עושים שוק: ריאל הציעה 170 מיליון יורו על מילינקוביץ'-סאביץ'

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' | Gettyimages

באיטליה טוענים שהבלאנקוס נכנסו למאבק על הסרבי הלוהט של לאציו. וגם: בייל מעדיף את הפרמיירליג על פני מעבר לבאיירן מינכן, ז'ורז'יניו על סף מעבר למנצ'סטר סיטי וגריזמן יצהיר על עתידו עוד השבוע

(גודל טקסט)
שוק המלפפונים ממשיך להתחמם ולמועדונים באירופה אין ממש זמן וסבלנות לחכות ולראות איזה כוכב יצוץ במונדיאל ואת מי אפשר יהיה להביא. להיפך, לא מעט קבוצות ברחבי אירופה ממשיכות להתחמש לקראת העונה הבאה ושוק העברות עובד שעות נוספות. ספורט1 עם כל ההעברות והדיווחים האחרונים.


רשמי
* טייפון קורקוט חתם לשנתיים נוספות כמאמן שטוטגרט. הטורקי/גרמני בן ה-44 הגיע לקבוצה בינואר והשאיר אותה בליגה.


* סמואל גראנסיר חתם במונאקו ששילמה לטרואה שלושה מיליון יורו תמורת שחקן כנף.


* כריס קולמן מונה למאמן הביי הסינית.


רשמי: מאמן חדש נוחת בסין – כריס קולמן מגיע במקום פלגריני כמאמנה של הביי. המאמן שהוליך את וויילס לחצי הגמר ביורו האחרון מגיע לאחר שלא הצליח להציל את סנדרלנד וירד איתה לליגה ה1 באנגליה.
האוהדים מקווים שיצליח לחבר את הקבוצה ולמצות את הפונציאל שלה (סגל מקומי מעולה+לבאסי ומסצ'ראנו). pic.twitter.com/mRQg86307f

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) 10 ביוני 2018


הקשר האחורי הברזילאי דנילו ברבוסה בן ה-22 עבר מבראגה לניס. הוא חתם על סעיף שחרור פרטי בסך 70 מיליון יורו אחרי שגם מונאקו חיזרה אחריו. הוא צפוי להחליף את ז'אן מישל סרי שמבוקש במספר קבוצות ביבשת. 

#Mercato

Officiel ! Le milieu brésilien Danilo Barbosa (22 ans, Braga) est transféré à l'@ogcnice
.https://t.co/h99CgQyheO

— OGC Nice (@ogcnice) 10 ביוני 2018

שמועות

* העיתון האיטלקי "איל מסג'רו" פרסם שריאל מדריד הציעה 170 מילון יורו על סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', הסרבי הלוהט של לאציו שרשם העונה ב-48 משחקים 3,801 דקות בהן כבש 14 שערים ובישל שבעה. לפי הידיעה ההצעה היא 150 מיליון יורו לפני בונוסים. עוד לפי הידיעה, הבלאנקוס מציעים לו חוזה לחמש שנים ושכר של שישה מיליון יורו לעונה. סאביץ' לא מסתיר שמעבר לריאל מדריד הוא חלום עבורו. 


* "מירור" מפרסם שבאיירן מינכן רוצה את גארת' בייל, שלמעשה אף סומן כמטרה העיקרית של ניקו קובאץ' לעונה הבאה. הוולשי עבר עונה לא פשוטה עם ריאל מדריד ואחרי גמר האלופות כבר היה נראה שרמז על עזיבה, אלא שלא מן הנמנע שהתפטרות זינדין זידאן תטרוף את הקלפים. בנוסף נכתב כי גם אם יעזוב, הוא קודם כל סימן חזה לפרמייר-ליג כעדיפות עליונה.



באיירן מאוד מעוניינת, הוא מעדיף את הפרמיירליג. בייל (Gettyimages)


נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, התבטא בקשר להעברתו הצפויה של ז'ורז'יניו למנצ'סטר סיטי. בימים האחרונים מדווח שיש התקדמות במו"מ והקשר יגיע תמורת 60 מיליון ליש"ט והנשיא הבהיר: "אני חושב שהעסקה עשויה להיסגר בתוך כמה ימים. הכל אפשרי, אבל יש לנו יחסים טובים עם סיטי. כמובן צריך עדיין לנהל מו"מ. אנחנו עדיין לא קרובים למחיר הנדרש, אבל נתקרב אליו. הם עשו מאמצים גדולים בימים האחרונים". במקביל בסיטי נערכים לחלופות אחרות והוזכרו שמם של ז'אן מישל סרי מניס ושל מתאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד.

 

* בינתיים, נאפולי מתקרבת להחתמת שטפן ליינר, מגן זלצבורג ושחקן העונה באוסטריה. האוסטרים יקבלו תמורתו כ-10 מיליון יורו. 


* ריאל מדריד וברצלונה רוצות את טילו קהרר, 21, מגן שאלקה והנבחרות הצעירות של גרמניה. 



* "מונדו דפורטיבו" פרסם שארתור, קשר גרמיו, יגיע ביולי הקרוב לברצלונה ולא בינואר. הוא יירכש תמורת 30 מיליון יורו לפני בונוסים. מי שעוד על הכוונת של בארסה הוא בלם אייאקס פרנקי דה יונג שעשוי להגיע הקיץ כאשר מחירו נע בין 30 ל-40 מיליון יורו וכן דווח שנשקלת מועמדותו של שוער וולפסוברג קון קאסטלס הבלגי, שנחשב לאופציה חדשה אם יספר סילסן יימכר. גם טימו הרן מקלן וירי פאבלנקה שוערה הצ'כי של ורדר ברמן הוזכרו.

️Barça want to close the deals for De Jong (Ajax) and Arthur (Gremio) this summer// VfL Wolfsburg goalkeeper Koen Casteels (25) is an option if Cillessen is sold #fcblivepic.twitter.com/DqQzphiMNE

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 9 ביוני 2018

* ולנסיה תרכוש את הכוכב הפורטוגלי גונסאלו גדש (21) מפאריס סן ז'רמן תמורת 50 מיליון יורו. החלוץ, שנכלל בסגל פורטוגל למונדיאל, שיחק בוולנסיה כמושאל בעונה החולפת.


אנטואן גריזמן הצהיר שיודיע השבוע על עתידו, האם נשאר באתלטיקו מדריד או עוזב. לפי דיווחים מאמן הנבחרת דידייה דשאן הורה לתומא לאמר ולגריזמן להבהיר את מצבם מבחינת הקבוצות בהן ישחקו עוד השבוע, לפני שייפתח המונדיאל.


* מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה הגדיר כשקרי ציטוט שלו שהופיע בברזיל כאילו הוא מועמד לאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה. צ'יצ'ה הכחיש לחלוטין את הידיעה שהופיעה גם בספרד.


ג'רארד דאולפאו מברצלונה שהושאל בעונה שעברה לווטפורד עשוי להימכר תמורת 13 מיליון יורו, כך שלא יחזור ללבוש את מדי ברצלונה לפי העיתון "ספורט". יש לו סעיף עזיבה של 20 מיליון יורו, אבל בגלל קשרים טובים בין המועדונים בבארסה מוכנים לקבל כ-15 מיליון יורו.


* רומא קרובה מאוד להחתמת יוסטין קלייברט מאייאקס, למרות שאבא שלו פטריק ייעץ לו להישאר עוד עונה באייאקס. הוא רק בן 19 וזה מוקדם מדי לעזוב, אמר אביו ל-ESPN. לפי הדיווחים רומא תשלם 15 מיליון יורו כעת ו-5 מיליון יורו נוספים בעתיד עבורו. 




קלייברט הצעיר. האבא מייעץ לו להישאר באייאקס (האתר הרשמי)


* מאמן אברטון מרקו סילבה רוצה לצרף את בלם מנצ'סטר יונייטד, ויקטור לינדלוף שמיעט לשחק בעונה שעברה באולד טראפורד, כך על פי "סאנדיי מירור".


גוואנגז'ו אבגרנדה הסינית מציעה למארק האמשיק מנאפולי שכר שנתי של 12 מיליון יורו לעונה. 


* מנג'ר סלטיק ברנדן רוג'רס מועמד מוביל להחליף את קלוד פואל בלסטר.


* אונאי אמרי צפוי לערוך שיחות עם ג'ק ווילשר על עתידו בארסנל.



ג'ק ווילשר. אמרי יצליח לשכנע אותו להישאר? (Gettyimages)


* קשר צסק"א מוסקבה, אלכסנדר גולובין, מועמד ליובנטוס. לפי "טוטו ספורט" יובה רוצה לסכם איתו עכשיו כדי שמחירו לא יעלה במונדיאל.


* "גאזטה לדו ספורט" פרסם שחלוץ מילאן אנדרה סילבה הפורטוגלי עשוי להגיע למונאקו במקום רדאמל פלקאו שצפוי לעזוב. גם גלאטסראיי מעוניינת בחלוץ.


* על פי "הסאן" ליברפול תציע 15 מיליון ליש"ט על ניק פופ מברנלי. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי