דיווח: ריאל תציע לצ'לסי 200 מיליון ליש"ט על הזאר

אדן הזאר בלגיה
אדן הזאר בלגיה | Gettyimages

אלופת אירופה מתכננת למלא את החלל שרונאלדו השאיר ומתכוונת להציע לבלוז סכום אסטרונומי תמורת הכוכב שמעוניין להגיע לברנבאו. גם קורטואה מעורר עניין בבירת ספרד. וגם: יובנטוס רוצה להחתים את מרסלו

(גודל טקסט)

אחרי סיום המונדיאל, השאלה הכי מסקרנת בכדורגל העולמי תהיה את מי ריאל מדריד תרכוש כדי לחזק את עצמה ואיזה שחקנים נוספים יצטרפו לגל העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן. אדן הזאר סיפק אתמול (שבת) תשובות לחלק מהשאלות כשהצהיר: "היו לי שש שנים נהדרות בצ'לסי, שיחקתי מצוין במונדיאל ואולי הגיע הזמן לעשות שינוי ולחוות משהו חדש. צ'לסי תחליט על עתידי כי יש לו חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, אבל אתם כבר יודעים מה היעד המועדף שלי".

ב"דיילי מייל" פורסם שריאל מדריד תציע לבלוז 200 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו, זאת למרות שצ'לסי לא מעוניינת למכור את הכוכב מספר אחת שלה, אך במידה והבלגי יבקש לעזוב ספק אם היא תעמוד בדרכו. בעיתון נכתב שהזאר לא יילחם כדי לעזוב וייתן לקבוצה הלונדונית להחליט.

ריאל מדריד תתחיל מחר את אימוניה לעונה החדשה עם ויניסיוס ג'וניור ומרטין אודגרד הנורבגי, שחוזר מהשאלה בהירנביין וייבחן על ידי לופטגי. כמו כן השוער החדש אנדריי לונין האוקראיני ועוד שמונה שחקנים מריאל מדריד ב'. השחקנים ששיחקו במונדיאל קיבלו חופשה עד 28 ביולי. חלקם הגדול כבר נופשים ברחבי העולם.

שאלה נוספת היא לגבי עתידו של טיבו קורטואה שמסרב להאריך את חוזהו בצ'לסי המסתיים בקיץ הבא מכיוון שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד. השאלה איך תנהג צ'לסי. על פי הידיעות, הקבוצה האנגלית תנסה למכור את קורטואה לריאל מדריד במחיר גבוה ולרכוש את אליסון מרומא, אבל השוער הבלגי ענה לשאלה של רומלו לוקאקו להיכן הוא הולך עכשיו בסרט וידאו ויראלי ואמר: "הביתה ללונדון". לפי HLN הבלגי ריאל מדריד תציע עבורו 40 מיליון יורו וחוזה לחמש שנים ושכר של 11 מיליון יורו לעונה.

לפי "מונדו דפורטיבו" לופטגי ייתן יותר הזדמנויות לשחקנים הצעירים מה שלא היה בעידן זידאן. כך שגם דני סבאיוס וגם שחקנים צעירים אחרים יקבלו יותר דקות משחק. בגזרת העזיבה השם החם ביותר הוא מגן נבחרת ברזיל מרסלו. לפי העיתון "קוריירה דלו ספורט" יובנטוס מציעה 50 מיליון יורו על מרסלו והיא לא תוותר בינתיים ותנסה לרכוש אותו.


בדרך למדריד? קורטואה והזאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי