"ברצלונה נפגשה עם הזאר, אמבפה וניימאר מסוכסכים"

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | AFP

מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס האיצה את השמועות על הכוכבים וריאל מדריד עוקבת מקרוב: "פאריס סן ז'רמן מחכה לראות אם הם יכולים להמשיך לשחק ביחד שנה נוספת". הקטלונים יצרפו את כוכב צ'לסי ובלגיה?

(גודל טקסט)

חרושת השמועות בכל הנוגע למשולש ברצלונה-ריאל מדריד-פאריס סן ז'רמן נמשכת. מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס כמובן העלתה כוננות אצל הקבוצות הגדולות ובמקביל לדיווחים הבוקר על כך שנציגיו של אדן הזאר נפגשו עם ראשי ברצלונה, העיתונאי דייגו טורס מהעיתון "אל פאיס" טוען שהעימותים בין קילאן אמבפה לניימאר עלולים להוביל לעזיבה של אחד מהשניים מפאריס סן ז'רמן.

לפי דיווחו של טורס, ריאל ומדריד וברצלונה עוקבות מקרוב אחרי הסכסוך בין שני חלוצי פאריס סן ז'רמן. "צריך לראות אם ניימאר ממשיך או עוזב את פאריס. שוחחתי עם אנשים מהמועדון הצרפתי והם מחפשים שהם לא יצליחו להסתדר עונה נוספת", צוטט העיתונאי ברדיו קטלוניה.

בשלב זה נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חאליפי מכחיש כל אפשרות שאחד מהשניים יעזוב, גם בשל העובדה שמדובר בשחקנים צעירים שעשויים להיות שני הטובים בעולם בעידן שאחרי רונאלדו ומסי. בנוסף לכך שדווח שניימאר ביקש שהקבוצה תשחרר את קבאני, נטען כי חלוץ פאריס סן ז'רמן לא מסתדר גם עם אמבפה בן ה-19 כאשר לא פעם דווח על כך שהצרפתי הצעיר פגוע מניימאר וחבריו הברזילאים לקבוצה, שלועגים לו פעמים רבות. רק אתמול אמו של אמבפה הצעיר התבטאה בנושא וטענה שההשוואות שהם עושים לו לצב הנינג'ה דונאטלו מסדרת הילדים המוכרת מעליבות ופוגעות.


ניימאר ואמבפה. לכאורה בעיצומו של סכסוך מתמשך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי