סוכנו של אסנסיו: ריאל דחתה שתי הצעות מהפרמיירליג

אסנסיו
אסנסיו | AFP

נציגו של הקשר חשף כי הוצעו 150 מיליון ליש"ט עבור מכירתו, אולם הבלאנקוס לא מוכנים לדון בכך לאחר שהאריכו לפני פחות משנה את חוזהו עד 2023. לפי ההערכות מדובר במנצ'סטר סיטי ובמנצ'סטר יונייטד שפנו

(גודל טקסט)

סוכנו של מרקו אסנסיו, הוראסיו גאג'יולי, גילה ל"קדנה סר" כי ריאל מדריד דחתה באחרונה שתי הצעות נפרדות על מרקו אסנסיו בסך 150 מיליון יורו כל אחת. הקשר פתח ב-19 מ-32 משחקיו העונה בלה ליגה וכבש שישה שערים. הוא האריך את חוזהו עד 2023 ויש בו סעיף שחרור של 700 מיליון יורו, כך שאין בעיה לבלאנקוס לדחות את ההצעות. לפי ההערכות מדובר בשתי המנצ'סטריות שניסו לרכוש אותו.

הסוכן אמר: "יש לו עתיד גדול ושוויו בשוק כבר עכשיו 150 מיליון ליש"ט, אבל ריאל מדריד דחתה את ההצעות". אסנסיו בן ה-22 הגיע ממאיורקה ב-2014 לאחר שהמנכ"ל של דודו אוואט החליט למכור אותו לריאל מדריד ולא לברצלונה, שהתעניינה בשירותיו גם כן.

הסוכן הבהיר שההצעות הגיעו מאנגליה: "אתם יכולים לתאר לעצמכם שההצעות הגיעו מאנגליה כי שם אפשר להציע סכומים כאלה בקלות". הספקולציות אמרו רק לפני כמה שבועות שאם ניימאר יגיע ייתכן שאסנסיו או איסקו יימכרו כדי לממן חלק מהעסקה, אבל כרגע בואו של הברזילאי נראה בסיכוי נמוך. הסוכן אמר: "יש יותר משתי קבוצות באנגליה שרוצות אותו והסכום שיוצע עליו בעתיד עוד עשוי לגדול".


אסנסיו חוגג עם בנזמה (Gettyimages)

בתוך כך, רונאלדו הברזילאי דיבר בארצו על שיתוף פעולה עתידי בין ניימאר לכריסטיאנו רונאלדו: "זה יכול לעבוד מצוין אם הם ישחקו ביחד בריאל מדריד. הם יכולים להיות הכוכבים של לה ליגה ולשתף פעולה ביחד מצוין. אין מניעה ששני כוכבים כאלה ישחקו בקבוצה אחת. ראינו את זה כבר בברצלונה. הם שני שחקנים גדולים שיותר טוב שישחקו ביחד מאשר כל אחד לחוד ואם ניימאר ירצה להגיע יום אחד לריאל מדריד בקבוצה צריכים לשקול זאת בחיוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי