דיווח: אנדרה וילאש בואש מועמד לאימון ריאל מדריד

אנדרה וילאש בואש
אנדרה וילאש בואש | Gettyimages

לפי "אס", הפורטוגלי בן ה-40 שאימן לאחרונה בסין מועמד לרשת את זידאן. אימן בעבר את פורטו, צ'לסי, זניט וטוטנהאם, בה בייל רשם תחתיו את העונה הפוריה ביותר שלו באנגליה. קורטואה ואובלק מועמדים לעמדת השוער

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עדיין מנסה להתאושש מהעזיבה המפתיעה של זינדין זידאן, ובינתיים מנסה להבין איך זה יכול להיות שהיא מקבלת סירוב מכל כך הרבה מאמנים, למרות שכנראה כל מאמן חולם לעמוד יום אחד על הקווים בסנטיאגו ברנבאו. כבר 11 ימים עברו מאז שהצרפתי שהוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות אירופה רצופות הודיע על התפטרותו, ועדיין לא ברור מי ידריך את הבלאנקוס, מה שמעכב בינתיים את תוכנית הרכש של המועדון.


המועמד הראשון אליו פנתה ריאל מדריד היה מאוריסיו פוצ'טינו, כשהפנייה נעשתה דרך סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן ברנט, שנמצא בקשרים טובים עם המנג'ר הארגנטינאי, אך טוטנהאם סירבה בכל מחיר. גם שמו של אנטוניו קונטה הועלה, אבל כל עוד הוא לא פוטר מצ'לסי, יש לו סעיף בחוזה שמחייב את הקבוצה שרוצה בו לשלם 20 מיליון יורו. בנוסף, פלורנטינו פרס חושש שהאישיות הבעייתית של האיטלקי תגרום לבעיות בחדר ההלבשה.


שם נוסף ומפתיע שהועלה הוא המאמן שהפסיד לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות האחרון, יורגן קלופ, אבל לראשי אלופת אירופה ברור שהוא שקוע בבניית הסגל של ליברפול לעונה הבאה והוא לא ירצה לפגוע בתדמית שלו ולעזוב קבוצה אחת למען אחרת. בנוסף, הגרמני טרם אימן המועדון בסדר גודל של ריאל מדריד ועוד לא ברור איך יתפקד אם יקבל את המפתחות.


תוכנית הגיבוי של פרס כוללת כבר שמות הזויים משהו, של שחקני עבר כמו מיצ'ל שאף אחד לא ממש מחזיק ממנו במועדון. גם מיכאל לאודרופ ואפילו קלרנס סיידורף שלא הוכיח את עצמו בשום קבוצה בה אימן כולל מילאן ולה קורוניה, איתה ירד ליגה. השם הבא שהועלה הוא של אנדרה וילאש בואש שאימן לאחרונה בסין את שנחאי SIPG ולפני כן את זניט סט. פטרסבורג בה היתה לו הצלחה מסוימת. בנוסף אימן גן בטוטנהאם, צ'לסי ופורטו אותה הוליך לזכייה בליגה האירופית.



וילאש בואש עם בייל. ישתפו פעולה בריאל מדריד? (Gettyimages)


לפי "אס", שמו של הפורטוגלי נשקל ברצינות. שלא כמו פוצ'טינו, מסימיליאנו אלגרי, קלופ וקונטה, הוא לא מחזיק בחוזה באף קבוצה. בעבר נחשב וילאש בואש לדור העתיד של המאמנים ואף ראו בו את יורשו של ז'וזה מוריניו אצלו שימש כעוזר. בנוסף הוא אימן את גארת' בייל בטוטנהאם ומכיר את הוולשי אם יחליט להישאר בבירת ספרד. תחת וילאש בואש, נהנה בייל מהעונה המוצלחת ביותר שלו בטוטנהאם כשכבש 21 שערים ב-33 משחקים, מה שסלל את דרכו לבלאנקוס. המאמן תמך כמה פעמים בבייל ובראיון לעיתון הפורטוגלי "או גלובו" טען שהוולשי יהיה במיטבו כשכריסטיאנו רונאלדו לא יהיה לצידו ושהפציעות שלו נובעות מכך שהמועדון לא ידע איך להתנהג איתו.


מישור נוסף בו עזיבתו של זידאן עשויה להשפיע היא עמדת השוער. אחרי שהצרפתי ראה בקיילור נבאס את השוער הראשון שלו, נראה שכעת עם עזיבתו של המאמן במועדון יחפשו שוער אחר ובהתחשב בעובדה שיהיה קשה להוציא את דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד וקפה אריסבלאגה האריך לאחרונה חוזה באתלטיק בילבאו, השמות הם יאן אובלק מאתלטיקו מדריד וטיבו קורטואה מצ'לסי.



אובלק. האופציה היקרה יותר (Gettyimages)

 

הבלגי ששיחק בעבר באתלטיקו, רוצה לחזור לספרד מסיבות משפחתיות. חוזהו בצ'לסי יפוג ב-2019 והוא טרם הבטיח את עתידו בלונדון, כך שאם הבלוז ירצו להרוויח כסף ממכירתו הם יהיו חייבים לעשות זאת כבר הקיץ. אובלק בן ה-25 לא יתנגד להחליף את הוונדה מטרופוליטנו בסנטיאגו ברנבאו, אך בעוד ריאל מדריד לא תתקשה לעמוד בשכרו שעומד על שלושה מיליון יורו, סעיף השחרור שלו עומד על לא פחות מ-100 מיליון יורו בקלוצ'ונרוס, כשלעומתו קורטואה צפוי לעלות בין 30 ל-40 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי