אתלטיקו הציעה לגריזמן שכר גבוה מברצלונה, וארדי מועמד

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | AFP

הקולצ'ונרוס מנסים בכל כוחם להשאיר את הכוכב הצרפתי שפורסם כי נפגש עם המנכ"ל, הנשיא והמאמן דייגו סימאונה, אבל נראה שיעדיף לעבור לאלופה. בינתיים פורסם מועמד חדש ומפתיע להחליפו: חלוץ לסטר ונבחרת אנגליה

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה בליגה האירופית ביום רביעי האחרון, פרסמו כלי התקשורת בספרד על "הצעה אחרונה" שהוגשה לכוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן בניסיון לשכנעו להישאר בקבוצה ולמנוע את עזיבתו לברצלונה.

במקביל התפרסמו גם ידיעות על כך שליאו מסי בכבודו ובעצמו טלפן לצרפתי כדי לשכנעו להצטרף לאלופה, וכעת עולה שם של מועמד נוסף להחליף את גריזמן במדריד, בעסקה שכבר נראה שלא ניתן יהיה למנוע את התרחשותה. ג'יימי וארדי, חלוץ לסטר ונבחרת אנגליה הוא האיש שעל הכוונת של דייגו סימאונה, שהערב (19:30) יסיים את העונה במשחק ליגה לפרוטוקול מול אייבר, אחרי שאתלטיקו הבטיחה את הסגנות.

בשבוע האחרון עלו מספר שמות שהוזכרו כמועמדים להחליף את גריזמן וביניהם אדינסון קבאני מפאריס סן ז'רמן, רדמאל פלקאו ממונאקו וסרחיו אגוארו ממנצ'סטר סיטי, שכזכור כבר שיחק בקבוצה בעבר. אגוארו הדגיש שהוא נשאר לפחות עוד עונה בסיטי וכעת לרשימה צורף נציג אחר מהפרמיירליג, ג'יימי וארדי בן ה-31. מועמדות די מפתיעה, אבל וארדי מגלה יציבות בכיבוש שערים, העונה הבקיע 23 בכל המסגרות ו-57 בשלוש עונות. השועלים רוצים להאריך את חוזהו המסתיים ב-2020 ולהשאיר אותו במועדון, כשההצעה שלהם היא להגדיל את שכרו השבועי ל-140 אלף ליש"ט.

באשר לגריזמן, הוא נפגש לאחרונה עם מנכ"ל אתלטיקו מדריד, חיל מרין והמאמן דייגו סימאונה כדי לדון על עתידו. השניים הציעו לו לפי "אס" חוזה לחמש שנים ושכר של 20 מיליון יורו לעונה. זו הצעת שכר טובה יותר מאשר הציעה ברצלונה. כמו כן מציעים לו להשאיר את סעיף השחרור על מאה מיליון יורו, כך שהוא יוכל לעזוב בעתיד אם ירצה. גם הנשיא אנריקו סרסו אכל איתו ארוחת צהריים, אבל שתיקתו של החלוץ הצרפתי מתפרשת כהודעה שהוא עוזב.

הצעה גבוהה יותר מאתלטיקו, אך כנראה שברצלונה מפתה בהרבה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי