עושים שוק: רונאלדו המליץ לריאל על ז'לסון מרטינס, פקיר ליונייטד?

ז'לסון מרטינס
ז'לסון מרטינס | Gettyimages

הסקורר שעזב את ספורטינג מועמד להצטרף לאלופת אירופה לאחר המונדיאל, נשיא ליון גילה ששוחח עם מוריניו. וגם: קנסלו חתם והוצג ביובנטוס, ראפיניה רוצה לחזור לבארסה וסביליה מימשה את האופציה על מסה מסוונזי

(גודל טקסט)
רשמי
* רוקה מסה חתם לשלוש שנים בסביליה, שתשלם עליו 8 מיליון יורו. הקשר היה מוושאל מסוונסי וכעת הספרדים מימשו עליו את האופציה.

#RoqueMesa2021pic.twitter.com/3H7U6Hk06L

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) 27 ביוני 2018

* מצרים הודיעה על עזיבת הקטור קופר, שאימן אותה במונדיאל, וההתאחדות פתחה בחקירה לגבי מה שמכונה "הפאשלה של הפרעונים".


* יובנטוס הודיעה שהמגן הפורטוגלי ז'ואאו קנסלו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם. הגברת הזקנה רכשה את המגן שהושאל אשתקד מוולנסיה לאינטר תמורת 40 מיליון יורו. 

OFFICIAL: João Cancelo is Bianconero! ✍️ ➡️ https://t.co/NagwZf9pl6#FinoAllaFine#ForzaJuve#WelcomeToJUpic.twitter.com/pEQT6LyTPe

— JuventusFC (@juventusfcen) June 27, 2018

* באזל רכשה את שחקן הכנף אלדו קאלולו (22) בסכום של 2.1 מיליון יורו מליון הצרפתית. קאלולו חתם על חוזה עד יוני 2021.


Un grand plaisir et un grand honneur de rejoindre ce grand club qu'est le @FCBasel1893. Impatient de démarrer cette nouvelle aventure et de tout donner pour ces couleurs !#FCBasel1893#zämmestarkpic.twitter.com/iyzkGUcjLx

— Aldo Kalulu (@KaluluAldo) 26 ביוני 2018

* מידלסברו שילמה חמישה מיליון ליש"ט לסנדרלנד כדי לרכוש את הקשר פאדי מקנייר, שחקן נבחרת צפון אירלנד בן ה-23 ואקס מנצ'סטר יונייטד, שחתם לחמש שנים. בורו צירפה גם את הבלם אדן פלינט מבריסטול סיטי תמורת שבעה מיליון ליש"ט. 


* אחרי מספר דיווחים בנושא, אייאקס הודיעה רשמית על החתמתו של הסרבי דושאן טאדיץ'. הקשר בן ה-29 שנמצא בימים אלו עם נבחרתו ברוסיה, מגיע מסאותהמפטון אחרי 4 שנים באנגליה

YEAAAH!
HE'S COMING SOON!
#TrendingTadicpic.twitter.com/S8D7QFWvcl

— AFC Ajax (@AFCAjax) 27 ביוני 2018

* דינמו זאגרב, שמחכה להפועל ב"ש בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, הודיעה על צירופו של הכישרון המקומי לוברו מאייר (20) מלוקומוטיבה. גם הצרפתי קווין תאופיל קתרין חתם. 

Lovro Majer potpisao za Dinamo i postao nova modra desetka! Više na https://t.co/fGY8FCN30g! ⚽️ // Lovro Majer signed with Dinamo! Welcome! #DZGpic.twitter.com/enoLi8r52b

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) 27 ביוני 2018

* מארק ואליינטה, בלם מכבי חיפה לשעבר ששיחק העונה באופן הבלגית, חתם בפרטיזן בלגרד. אקס בית"ר ירושלים, ההולנדי ארסניו ואלפורט, חתם בבוסאן אייפארק מהליגה הקוריאנית. 


ואליינטה במדי מכבי חיפה. יעד חדש לספרדי (דני מרון)
ואליינטה במדי מכבי חיפה. יעד חדש לספרדי (דני מרון)


* פורטו החתימה את מגן סנט אטיין סיידי יאנקו (22) על חוזה לארבע שנים כמחליפו של דיוגו דאלוט. השווייצרי שיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד ובסלטיק. 


 

Saidy 2⃣0⃣2⃣2⃣#FCPorto#nascidosparavencer#BemVindoSaidypic.twitter.com/VcVDzTX9mm

— FC Porto (@FCPorto) 27 ביוני 2018


שמועות
* ג'אנלואיג'י בופון עומד לחתום בפאריס סן ז'רמן, אבל לפי דיווחים נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי נראה במסעדה דווקא עם ג'אנלואיג'י דונארומה. במקביל, "קאנאל פלוס" טוענת שאלפונס אראולה יימכר לנאפולי.


* "בילד" מדווח שמאמנה הגרמני של פאריס סן ז'רמן, תומאס טוכל, רוצה לחזק את הגנת אלופת צרפת עם בן ארצו ג'רום בואטנג.


* האם אחרי שהמעבר לליברפול כשל, נביל פקיר ימצא את עצמו בכל זאת בפרמיירליג? לפי "דיילי מייל", נשיא ליון ז'אן-מישל אולאס גילה שניהל שיחות עם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, בנוגע לצירוף החלוץ הצרפתי. בנוסף, לפי דיווח ב"יאהו" השדים האדומים בוחנים את מצבו של בלם מילאן, לאונרדו בונוצ'י.



פקיר. אם לא ליברפול אז יונייטד? (AFP)


* לפי "קאלצ'ומרקטו" המאמן תומאס טוכל יהיה מוכן שמרקו וראטי יימכר אם ייכנסו לקבוצה 70 מיליון יורו. פ.ס.ז' רוצה למכור שחקנים כדי לרכוש חדשים ולעמוד גם בפייר פליי הפיננסי.


* אריק אבידל עובד על העונה החדשה ומנסה להחתים את סרג'י רוברטו על הארכת חוזה. לפי "ספורט" המטרה השנייה שלו תהיה לשפר את מעמדו של עוסמאן דמבלה בקבוצה אחרי שאנטואן גריזמן לא הגיע.


סרג'י רוברטו. ימשיך בבארסה? (Gettyimages)
סרג'י רוברטו. ימשיך בבארסה? (Gettyimages)


* גלאטסראיי רוצה את המגן היפני יוטו נגטומו, שהיה מושאל מאינטר, ועשויה לשלם עליו 3 מיליון יורו.


* מגן פאריס סן ז'רמן יורי ברצ'יצ'ה בדרך לחתום באתלטיק בילבאו. לפי רדיו מונטה קרלו הוא יעלה 20 מיליון יורו.


ברצ'יצ'ה. יחזור למולדת? (Gettyimages)
ברצ'יצ'ה. יחזור למולדת? (Gettyimages)


* כריסטיאנו רונאלדו המליץ לריאל מדריד לרכוש את ז'לסון מרטינס מפורטוגל, שכרגע אין לו קבוצה אחרי שעזב את ספורטינג ליסבון. הוא כבש 33 שערים ב-80 משחקים ובישל עוד 40. "אס" הכחיש את השמועות על רצונה של ריאל למכור את מרקו אסנסיו


* ראפיניה מברצלונה המושאל לאינטר רוצה לחזור לקבוצה. "אני מדמיין שבשנה הבאה אשחק בברצלונה", אמר.


* צ'לסי רוצה את בלם יובנטוס דניאלה רוגאני תמורת 35 מיליון ליש"ט, כך מדווח העיתון "אקספרס". אם העסקה תצא לפועל, הוא יהיה הרכש הראשון של מאוריציו סארי.


רוגאני. ילבש כחול בעונה הבאה? (Gettyimages)
רוגאני. ילבש כחול בעונה הבאה? (Gettyimages)


* מרואן פלאיני צפוי להודיע על עתידו ב-1 ביולי, יום אחרי סיום חוזהו. השמועות האחרונות גורסות שהבלגי ימשיך בקבוצה בגל זאת לשנתיים נוספות. 


* לפי ה"מירור", ג'ק גרליש עומד לעזוב את אסטון וילה. טוטנהאם צפויה להחתים אותו.


* לא רק ז'ואאו קאנסלו יגיע ליובנטוס. גם מתאו דרמיאן עשוי להירכש ממנצ'סטר יונייטד.


* "סקיי ספורט" מדווח שהבלם היווני של דורטמונד סוקרטיס קרוב לחתימה בארסנל.


סוקרטיס. קרוב להצטרף לתותחנים (Gettyimages)
סוקרטיס. קרוב להצטרף לתותחנים (Gettyimages)


* לפי "יאהו ספורט", מנצ'סטר יונייטד בוחנת את החתמת בלם מילאן לאונרדו בונוצ'י. מילאן עשויה למכור שחקנים כדי לשפר את מצבה הכלכלי שהידרדר בעקבות חוקי הפייר פליי הפיננסי.


* רשת ESPN פרסמה שמנצ'סטר סיטי רוצה מחדש את קשר נבחרת אוסטרליה ארון מוי, שהיה שייך לה ונמכר להאדרספילד. לסיטי יש סעיף לפיו היא יכולה לרכוש אותו חזרה ב-20 מיליון ליש"ט.


ארון מוי. יחזור לסיטי? (Gettyimages)
ארון מוי. יחזור לסיטי? (Gettyimages)


* לפי "ליברפול אקו", דיבוק אוריגי ששייך עדיין לליברפול יקבל צ'אנס להוכיח את עצמו בתחילת מחנה האימונים של הקבוצה מכיוון שדני אינגס עשוי לעזוב. בעונה החולפת הוא היה מושאל לוולפסבורג.


* פפ גווארדיולה עשוי לעזור למנטור שלו בעבר מרסלו ביילסה, כיום מנג'ר לידס, וישאיל לו שחקנים צעירים ממנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי