עושים שוק: פ.ס.ז' הציעה 100 מיליון יורו על מילינקוביץ'-סאביץ'

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' עם צ'ירו אימובילה
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' עם צ'ירו אימובילה | AFP

הקשר הסרבי של לאציו מחוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר יונייטד, כעת גם אלופת צרפת הצטרפה לתמונה עם הצעת ענק, כך לפי דיווח באיטליה. וגם: מוראטה מנסה לחזור ליובנטוס, "מבצע ברזיל" בברצלונה ואנצ'לוטי חתם בנאפול

(גודל טקסט)
הליגות באירופה הגיעו לסיומן, מה שנותן את האות לשמועות ודיווחים לקראת חלון ההעברות ביבשת, כשקבוצות רבות רוצות לבצע רכש לפני פתיחת המונדיאל ברוסיה בחודש הבא.


רשמי
* נאפולי החליטה להיפרד מהמאמן מאוריציו סארי, קרלו אנצ'לוטי אושר כמחליפו. נראה שמדובר בחוזה לשנתיים או אפילו שלוש בו ירוויח כ-6.5 מיליון יורו בעונה. לחצו לכל הפרטים

#WelcomeCarlo@MrAncelottipic.twitter.com/u3jKVEZa78

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) May 23, 2018

* קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה אישר את הדיווחים כי החל מהעונה הבאה ישחק ביפן. לחצו כאן לידיעה המלאה


* לוקאש הרדצקי, השוער הסלובקי שמייצג את נבחרת פינלנד ובשלוש השנים האחרונות שיחק באיינטרכט פרנקפורט, חתם בבאייר לברקוזן לחמש השנים הבאות.

Tervetuloa, Lukas! #Werkself ⚫️ #Hradeckypic.twitter.com/8km19cZNkn

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04fussball) May 23, 2018

* המגן השמאלי של ולנסיה חוסה גאיה האריך את חוזהו בחמש שנים נוספות בעטלפים.

@jose_gaya = #yosoyvalenciacf

¿y tú?

https://t.co/6Kny45vcNwpic.twitter.com/ieaayKOW4U

— Valencia CF (@valenciacf) 22 במאי 2018

* מאמן דפורטיבו לה קורוניה קלרנס סיידורף פוטר מתפקידו אחרי שלא הצליח להציל את הקבוצה מירידת ליגה.


Clarence Seedorf no continuará al frente del Deportivo la próxima temporada https://t.co/gHp8E3m6nSpic.twitter.com/3Edvmb54dJ

— RC Deportivo (@RCDeportivo) 22 במאי 2018

* ראמון פלאנס, שהיה מועמד אשתקד למכבי חיפה, מונה למנהל ספורטיבי בסביליה, כך מדווח "אסטדיו דפורטיבו".


* שוער מכבי תל אביב לשעבר, חואן פאבלו קולינאס, שוחרר מא.א.ק לרנקה.


* אקס נוסף של הצהובים, ליטו וידיגאל, חתם לשנתיים כמאמן ויטוריה סטובאל, שסיימה במקום ה-14 בליגה הפורטוגלית.


* המאמן מישל פרודום, שאימן את קלאב ברוז' עד השנה שעברה במשך ארבע שנים, חוזר לסטנדרד ליאז' – למקום בו אימן במשך שנים החל מתחילת שנות האלפיים.

Michel Preud'homme de retour chez les Rouches ⚪ la saison prochaine ➡ https://t.co/7CJXbqDpxj#WelcomeBackMPH#EnfantdeSclessin#RSCLpic.twitter.com/4Ky3u5Gysa

— Standard de Liège (@Standard_RSCL) May 23, 2018

שמועות
* על פי "גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, אלופת צרפת פאריס סן ז'רמן הצטרפה למנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר הקשר הסרבי של לאציו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' והציעה עבורו מאה מיליון יורו.

PSG have made a €100m bid for Sergej Milinković-Savić. Manchester United are also interested in the Lazio midfielder. (Source: Gazzetta dello Sport) pic.twitter.com/cvLr0WeCyp

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) May 23, 2018

* "רדיו קטלוניה" פרסם שאנטואן גריזמן כבר בחר בית בברצלונה יחד עם משפחתו ומעברו לאלופת היא עניין של ימים. החוזה שלו עם בארסה כבר נחתם עם אחותו שמייצגת אותו.


* "מונדו דפורטיבו" מדבר על "מבצע ברזיל" בברצלונה. הקבוצה רוצה לסגור את ההחתמות של החלוץ רודריגו מסנטוס וארתור מגרמיו, כשלפי הדיווח בארסה רוצה את ארתור כבר ביולי, אבל רק אם תצליח למכור שחקנים מהקבוצה. כזכור, אלופת ספרד מחזיקה בסיכום עם גרמיו בנוגע לקשר והוא יעלה 30 מיליון יורו בנוסף לעוד תשעה מיליון בסעיפים משתנים. כמו כן, הקבוצה רוצה לסגור את החתמת רודריגו בן ה-17 שמכונה "ניימאר החדש" בגלל שגם מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן בעקבותיו. . החתמת רודריגו בן ה-17 יותר מסובכת. הקבוצה רוצה לסכם איתו על אופציה כמו נעשה עם ארתור.


OPERACIÓN BRASIL

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/3l7E2uvv8Q

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 23 במאי 2018

* בגזרת העוזבים את ברצלונה, "ספורט" פרסם שהקבוצה רוצה למכור הקיץ את דניס סוארס, אנדרה גומש, פאקו אלקסר, אלייש וידאל, לוקה דין וירי מינה, כש"אס" הוסיף לרשימה את ראפיניה ומוניר אל-חדדי שמושאלים לקבוצות אחרות. כל השחקנים ביחד עשויים להכניס לבארסה כ-100 מיליון יורו.


* מילאן נלחמת עם יובנטוס על רכישת חלוץ צ'לסי אלברו מוראטה, שסיים עונה מאכזבת בבלוז. הרוסונרי הציעו לשאול אותו לעונה עם אופציה של רכישה, כשהבלוז יהיו מוכנים להיפרד מהספרדי תמורת הסכום המתאים כדי לצרף את רוברט לבנדובסקי. מוראטה מצידו מעדיף לעבור ליובה בה שיחק שנתיים. היום אף פורסמו תמונות של הספרדי באיטליה.

Chelsea striker Álvaro Morata is in Milan today with his agent and Juventus director Fabio Paratici. (Source: @AgentiAnonimi) pic.twitter.com/xYn5lYfjoO

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) May 23, 2018

* מאורו איקרדי רוצה העלאת שכר באינטר מ-5.3 מיליון יורו לעונה ל-8 מיליון יורו, כשאישתו וונדה נרה שמשמשת גם כסוכנת שלו מאיימת למכור אותו, כך מפרסם "קוריירה דלו ספורט". אינטר מצידה רוצה את ג'סטין קלייברט חלוץ אייאקס.


* אחרי שככל הנראה לא יאמן את ארסנל, מיקל ארטטה יקבל חוזה חדש במנצ'סטר סיטי, שרוצה להשאיר אותו כעוזרו של פפ גווארדיולה ולאחר מכן הוא אף עשוי להחליף אותו כמנג'ר הקבוצה, כך מדווח "דיילי מירור".


* לסטר רוצה את ג'וני אוונס מווסט ברומיץ,' שיש לו סעיף שחרור של 3 מיליון ליש"ט.  


* לייפציג סיכמה עם מונפלייה על רכישתו של המגן הימני נורדי מוקייל עבור 16 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי