ריאל מדריד מצאה חלוץ, כוכב רוסיה בדרך לברצלונה?

ראול דה תומאס
ראול דה תומאס | האתר הרשמי

דה תומאס האריך את חוזהו בריאל מדריד, שטרם סיכמה עם רומא על אליסון, גולובין אישר שאלופת ספרד מעוניינת בשירותיו. וגם: אביו של מילינקוביץ' סאביץ' רומז על עתיד בנו

(גודל טקסט)
המונדיאל אומנם נמצא בעיצומו, אך במועדונים ברחבי העולם לא נחים וכבר חושבים על חיזוק הסגלים לקראת העונה הקרובה. ספורט1 מביא לכם את כל הדיווחים, השמועות וההעברות הרשמיות.


רשמי

* חלוץ ראיו וייקאנו בעונה החולפת, ראול דה תומאס שהושאל מריאל מדריד, האריך את חוזהו באלופת אירופה עד 2023 וצפוי להיות חלק מסגל הקבוצה בעונה הבאה. השחקן בן ה-23 סיים בעונה החולפת כסגן מלך שערי הליגה השנייה, כשכבש 24 שערים.

Todos tenemos sueños…
El mío empezó a los ocho años cuando entré por primera vez en este club siendo un niño.
Sabía que cada paso que he dado hasta hoy me llevaría a alcanzar mi sueño: ser jugador del Real Madrid. Cinco años más en el club de mi vida..GRACIAS ,Hala Madrid . pic.twitter.com/QyzqierewJ

— Raul De Tomas (@RaulDeTomas9) June 17, 2018

* אלאבס הודיעה על צירופו של ג'וני. הקשר של מלאגה הגיע בהשאלה לעונה אחת. 


* גרויטר פירת מהליגה הגרמנית השנייה מימשה את האופציה ורכשה את ג'וליאן גרין משטוטגרט, ששיחק אצלה העונה כמושאל. 


שמועות

* האם אלכסנדר גולובין לברצלונה? הקשר של נבחרת רוסיה צוטט בסוכנות הידיעות הספרדית כשאמר: "כותבים עליי כל מיני דברי, אבל אני מודע להתעניינות מברצלונה. מזה אי אפשר להתעלם". לפי "טוטוספורט" מחירו של גולובין שהיה 20 מיליון יורו לפני המונדיאל עשוי לעלות אם יספק עוד משחק גדול.

* רומא רוצה את שוער ברצלונה יספר סילסן, אם אליסון יימכר לריאל מדריד או קבוצה אחרת. המנהל המקצועי של הקבוצה מונצ'י אמור ליצור קשר עם בארסה שתהיה מוכנה למכור אם תהיה הצעה טובה.

 

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. ע"פ הדיילי מיל הבריטי,  אלופת אנגליה מעוניינת בשירותיו של ג'רום בואטנג. הבלם הגרמני, שכבר שיחק תחת פפ גווארדיולה בקדנציה שלו בבירת בוואריה, מועמד לחזק את החלק האחורי של הסיטיזנס.


* ע"פ דיווחים באיטליה, יובנטוס עשויה להאריך בקרוב את חוזהו של סמי חדירה. על אף שהקשר הגרמני מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות, הוא מעדיף להישאר באלופת הסרייה A בשבי השנים האחרונות.


*  לפי "אס", ז'ולן לופטגי בודק אופציות שונות לרכוש שוער לקבוצה. אליסון מרומא שהבלנקוס כבר סיכמו את תנאיו, אבל יש מרחק של 20 מיליון יורו בין
הצעה ריאל מדריד לדרישת רומא שרוצה עליו 80 מיליון יורו. טיבו קורטואה מצ'לסי או יאן אובלק מאתלטיקו מדריד וישנה גם אפשרות שקיילור נבאס ימשיך כשוער הראשון.


* קווין גמיירו סיכם את תנאיו בוולנסיה בה ירוויח 2 מיליון יורו לעונה לעומת 4.5 מיליון יורו באתלטיקו מדריד בה הוא חתום עד 2020, אבל שתי הקבוצות עוד צריכות לסכם ביניהן על סכום ההעברה.



אליסון. פער של 20 מיליון יורו (AFP)


* "אקספרס" הבריטי טוען שקיימת אפשרות שפאריס סן ז'רמן תציע לריאל מדריד עיסקת חילופין בין קיליאן אמבפה לכריסטיאנו רונאלדו. נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי רוצה את הפורטוגלי בעיקר אחרי ההצגה שלו מול ספרד ובריאל מדריד התעניינו בשנתיים האחרונות באמבפה.


* מנצ'סטר יונייטד תמכור את אנתוני מרסיאל רק תמורת 80 מיליון יורו. טוטנהאם התעניינה בו.


* האריס ספרוביץ' חלוץ בנפיקה ששיחק לפני כן שלוש עונות בפרנקפורט מבוקש על ידי ווסטהאם לפי דיווח ב"רקורד" הפורטוגלי. כמו כן גם וולפסבורג התעניינה בו.


* ווסטהאם מנסה להחתים את ג'ק ווילשר מארסנל לאחר שהתותחנים לא העלו את ההצעה של שכרו והוא יסיים את חוזהו בסוף החודש.



ווילשר. יישאר בלונדון? (Gettyimages)


* נאפולי שוקלת התחמת שם חדש כשוער הקבוצה. מדובר על הצ'כי הוותיק  לפי "אס" מארסנל, כשגם שוער ספאל אלכס מרט הוזכר כמועמד להגיע במקום פפה ריינה שעבר למילאן.


* העיתון "איל מסג'רו" פרסם שפרנצ'סקו אצ'רבי בלם סאסואלו קרוב מאוד לחתימה בלאציו, אך ישנו פער של שני מיליון יורו בין המועדונים. אביו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' טען בראיון: "יובנטוס היא הקבוצה האידיאלית עבורו". 


* ג'יימס מאדיסון מנוריץ' בדרך לחתום בסאות'המפטון תמורת 20 מיליון ליש"ט.


* אינטר דחתה הצעה של 65 מיליון יורו מקבוצות רבות לרכוש את בלמה הסלובקי מילאן שקריניאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי