גווארדיולה: טורה משקר, שנתיים יחד בסיטי והוא לא אמר לי מילה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

המנג'ר הקטלוני הגיב לראשונה להאשמותיו של הקשר שנפרד מאלופת אנגליה: "פתאום הוא מדבר על זה, הוא יודע שזה שקר". וגם: מדוע לא ישוב לברצלונה, גם לא כנשיא

(גודל טקסט)

יאיא טורה וסוכנו תקפו בחריפות את המנג'ר פפ גווארדיולה במספר ראיונות שהעניקו בשבוע שעבר, אבל הקטלוני, אלוף אנגליה הטרי עם מנצ'סטר סיטי, סירב להגיב. היום (ראשון) כנראה שגם לגווארדיולה נמאס והוא בחר לראשונה להתייחס להאשמות הקשות לפיהן יאיא טורה לא שותף בשל צבע עורו.

טורה טען שלפפ יש בעיה עם כדורגלנים אפריקאים, וזו הייתה תגובת גווארדיולה לכך: "זה שקר והוא יודע את זה. היינו ביחד שנתיים ועכשיו פתאום הוא מדבר על זה. הוא אף פעם לא אמר לי מילה פנים מול פנים".

רק לפני כשלושה שבועות האריך גווארדיולה את חוזהו בסיטי וכשנשאל אם יחזור פעם לאמן את ברצלונה או אפילו ישמש כנשיא המועדון הבהיר: "לא. אני מאמן ואני טוב במה שאני עושה. אני לא יכול להיות הכל. כשאפסיק לאמן תראו אותי רק משחק גולף. באשר לאימון ברצלונה, זה נגמר. אני לא אותו מאמן שהייתי וברצלונה שונה ממה שהייתה".


"אני לא אותו מאמן וגם ברצלונה השתנתה" (AFP)

אם יסכים לאמן את נבחרת ספרד: "זה לא יקרה לעולם, כי הם לא יציעו לי לעולם לאמן את הנבחרת. אני לא מתחרט ששיחקתי עבור הנבחרת. אני מברצלונה ואימנתי את באיירן ועכשיו את מנצ'סטר סיטי. מעל לכל אני מקצוען ועובד כמקצוען".

העונה של ברצלונה: "טובה מאוד. הם זכו בשבע אליפויות מעשר אחרונות וזה קשה מאוד לא להפסיד כל העונה בליגה. אני בחוץ כבר שש שנים ועדיין צופה בהם משחקים. מסי לא מתלונן כשמשהו לא מוצא חן בעיניו, הוא אומר את זה על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי