פוצ'טינו לא יגיע לריאל מדריד, רונאלדו דורש סכום חסר תקדים

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

אלופת אירופה ירדה מהמאמן של טוטנהאם בשל קשיים במו"מ, קלופ, סארי ואלגרי מועמדים. הפורטוגלי, שרמז על עזיבה, הדהים פעם נוספת את ראשי המועדון עם דרישה מטורפת. וגם: האם ראול בדרך חזרה?

(גודל טקסט)
בספרד טוענים שמאוריסיו פוצ'טינו לא יגיע לריאל מדריד לאחר שזו פנתה למאמן והציעה לו להחליף את זינדין זידאן, אך נתקלה בקשיים במשא ומתן מול מול התרנגולים שרק האריכו את חוזהו לאחרונה. העיתונאי הבכיר גיים בלאגה הבהיר: "אפשר להפסיק עם השמועות. טוטנהאם תגיד לא גם אם ריאל מדריד תשים הרבה כסף. זה לא יקרה הקיץ".


מאוריציו סארי, מאמנה של נאפולי בעונה החולפת, הוזכר כמועמד כאשר על הפרק נמצאים גם יורגן קלופ ומסימיליאנו אלגרי. בזמן שהיא מחפשת מאמן, אלופת אירופה ממשיכה במאמצים לצרף את אליסון מרומא. שוער נבחרת ברזיל מעורר עניין רב גם בליברפול ופאריס סן ז'רמן, אך על פי הדיווחים הוא מעדיף לשחק בשורות הבלאנקוס.

בנושא אחר, לאחר שהדהים את אוהדי ריאל מדריד אחרי הזכייה בגמר ליגת האלופות ורמז על עזיבה, כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת פעם נוספת כשעל פי דיווח בספרד הוא דורש מראשי הבלאנקוס סכום חסר תקדים של 80 מיליון יורו לעונה. הפורטוגלי אמנם מחזיק בחוזה עד 2021 במדי אלופת אירופה, אך קשה להאמין שפלורנטינו פרס יסכים לדרישה המטורפת הזו ולא מן הנמנע שמלך שערי המועדון בכל הזמנים יממש את האיום שלו.


בדיווח נוסף בספרד נטען שראול, כוכב ריאל מדריד לשעבר ואחד השחקנים הנערצים בתולדות המועדון, עשוי ללכת בדרכו של זינדין זידאן ולא מן הנמנע שבעתיד הלא רחוק הוא יעמוד על הקווים בברנבאו. חלוץ העבר הספרדי צפוי לקבל תעודת פרו בקרוב.


El Madrid prepara el 'Plan Raúl' https://t.co/MLdQIyb4v6

— AS (@diarioas) 2 ביוני 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי