זידאן התפטר אחרי שהבין שרונאלדו עוזב את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן | AFP

כך טוען העיתון הספרדי מארקה שכתב עוד כי המאמן ויתר על 24 מיליון יורו שהיה אמור להשתכר בשנתיים הקרובות. הנשיא והמנכ"ל ניסו לשכנעו להישאר, אך הוא היה נחוש

(גודל טקסט)

זינדין זידאן הדהים כשהחליט לעזוב את ריאל מדריד בלי מו"מ וכעת מסתבר שהוא ויתר על 24 מיליון יורו שהיה אמור להרוויח בשנתיים הבאות. כנראה שרק זידאן יכול לעשות מעשה כזה. זיזו ממשיך בחופשת הקיץ שלו עם משפחתו, כפי שמוצג ברשתות החברתיות שלו ושל ילדיו. העיתון "מארקה" הציג היום (שישי) את הסיבות לעזיבת זידאן והעובדה שוויתר על כסף למען עקרונותיו.

הצרפתי החליט להתרחק מהלחץ היומי של הכדורגל. הוא רצה להתנתק ולצבור עוד כח והרגיש שזה הזמן ללחוץ על הבלמים בכל הקשור לאימון ולחשוב על דברים אחרים. בעבר כשחקן הוא ויתר על 6 מיליון יורו שהיו מגיעים לו כשפרש מכדורגל וכעת על סכום די גדול שלא הרבה מאמנים היו מוותרים עליו. לפי הידיעה שפורסמה ב"מארקה" זידאן הבין שאם יישאר בקבוצה בעונה הנוכחית, הוא כנראה לא יוכל להשתמש בכריסטיאנו רונאלדו שההחלטה לוותר עליו כבר התקבלה והוא הבין שלא יאמן את הקבוצה בתנאים אופטימליים כך שעדיף היה לו לעזוב אחרי שנתיים וחצי עם הרבה הישגים.

זיזו גם ידע שהוא יהיה חייב לשנות את חדר ההלבשה בכל הרמות ומכיוון שהיה מחויב לכמה שחקנים והרגיש קרוב אליהם, הרגיש שהוא לא יכול לעשות את השינוי הזה ועדיף ללכת. הנשיא פלורנטינו פרס ניסה במשך יום שלם לשכנע את זידאן להישאר, אבל ההחלטה שלו היתה תקיפה, ולא היה סיכוי שנשיא מדריד או המנכ"ל חוסה אנג'ל סאנצ'ס יוכלו לשנות את דעתו. כעת הוא רוצה לקחת פסק זמן ולחזור למקום אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי