זידאן מתלבט אם לפתוח עם בייל בקייב: עכשיו הוא כובש

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

מאמן ריאל מדריד לא התרגש מה-2:2 בוויאריאל במחזור הסיום והתייחס לוולשי: "הוא לא הרים ידיים בשום שלב". כריסטיאנו רונאלדו עבר בהצלחה את המבחן, קאסמירו רשם 150 הופעות: "מקווה לחגוג בגמר ליגת האלופות"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד סיימה אתמול (שבת) את העונה בספרד עם 2:2 בחוץ נגד ויאריאל, תיקו שמשמעותו שהבלאנקוס יישארו מתחת לברצלונה ולאתלטיקו מדריד במקום השלישי. זינדין זידאן עלה בהרכב חסר, אמנם עם כריסטיאנו רונאלדו בהרכב, אבל בין השאר גם עם בנו, השוער לוקה זידאן, וספק אם לגמר ליגת האלופות בשבת בקייב מול ליברפול יהיה לו מה לקחת מהמשחק.


"אנחנו מוכנים לגמר האלופות", הבהיר זיזו שלא התרגש יתר על המידה מהתיקו במגרשה של הצללות הצהובה, "חשוב שלא היו לנו פציעות, אבל ה-11 שיפתחו בגמר עדיין לא נקבעו. לה ליגה הסתיימה ואנחנו לפני המשחק הכי חשוב של העונה ויש לנו הזכות להשתתף בו. לא יכולנו לזכות השנה באליפות ולכן נלך בכל הכוח על האלופות, כי ריאל רוצה תמיד לזכות בכל תואר. זו לא עונה מאכזבת. זכינו בגביעים בתחילת העונה, בגביע העולם למועדונים ואם נסיים עם זכייה שלישית באלופות מי יגיד שזו הייתה עונה גרועה?".


הכתבים שאלו האם גארת' בייל מתוכנן לפתוח בקייב, אבל זיזו סירב להתחייב על כך ושיבח את הוולשי שמי יודע אם לא שיחק בפעם האחרונה במדי הבלאנקוס: "בייל אף פעם לא הרים ידיים, בשום רגע העונה. הוא טוב מאוד באימונים. הדבר היחיד שהשתנה הוא שכעת הוא גם כובש שערים". בייל סיים את העונה עם 16 שערי ליגה לעומת שבעה בלבד עונה שעברה.

#LaPortada ¡A la final! pic.twitter.com/RF4R3O0eJl

— MARCA (@marca) 19 במאי 2018

קאסמירו חגג אתמול את המשחק ה-150 שלו בריאל מדריד כשהעלה לרשתות החברתיות חולצה שהוכנה לכבודו עם מספר הופעותיו במועדון ורמז לקראת הגמר: "מקווה לחגוג בגדול במשחק ה-151 שלי". בראיון לתקשורת אחרי המשחק אמר הברזילאי: "יש לנו הרבה שחקנים בכושר טוב. אני לא מקנא בזידאן שצריך לבחור רק 11 שחקנים לגמר. כל משחק עבורי הוא חלום שהתגשם. כריסטיאנו רונאלדו נראה לי מוכן מאוד לגמר. לוקה זידאן? הוא בסגל ויש לו תמיכה של כולם. הוא שיחק בסדר גמור". 

 

Orgulloso de haber vestido 150 veces esta legendaria camiseta. Ojalá la 151 suponga cumplir de nuevo un gran sueño. ¡A por más! #HalaMadridpic.twitter.com/Wj86rzB0bG

— Casemiro (@Casemiro) May 19, 2018

העיתון "אס" הדגיש שכריסטיאנו רונאלדו עבר בהצלחה את המבחן לפני הגמר, כשכבש את שערו ה-26 העונה בליגה, שער אחד יותר מהעונה שעברה. 


כעת בריאל מדריד מתחילים גם לתכנן את העונה הבאה, כאשר הכתב הבלגי של העיתון HLN כריסטוף טרואר צייץ שאדן הזאר ששיחק אמש את משחקו ה-300 בצ'לסי וזכה בגביע האנגלי מחכה להצעה של ריאל מדריד. "הוא לא סגר על הארכת חוזה בצ'לסי ולא סגר את הדלת בפני ריאל. הוא אהד אותם מילדות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי