צ'אבי: למקבלי ההחלטות בברצלונה אין רעיונות חדשים

צ'אבי. מרגיש טוב בקטאר
צ'אבי. מרגיש טוב בקטאר | צילום: Gettyimages

בהתכתבות וואטסאפ פרטית אשר נחשפה בתקשורת הספרדית צוטט הקשר האגדי של הקבוצה מדבר נגד ההנהלה הנוכחית: "הם מבצעים החתמות מעוררות רחמים. הקבוצה לא יודעת לאן היא הולכת וזה גובה את המחיר"

(גודל טקסט)
 נדיר שאנחנו זוכים לקרוא או לשמוע מה באמת חושבים השחקנים הגדולים בעולם, אבל הצצה אחת כזו אנחנו מקבלים הבוקר (חמישי) כשתחנת רדיו בספרד פירסמה דיווח שצוטט בעוד מספר כלי תקשורת בו צ'אבי הרננדס יוצא בשיחת וואטסאפ פרטית נגד ראשי הנהלת ברצלונה אחרי הזכייה השלישית ברציפות של היריבה המרה ריאל מדריד בליגת האלופות.


"בשנים האחרונות, בזמן שלמדריד יש דור מנצח, בארסה נרדמה. ההחתמות מתבררות כחסרות ערך. לאלה שמחליטים עליהן אין מושג. הקבוצה לא יודעת לאן היא הולכת וזה גובה מחיר", מצוטט צ'אבי וממשיך: "הקבוצה אולי זוכה בתארים המקומיים אבל בינתיים קבוצות אחרות זוכות בליגת האלופות וזה נראה כאילו ההנהלה לא עושה כלום".


הדברים של הקשר מגיעים אחרי ציוץ של קרלס פויול שעיצבן לא מעט אוהדי בארסה בו הוא בירך את היריבה השנואה מהבירה על זכייה רביעית בחמש שנים בליגת האלופות והבקשה מראשי ברצלונה לעדכן את סדר העדיפויות של הקבוצה.


Enhorabuena madridistas. 4 Champions en 5 años con uno de los mejores Barça de la historia… tenemos que reflexionar en las prioridades.

— Carles Puyol (@Carles5puyol) May 26, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי