כריסטיאנו רונאלדו דורש 42 מיליון יורו לעונה מריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ריאל מדריד, רשמי

כוכב הבלאנקוס מצפה לקבל שכר שיא על מנת להישאר במועדון. בין הדרישות: חוזה עד 2024 באלופת אירופה. אסנסיו: "לא רואה את עצמי משחק בריאל בלי רונאלדו". אלגרי לא פוסל הגעה לברנבאו

(גודל טקסט)
רדיו "קופה" הספרדי פרסם הבוקר (שלישי) שכריסטיאנו רונאלדו דרש במו"מ להארכת חוזהו בריאל מדריד לקבל לשנה 42 מיליון יורו נטו, השכר הכי גבוה בעולם כיום. הדבר מחייב את ריאל מדריד לשלם עליו 75 מיליון יורו לשנה. הוא גם דרש חוזה חדש עד 2024, אז יהיה כבר בן 39.


לפי הדיווח, הדבר גם היה מסייע לרונאלדו במלחמה שלו נגד מס הכנסה שדורש ממנו תשלום של 28 מיליון יורו כופר על העלמת מיסים לכאורה. כתב הרדיו, פדרו אזבדו, הדגיש שלא ברור כרגע אם בכלל מתי ידבר רונאלדו עם התקשורת. אחרי הניצחון על ליברפול בגמר האלופות אמר הפורטוגלי: "היה נחמד לשחק בריאל מדריד, אדבר עם התקשורת בקרוב", אבל מאז כמובן לא מימש את הבטחתו.


עיתונאי נוסף, אדו אגירה מהתוכנית "אל צ'ירינגיטו", אמר כי רונאלדו לא ידבר בקרוב. לדבריו: "כשדיבר אחרי גמר האלופות הוא היה נחוש בדעתו לעזוב ולכן הצהיר מה שהצהיר, אבל בחגיגות הזכייה באלופות הוא קיבל המון אהבה מכל עבר בריאל מדריד ובשבוע האחרון שהה עם משפחתו בחופשה. זה גרם לו לחשוב טוב טוב על העתיד והוא החליט לתת צ'אנס למחשבה מחודשת על עתידו".


מרקו אסנסיו אמר בראיון ל"מארקה" כי הוא לא רואה את עצמו משחק בריאל מדריד בלי רונאלדו. כמו כן, הוא פרגן לקפטן הנבחרת וריאל מדריד סרחיו ראמוס ואמר שהוא מעריץ אותו.


#LaPortada "No me imagino jugar sin CR7". Entrevista exclusiva a Marco Asensio

Además, este martes, MARCA se tiñe de verde por el medio ambiente. El 10% de tu periódico irá destinado a conseguir un mundo más sostenible #MarcaenVerdepic.twitter.com/UVCvjmCHVw

— MARCA (@marca) 4 ביוני 2018


בתוך כך נמשכות הידיעות על מי יחליף את זינדין זידאן בריאל מדריד. לפי "דיילי מייל", מאוריסיו פוצ'טינו סגר את הדלת בפני הבלאנקוס. הסיבה היא שהדימוי שלו יתרסק לגמרי אם מיד אחרי שחתם על חוזה חדש בטוטנהאם יעבור לאמן את ריאל מדריד. העיתון הדגיש שראשי ריאל מדריד שוחחו עם פוצ'טינו ישירות והציעו לו את הג'וב, אבל הוא חשב שהאמינות שלו חשובה יותר. פוצ'טינו הסכים להאריך את חוזהו בטוטנהאם רק אחרי שהובטח לו שהארי קיין, דלה עלי וכריסטיאן אריקסן לא יימכרו ויקבלו חוזים טובים משמעותית מהיום.


בינתיים, באיטליה דעות חלוקות לגבי מועמדותו של מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי לריאל. ב"גאזטה" טוענים שמאמן יובנטוס דחה את ההצעה, בעוד "די מרציו" סבור שאלגרי קיבל פנייה והבהיר לפלורטינו פרס שהוא מרוכז ביובנטוס ושלא יחפש לעזוב בכוח. מדובר ביסטואציה מורכבת בו בעצם העביר אלגרי את הכדור לריאל לנסות לשכנע את יובה לשחררו, אך לא בכל מחיר. על פי דיווחים, פרס לא מעוניין בארסן ונגר, אנטוניו קונטה ומאוריציו סארי, בעוד יואכים לב דחה גם הוא את ההצעה. פרס מעדיף את אלגרי בשל ההצלחות שלו בליגת האלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי