רונאלדו צפוי לשחק במחזור הסיום, מוריניו: "הוא לא יחזור ליונייטד"

רונאלדו, פיקה
רונאלדו, פיקה | Gettyimages

הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד מתוכנן לשחק כ-60 דקות במחזור סיום העונה מול ויאריאל, במטרה להכשירו לגמר ליגת האלופות ב-26 במאי. וגם: מנג'ר השדים האדומים נשאל על האפשרות שיצטרף: "אסור להם למכור אותו"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו עשוי לשחק כשעה במשחק האחרון של ריאל מדריד בליגה בשבת נגד ויאריאל בחוץ (21:45), כשהמטרה העיקרית היא כמובן לאפשר לו להסיר מעט חלודה ולשמור על כושר לקראת גמר ליגת האלופות בשבת הבאה בקייב נגד ליברפול.

כידוע, רונאלדו לא שיחק מאז ה-6 במאי, אז נפצע בקלאסיקו שהסתיים ב-2:2. CR7 הוחלף באותו קלאסיקו כבר במחצית מכיוון שסובב את הקרסול והיה חשש שהוא ייעדר מהגמר, אבל זינדין זידאן הודיע לאחר מכן שהכוכב הפורטוגלי יהיה כשיר. רונאלדו שיחק השנה פחות מכל עונה אחרת בקריירה, דבר שנעשה כדי לשמור עליו ולאפשר לו להגיע לשלבי סיום העונה בכושר טוב.

ועוד בנושא כריסטיאנו רונאלדו, היום התייחסו לעתידו המנג'רים וארסן ונגר, שעשו זאת כמובן בראיונות נפרדים. מוריניו שוחח עם העיתון "רקורד" הפורטוגלי ונשאל בין היתר על האפשרות ש-CR7 יגיע למנצ'סטר יונייטד: "אסור לריאל מדריד למכור אותו. הם לא יכולים למכור אותו והוא צריך להישאר עד לרגע שבהנהלה יגידו לו לעזוב כדי לשחק ב-MLS לשנה אחת או לאיזה מקום אחר שהוא רוצה לעבור אליו לפני שיפרוש. אני לא חושב שרונאלדו יחזור ליונייטד, למרות שכולם יודעים עד כמה ביונייטד הייתה תשוקה אליו, הוא נבחר לאחרונה לזר הכי טוב שהיה בקבוצה אי פעם. יש שחקנים בעולם שאם למועדון יש סיכוי להחתים אותם הם יעשו הכל, אבל אני לא חושב שבריאל מדריד חושבים לשחרר אותו. הדלת צריכה להישאר סגורה עבורו".


רונאלדו מסמן את הסיכוי שלמרות הכל הוא יחזור ליונייטד? (AFP)

גם ונגר הודה בראיון שערך כי הפספוס הכי גדול שלו כמנג'ר היה החתמת רונאלדו: "לפעמים דמיינתי איך זה היה אם תיירי הנרי ורונאלדו היו משחקים ביחד בארסנל. זה בטח היה משנה משהו בהישגים שלי בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי