומות עונה ללא הפסדים של הקבוצה הקטלאנית לראשונה בתולדות לה ליגה. גם ב"מונדו דפורטיבו" ביכו את "תם עידן הבלתי מנוצחים". ב"ספורט" קטלו את משחק ההגנה והעניקו ציון 3 לנלסון סמדו ו-2 לירי מינה. סרחיו בוסקטס לעוסמאן דמבלה קיבלו 4. ב"מארקה" חגגו: "לבאנטה הקבר של בארסה".


אולי אפשר להאשים את ארנסטו ואלוורדה שוויתר על שיתופו של ליאו מסי, והראה שללא הכוכב הגדול שלה, בארסה היא בעצם קבוצה בינונית. מצד שני, מי היה מאמין שהפסד הליגה הראשון של המאמן יגיע אחרי 37 משחקים. המאמן עצמו כעס בסיום, אבל התעקש שההפסד לא בגלל אי שיתופו של הפרעוש.


"כבר שיחקנו בלי מסי העונה והצלחנו להישאר בחיים", אמר באכזבה. "כולנו כועסים על ההפסד. המשחק הוכרע עם עשר דקות משוגעות בתחילת המחצית השנייה. אני מאוד כועס, אבל אין לי מה לעשות עכשיו בקשר לזה. זה כואב להפסיד דווקא במשחק ה-37 של העונה כשלפני כן עונה שלמה כמעט לא הפסדנו אף משחק, אבל זה היה יכול לבוא בכל מחזור. הראשון, הרביעי או ה-14. התוצאה הזו נדירה. לא בכל יום אנחנו סופגים חמישה שערים".


בארסה נחלה הפסד ליגה ראשון אחרי 400 יום בדיוק ו-43 משחקים. מי שספג ביקורות קשות הוא הבלם ירי מינה שפתח לראשונה ונאלץ לראות חמישה שערים ברשת. פיליפה קוטיניו היה אולי האיש הכי עצוב על המגרש. הוא כבש שלושער ראשון במדי ברצלונה ובכל זאת הקבוצה הפסידה. "עשינו ריצה היסטורית ורצינו לסיים את זה בלי הפסד כל העונה. המטרה העיקרית הייתה זכייה באליפות ואת זה השגנו. שלושת השערים שלי? הכי חשובה היא הקבוצה. אנחנו רוצים לנצח במשחק האחרון של העונה כי זה גם המשחק האחרון של אנדרס אינייסטה. ההפסד הזה מכאיב, אבל זכינו באליפות וזה הכי חשוב. שיחקנו נגד קבוצה טובה שבאה מאוד מפוקסת".


La portada del diario Sport de mañana… SIN DEFENSA. pic.twitter.com/yhzl2Xne5F

— El 10 (@el10blaugrana) May 13, 2018


גם אינייסטה היה מאוכזב: "היו לנו אשליות שנסיים בלי הפסד וזה מאוד ריגש אותנו, אבל בואו נישאר בפרופורציות. זה לא היה הדבר הכי חשוב עבורנו העונה. הפסדנו בגלל הלחץ וחוסר הארגון בקבוצה". על עזיבתו ביום ראשון הקרוב אמר: "ככל שהמשחק האחרון מתקרב ככה קשה יותר לחשוב על הפרידה. מרגש ששוב נתנו לי מחיאות כפיים במגרש של יריבה".


מסי לפחות קיבל חדשות טובות כשמוחמד סלאח והארי קיין לא הצליחו לעבור אותו והוא בדרך לזכייה נוספת ב"נעל הזהב" עם 34 שערים. תומאס ורמאלן סובל מפגיעה בידו הימנית ונמצא בספק למונדיאל.


1 – Barcelona have lost a La Liga game for the first time since April 2017 vs Malaga at La Rosaleda, 400 days ago. Surprise. pic.twitter.com/gTPzDo9b11

— OptaJose (@OptaJose) May 13, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי