דיווח: פאריס סן ז'רמן הציעה לקוטיניו 28 מיליון יורו לעונה

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

על פי דיווחים באירופה, אלופת צרפת נחושה לצרף לניימאר את חברו בכל מחיר, למרות חקירת הפייר-פליי שמתנהלת כנגדה. ברצלונה לא מוכנה לנהל משא ומתן על הברזילאי, שסעיף השחרור שלו עומד על 400 מיליון יורו

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן מנסה בכל מחיר להחתים את פיליפה קוטיניו אחרי המונדיאל המוצלח שהיה לו. ב"מירור" דווח שהקבוצה העלתה את ההצעה לשחקן ברצלונה וכעת מציעה לו שכר שיא של 500 אלף ליש"ט לשבוע, כלומר משכורת של 25 מיליון ליש"ט לשנה נטו. כל זאת בלי להתחשב בעובדה שמתנהלת נגדה חקירה על רכישת ניימאר וקיליאן אמבפה ב-400 מיליון יורו. זאת חקירה נפרדת מהקודמת שהיתה בנושא הפייר פליי הפיננסי ופ.ס.ז' עמדה בה עם הוראות מסוימות של אופ"א למכור שחקנים ב-90 מיליון יורו.

קוטיניו חתום לחמש שנים בברצלונה ששילמה עליו עם בונוסים 140 מיליון ליש"ט. בפ.ס.ז' בטוחים שאם קוטיניו יגיע אין סיכוי שניימאר יעזוב בגלל שהשניים חברים טובים. בברצלונה אולי היו מרוצים מחלק מהמשחקים של הברזילאי, אבל לא רואים בו שחקן בכיר שאי אפשר לוותר עליו.

כרגע העמדה של ברצלונה היא לאו מוחלט, אבל אם פ.ס.ז' תהיה מוכנה למו"מ על סעיף השחרור שלו העומד על 400 מיליון יורו ייתכן שיהיה על מה לדבר. קוטיניו גם היה אחד הברזילאים הבודדים שגילה יכולת מעולה במונדיאל.

ניימאר עם קוטיניו. ישתפו פעולה בפאריס? (AFP)
ניימאר עם קוטיניו. ישתפו פעולה בפאריס? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי