עושים שוק: אמבפה נשאר בפאריס, מונאקו הגישה הצעה על גולובין

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

כוכב נבחרת צרפת אמר לאחר הזכייה במונדיאל שיישאר בקבוצתו, סגן נשיא מונאקו אישר הצעה וחוזה לחמש שנים וחצי. וגם: הזאר ישוחרר מצ'לסי רק אם יבקש רשמית לעזוב ופוגבה עשוי להימכר תמורת 150 מיליון יורו

(גודל טקסט)
רשמי
נמניה מקסימוביץ', חתם בחטאפה לשש השנים הקרובות. הקשר הסרבי מגיע מולנסיה בהעברה חופשית.


OFICIAL | Nemanja Maksimovic, nuevo futbolista del Getafe. ¡Bienvenido!#MaksimovicAzulonhttps://t.co/dyi8nby9AHpic.twitter.com/rdlLxi6Wml

— Getafe C.F. (@GetafeCF) July 16, 2018


סנטיאגו קסרס הארגנטינאי, חתם לחמש שנים בויאריאל. הקשר בן ה-21 מגיע מוואלס סרספילד הארגנטינאית.


Acuerdo de traspaso con @Velez por @santycaseres5, que firma para las próximas cinco temporadas. Talento y pura garra argentina para la medular. ¡Bienvenido!

https://t.co/kFxBytwdN1pic.twitter.com/S5sWAmpSaJ

— Villarreal CF (@VillarrealCF) July 16, 2018


* שוער צ'לסי ג'מאל בלקמן הושאל ללידס אחרי ששיחק בשנה שעברה כמושאל בשפילד יונייטד.

✍️ | Leeds United are pleased to confirm the signing of goalkeeper Jamal Blackman on a season-long loan deal

— Leeds United (@LUFC) 16 ביולי 2018

* ווסט ברומיץ' החתימה את קייל ברטלי מסוונזי לשלוש עונות.


Kyle Bartley is a Baggie!

✍⚪️#WBApic.twitter.com/ylb16nd9gO

— West Bromwich Albion (@WBA) July 16, 2018

* אורלנדו סה, חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, נחתך מהנאן צ'יינה וחופשי לחתום בכל קבוצה אחרת באירופה.


* בלמה הפורטוגלי של דליאן ייפנג ז'וזה פונטה עוזב את הקבוצה אותה מאמן ברנד שוסטר ומדורגת במקום הלפני אחרון.

Jose Fonte @f6nte announces his departure from Club. Thank you for your dedication! pic.twitter.com/jJqTIjQ9h1

— DalianYifangFC/大连一方足球俱乐部 (@DalianYFC) 16 ביולי 2018

שמועות
* "ספורט אקספרס" פרסם שסגן נשיא מונאקו, ואדים ואסלייב, הגיש הצעה רשמית על קשר צסק"א מוסקבה אלכסנדר גולובין. "הגשנו הצעה יפה על גולובין וחוזה לחמש שנים", אמר ואסילייב לעיתון. "אני חושב שעבורו מונאקו היא הקבוצה הכי טובה עבורו ויכולה לקדם אותו. הכל ייסגר בימים הקרובים. אנחנו לא יכולים לחכות לו הרבה זמן". גם צ'לסי ויובנטוס מעוניינות מאוד בכוכב נבחרת רוסיה.


* דיילי בלינד בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד אחרי שהצטרף למחנה האימונים של אייאקס ואמור לחתום בקבוצה. בלינד הגיע ליונייטד מאייאקס לפני שלוש שנים ונשאר מחוץ לסגל של השדים האדומים לקראת אימוני ומשחקי טרום העונה.


* איזה חלוץ יחליף את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד? אחרי ההכחשות שניימאר בדרך, גם קיליאן אמבפה לא יגיע. הוא הצהיר אחרי הגמר אתמול: "אני נשאר במאה אחוז בפאריס סן ז'רמן. יש לי עוד כמה שנים בחוזה שלי בפ.ס.ז' ואני מאושר שם".


* "רדיו קופה" הספרדי טוען שצ'לסי לא תמכור את אדן הזאר כל עוד הוא לא יבקש רשמית לעזוב את הקבוצה. עד כה הזאר רמז שהוא רוצה לעבור לריאל מדריד, אבל אמר שהוא משאיר את ההחלטה בידי צ'לסי שלא רוצה שיעזוב. לפי העיתון הבלגי "HNL", צ'לסי תדרוש 225 מיליון יורו על הזאר אם הוא ירצה לעזוב


* חלוץ מילאן ניקולה קאליניץ' עשוי לעבור לאתלטיקו מדריד. לפי ה"קוריירה דה לה סרה", החלוץ סגר את כל תנאיו באתלטיקו מדריד ויש גם סיכום בין הקבוצות, אבל כעת החלוץ צריך להמתין לאישור הבעלים החדשים של מילאן, חברת "אליוט" האמריקאית שבעצם פועלת ככונס נכסים.



קאליניץ'. בדרך לקולצ'ונרוס (AFP)
קאליניץ'. בדרך לקולצ'ונרוס (AFP)


* סטיבן אנזוני, קשר נבחרת צרפת וסביליה, מבוקש בארסנל. כרגע אוני אמרי יוכל לרכוש אותו רק אם ימכור שחקן מהסגל של התותחנים.


* לפי "קאלצ'ומרטו", אלכס סנדרו סיכם את תנאיו בפאריס סן ז'רמן לארבע שנים ואמור לקבל 4.5 מיליון יורו לעונה – שהם 1.7 מיליון יורו יותר ממה שהוא מרוויח כיום – אבל יש עדיין פער בין פ.ס.ז' ליובנטוס של 10 מיליון יורו על שכרו. יובה רוצה 50 מיליון יורו ופ.ס.ז' מוכנה לשלם 40 מיליון יורו כרגע.


* ב"רדיו קאדנה סר" דווח כי נאפולי רוצה להחתים כחלוץ את אדינסון קבאני מפ.ס.ז', אבל לוקחת בחשבון גם את קרים בנזמה כמועמד אם הוא לא ימשיך בריאל מדריד.


* ב"דיילי מייל" דווח שיונייטד עדיין מעוניינת לחתים את גארת' בייל, שכרגע מחכה לשמוע מלופטגי מה יהיה תפקידו בריאל החדשה.


בייל. יכול לקבל תפקיד מרכזי בברנבאו (AFP)
בייל. יכול לקבל תפקיד מרכזי בברנבאו (AFP)


* סוכנו של פול פוגבה, מינו ראיולה טוען שהשחקן יכול להימכר על ידי מנצ'סטר יונייטד ב-150 מיליון יורו. "המחיר הזה יהיה מספיק עבורה כדי למכור אותו:.


* ב"בילד" נטען שחלוץ יובנטוס ונבחרת קרואטיה מריו מנדז'וקיץ' עשוי לעבור לדורטמונד. הקבוצה כבר רכשה שישה שחקנים, אבל רוצה עדיין לחזק את ההתקפה.


* פראנקי דה יונג, קשר אייאקס המבוקש בברצלונה, הודה בראיון שהוא אוהד הקבוצה מאז שהיה ילד ואביו היה מעריץ גדול של יוהאן קרויף.


* ב"קוריירה דלו ספורט" נטען שצ'לסי מובילה במאבק להחתים את קשר לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שגם מנצ'סטר יונייטד מעניינת בו. כמו כן, מאוריציו סארי רוצה את גונסלו היגוואין אותו אימן בנאפולי. צ'לסי מציעה עליו ליובה 60 מיליון יורו (נרכש ב-90) ושכר של 7.5 מיליון יורו. הקבוצה רוצה גם את הבלם דניאלה רוגאני, שמחירו 40 מיליון יורו.


מילינקוביץ'. היכולת במונדיאל העלתה את המנייה שלו (Gettyimages)
מילינקוביץ'. היכולת במונדיאל העלתה את המנייה שלו (Gettyimages)


* "קאלצ'ומרקטו" טוען שיובנטוס תנסה לרכוש את מרסלו מריאל מדריד במחיר הנע בין 40 ל-60 מיליון יורו ותעשה זאת רק אחרי מכירת אלכס סנדרו, גונסלו היגוואין וסטפנו סטורארו.


* מנצ'סטר סיטי גיששה אצל ריאל מדריד מה מחירו של מתאו קובאצ'יץ' אחרי שנכשלה לרכוש את ז'ורז'יניו שעבר לצ'לסי. לפי "דיילי סטאר", ריאל מדריד תדרוש 90.5 מיליון יורו.


* סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי מתווך בעסקה אפשרית לפיה איבן פרישיץ' יעבור מאינטר למנצ'סטר יונייטד.


פרישיץ'. יעזוב את אינטר? (Gettyimages)
פרישיץ'. יעזוב את אינטר? (Gettyimages)


* לפי "מונדו דפוטיבו" יאספר סילסן מבוקש בליברפול, אבל השוער ההולנדי של ברצלונה לא ממהר לעזוב.


* אברטון, טוטנהאם ו-צ'לסי רוצות את בלם נבחרת קולומביה ובוקה ג'וניורס וויליאם באריוס.


* חלוץ ווסטהאם אנדי קארול הוצע לשיקטאש בהשאלה, לפי העיתון "פאנאטיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי