אינייסטה נפרד מבארסה עם ניצחון, טורס מאתלטיקו עם צמד

אנדרס אינייסטה נפרד משחקני ברצלונה
אנדרס אינייסטה נפרד משחקני ברצלונה | AFP

שער נפלא של קוטיניו (57) סידר לבארסה 0:1 על ריאל סוסיאדד במשחק הפרידה מהסמל הכי גדול שלה בעשור האחרון. "אל ניניו" אמר תודה לאוהדים שלו כשכבש ב-2:2 של הקולצ'ונרוס, שסיימו את העונה במקום השני

(גודל טקסט)
המחזור ה-38 והאחרון בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במפגש המוקדם ולנסיה גברה 1:2 על דפורטיבו לה קורוניה. מאוחר יתר פרננדו טורס נפרד מאתלטיקו מדריד עם צמד ב-2:2 הביתי מול אייבר. במשחק המרכזי של היום, ברצלונה נפרדה מאחד מסמליה הגדולים בחמש עשרה השנים האחרונות, אנדרס אינייסטה, וסיימה את העונה עם ניצחון 0:1 על ריאל סוסיאדד.


ברצלונה – ריאל סוסיאדד 0:1
אחרי ההפסד המפתיע והמשוגע ללבאנטה בשבוע שעבר, הדבר האחרון שהיו צריכים בקאמפ נואו היום זה להפסיד. לסיים עונה כזאת מוצלחת, כמעט מושלמת, עם הפסד, יהיה עוול לאנדרס אינייסטה. הסמל והכוכב הודיע שהוא עוזב ונפרד בדמעות מהקהל שמחא לו כפיים סוערות כשהוחלף בדקה ה-82. השער הנהדר של קוניטיו בדקה ה-57, בבעיטת בננה מושלמת לחיבורים שקבעה שבארסה תסיים את העונה עם ניצחון, היתה רק מוזיקת רקע לפרידה מהשחקן האהוב.


אתלטיקו מדריד – אייבר 2:2

פרננדו טורס אמר שלום בסטייל. החלוץ סיים את הפרק האחרון בקריירה שלו במועדון נעוריו עם צמד, מקום שני בליגה על חשבון ריאל מדריד וזכייה בליגה האירופית. אל ניניו קיבל מדייגו סימאונה את המקום בהרכב והכניס את הקהל הביתי לטירוף. קיקה אמנם העלה את האורחת ליתרון מפתיע (35), אך טורס דחק מקרוב כעבור שלוש דקות וקבע 1:1 בהפסקה. בדקה ה-60 החלוץ הספרדי עקף את השוער והשלים צמד שהעיף לשמיים את כל האצטדיון. האורחת, שנותרה בעשרה שחקנים לאחר שהרננדז הורחק, הרסה במעט את החגיגה עם 2:2 נהדר מרגליו של רובן פנה (70).


טורס. נפרד עם צמד (האתר הרשמי)

טורס. נפרד עם צמד (האתר הרשמי)
 


ולנסיה – דפורטיבו לה קורוניה 1:2
המארחת כבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות, האורחת נשרה לליגה השנייה ו-90 הדקות התנהלו על מי מנוחות. סימונה זאזה כבש בדקה ה-28 בבעיטה מתוך הרחבה. החלוץ האיטלקי העלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה וסיים את העונה עם המאזן הטוב ביותר שלו מאז 2012/13, אז הוא שיחק בליגה השנייה באיטליה. בדקה ה-77 גונסאלו גדש הבקיע את השני, לוקאס פרק רק צימק (80). העטלפים סיימו את העונה במקום הרביעי ועם הכרטיס לליגת האלופות, קבוצתו של סידורף כאמור שקועה עמוק מתחת לקו האדום והיא תנסה לשוב לליגה הבכירה בעונה הבאה.


תוצאה נוספת

אתלטיק בילבאו – אספניול 1:0

לאספניול: דויד לופס (9)

 
 

Fernando @Torres: #DeNiñoALeyendapic.twitter.com/Xmao3Fzley

— Atlético de Madrid (@Atleti) May 20, 2018

No podías despedirte de otra manera que… ¡Marcando! ⚽⚽
⚪ ¡Gracias por tus 1⃣2⃣9⃣ goles de rojiblanco! ¡Nos has hecho vibrar con todos ellos! #AtletiEibar#AúpaAtletipic.twitter.com/dDfZBOmC8i

— Atlético de Madrid (@Atleti) May 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי