דיווח: אביו של ניימאר מנהל מו"מ להעברתו לריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

"מונדו דפורטיבו": הכוכב החליט שברצונו להצטרף לבלאנקוס, אבל הורה לנציגיו לא להטריד אותו במגעים בזמן המונדיאל. פלורנטינו פרס עשוי להיפגש עם האב בקרוב

(גודל טקסט)

העיתון "מונדו דפורטיבו" טוען שאביו של ניימאר מנהל מו"מ עם ריאל מדריד על העברתו באמצע המונדיאל, בעוד ברזיל עסוקה בבעית הפציעה של הכוכב. על פי הדיווח, שאושר על ידי בכירים המקורבים לשחקן, ניימאר רוצה לשחק בריאל מדריד והמגעים צברו תאוצה, כשפלורנטינו פרס בעצמו יגיע להיפגש בקרוב עם אביו של השחקן.

ניימאר עצמו הבהיר לאביו שהוא לא רוצה לשמוע מה קורה במו"מ עם פאריס סן ז'רמן מכיוון שהוא מתרכז במונדיאל, אבל הנחה את נציגיו לדאוג למו"מ והחליט שברצונו לשחק בריאל. לאחרונה נשאל איסקו על האפשרות שניימאר יגיע למדריד וענה: "אני לא מאמין שפרס ישלם כל כך הרבה", אבל בספרד מעריכים שהנשיא כבר מבין שכריסטיאנו רונאלדו יתעקש לא להמשיך והוא מכין חלופות.

באשר לפציעות של ניימאר אמר פיליפה קוטיניו עליו: "אני חושב שהוא יהיה בסדר, אבל זה טבעי שלא מפיסקים לבעוט בו ולעשות עליו עבירות. המשחק הראשון בגביע העולמי תמיד קשה ביחוד לשחקן שרק עכשיו חזר מפציעה". ברזיל התלוננה לפיפ"א על טכנולוגיית ה-VAR בטענה שצריך לחדד את החוקים מתי ואיך משתמשים בטכנולוגיה בעקבות אירועי ה-1:1 נגד שווייץ.

 (gettyimages ) ניימאר האב. מנסה להעביר את בנו למדריד
ניימאר האב. מנסה להעביר את בנו למדריד (gettyimages ) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי