"אתלטיקו רכשה את למאר כדי לשכנע את גריזמן להישאר"

תומא למאר
תומא למאר | טוויטר

הקולצ'ונרוס ישלמו כ-70 מיליון יורו על קשר מונאקו ובספרד משוכנעים ששיא ההעברות של המועדון נשבר גם כדי שהכוכב הגדול יסכים להישאר. במדריד סגרו את העסקה במהרה עקב החשש שמחירו יעלה במהלך המונדיאל

(גודל טקסט)
החתמת תומא לאמר באתלטיקו מדריד היא אולי הכי גדולה בתולדות המועדון, לפחות מבחינה כספית ועל כן מסמנת את הקו החדש אליו הולכים הקולצ'ונרוס. בהודעה רשמית שמסרו מונאקו ואתלטיקו מדריד במקביל הן הודיעו על סיכום ביניהן, כשלפי הדיווחים הקשר הצעיר יעבור תמורת כ-70 מיליון יורו לפני בונוסים ומענקים.


הקולצ'נרוס רוצים לזכות בתארים והם התחייבו לעשות זאת בפני אנטואן גריזמן, כוכב הקבוצה ונבחרת צרפת שכעת ייתכן מאוד ויישאר במועדון על חשבון מעבר לברצלונה בשורותיה סיכם. אתמול הוא כנראה לא רצה להודיע על כך כדי לא לגנוב את ההצגה מההודעה על החתמת קשר מונאקו, כך לפי הערכות ראשונות.


אנדראה ברטה, נציג אתלטיקו, הגיע למונאקו כבר ב-2 ביוני כדי לסגור את העסקה ולמאר יהיה שחקן הרכש השני של המועדון העונה אחרי רודרי מוויאריאל. מיגל אנחל חיל, מנכ"ל אתלטיקו, יטוס למונאקו כדי לסגור את העסקה סופית – גם בהודעת הקבוצות נכתב שבימים הקרובים היא תושלם – וגם על השחקן עוד לעבור בדיקות רפואיות. ב-2017 הציעה עבורו אתלטיקו 25+5 מיליון יורו, הצעה שנדחתה.

Principio de acuerdo con el @AS_Monaco_ES para el traspaso de Thomas Lemar
https://t.co/0eEHxQKJIV#AúpaAtletipic.twitter.com/G72rjIu2Kv

— Atlético de Madrid (@Atleti) 12 ביוני 2018

גם ליברפול, ריאל מדריד, ברצלונה צ'לסי וארסנל התעניינו בקשר, אבל הגיעו מאוחר מדי עם הצעות. לטענת "אס", באתלטיקו רצו לסגור את העסקה לפני המונדיאל כדי שמחירו לא יעלה. הקבוצה הודיעה על ההחתמה גם בגלל בקשתו של דידיה דשאן, מאמן נבחרת צרפת, שרוצה ששחקניו יבהירו את עתידם עוד לפני המונדיאל ולא יצטרכו להתעסק בכך במהלך המשחקים – כך שגם אנטואן גריזמן צפוי עד סוף השבוע להודיע אם נשאר או עוזב את אתלטיקו.


למאר החל את דרכו בקון הקטנה בעונת 2014/15 ולאחר מכן עבר למונאקו, בה שיחק בעונה שעברה 55 משחקים. בגיל 22 הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל העולמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי