צ'לסי תשחרר את קורטואה לריאל רק כאשר יימצא לו מחליף

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

הבלוז מחפשים אחר שוער שימלא את מקומו של הבלגי שצפוי לחתום במדריד בקרוב בין הקורות, שמייכל ודונארומה מועמדים להגיע. בנוסף לעמדת השוער, הבלאנקוס מחפשים חיזוק וכרגע לא מוצאים תחליף ראוי לרונאנלדו

(גודל טקסט)
 ריאל מדריד בדרך לאחת הרכישות היותר נוצצות שלה בשנים האחרונות כששוערה הנהדר של צ'לסי, טיבו קורטואה, בדרך לחתום בקבוצה תוך מספר שעות. עם זאת, על פי "אס" הספרדי, הבלגי יעבור למדריד רק אחרי שקבוצתו הנוכחית, צ'לסי תשיג מחליף כשנותרו 21 יום לסיום חלון ההעברות באנגליה. אליסון הברזילאי, שהיה  המועמד הבכיר לשמש כמחליפו של הבלגי נמצא בדרכו דווקא לליברפול והשם החדש שהועלה הוא השוער הברזילאי של ולנסיה נטו בן ה-28, ששיחק בעברו ביובנטוס וסיים עונה טובה במדי העטלפים בה שיחק בה 33 משחקי ליגה. 

מועמדים נוספים להגיע הם קאספר שמייכל וג'יאנלואיג'י דונארומה הצעיר. צ'לסי רוצה את שמייכל, אך החתמתו נוגדת את מדיניות המועדון לגבי החתמת שחקנים מעל גיל 30 על חוזים ארוכי טווח, שכאמור שמייכל כבר בן 31. מחירו של דונארומה צפוי לנוע סביב 50 מליון יורו או יותר אך סוכנו, מינו ראיולה, מעדיף שיעבור לפ.ס.ז'. אפשרות נוספת היא שפטר צ'ך יחזור לקדנציה נוספת בקבוצה לעונה אחת אחרי החתמת ברנד לנו בארסנל. הצ'כי כבר בן 36 וקרוב לפרישה. 

מבחינת ריאל, בשלב זה שוער הבלאנקוס קיילור נבאס לא מוכן להרים ידיים ולעזוב את הקבוצה גם במידה וקורטואה יגיע. הוא חתום עד 2020 והביע בעבר את רצונו להישאר, אבל כעת הדברים השתנו מבחינתו. עד כה, עבד נבאס עם מאמן השוערים לואיס לופיס שאימן אותו גם בלבאנטה, אך האחרון עזב לסוסיאדד. עם זאת, מאמנו החדש ז'ולן לופטגי מעריך אותו ולא צפוי לוותר על שריתיו גם אם כשוער משני:  "לנבאס פשוט אין שם גדול וזו הבעיה שלו", נכתב בספרד. בעקבות המונדיאל המאכזב של קוסטה ריקה והעובדה שנבאס לא בלט, מחירו בשוק הינו ארבע מיליון יורו בלבד. לריאל מדריד יהיו חמישה שוערים אם קורטואה יוחתם כולל קיקו קאסיה, לוקה זידאן והשוער האוקראיני אנדריי לונין. 



נבאס. לא מתכוון לוותר בקלות (AFP)

 

בנוסף, באלופת אירופה עוסקים כמובן במחליפו של כריסטיאנו רונאלדו. בשלב זה, נראה שהגעת ניימאר היא בלתי אפשרית והוא לא יגיע העונה. קיליאן אמבפה הודיע שהוא נשאר בפ.ס.ז' וממילא מחירו היה 200 מליון יורו, סכום שריאל לא הייתה מוכנה לשלם. אחת האופציות שנשארו היא החתמת רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, למרות שגם הבווארים לא ששים לשחרר את הפולני שמחירו עשוי להיות 103 מיליון יורו וכמובן אדן הזאר שעדיין בתמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי