דיווח ב"אס": פ.ס.ז' מנסה לפתות את כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן | AFP

בעיתון הספרדי התפרסמה ידיעה לפיה אלופת צרפת מציעה ל-CR7 שכר שנתי בגובה 45 מיליון יורו, אבל דווקא הרצון לראות אותו משחק לצד ניימאר יקשה על השלמת העסקה

(גודל טקסט)

השחקן היחיד בסגל ריאל מדריד שלא התייצב לצילומי החולצה החדשה היה כריסטיאנו רונאלדו, שלטענת מקורביו מאוכזב עד מאוד מיחסה של ריאל מדריד והנשיא פלורנטינו פרס, שהבטיחו לשדרג את חוזהו ולא עשו דבר בנדון בחודשים האחרונים. זו, כנראה, גם הייתה הסיבה לכך שמיד לאחר הזכייה בליגת האלופות הצהיר שבימים הקרובים יכריז על עתידו ושהיו לו "ימים נהדרים" בריאל מדריד, הכרזה ממנה כבר חזר.

הבוקר (רביעי) מתפרסם ב"אס" כי נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, חולם לראות את CR7 בעיר האורות וכבר שוחח על כך עם ראשי הבלאנקוס. בניגוד לדיווחים בימים האחרונים לפיהם ריאל מדריד עשויה לוותר על הפורטוגלי בתמורה לניימאר, אלופת צרפת דווקא חולמת על שלישייה התקפית של ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה, לפי ה"אס" כאמור.

הבעיה של פ.ס.ז', גם בשל מגבלות הפייר-פליי הפיננסי של אופ"א, שהיא לא תוכל לרכוש את כריסטיאנו ביותר מ-150 מיליון יורו, סכום שכמובן לא בא בחשבון מצד אנשי אלופת אירופה. דווח כי פ.ס.ז' מנסה לפתות את רונאלדו עם שכר בגובה 45 מיליון יורו לעונה – בזהה לזה של מסי – אך ספק אם יתאפשר מתווה כל עוד פ.ס.ז' תעמוד על כך שניימאר לא למכירה.


רונאלדו וניימאר. פ.ס.ז' רוצה לראות אותם ביחד, גם ריאל (Gettyimages)

ללא כל קשר לרונאלדו כמובן, הלילה התראיין אנדרס אינייסטה, שחקנה הרכש של ויסל קובה היפנית ומי שעד לפני זמן קצר היה שחקן ברצלונה לכל אורך הקריירה, שהודה: "זה כאב לנו שריאל מדריד זכה בליגת האלופות, אבל זה לא כי הם זכו – אלא כי ברצלונה לא הייתה שם. אנחנו שמחים בחלקנו עם האליפות והגביע הספרדי והם שמחים על התואר שלהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי