באיטליה דווח שקארים בנזמה בדרך למילאן, סוכנו הגיב בלעג

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

לפי "סקיי" ודי מארציו השחקן הביע את הסכמתו להגיע לרוסונרי, אך נציגו שם קץ לשמועות בטוויטר. בנוסף, הצרפתי ענה לדה לורנטיס: "עוד משוגע לרשימה". ב"אס מתכוננים לקיץ ללא גלאקטיקוס. צפו בפאדיחה של וינסיוס

(גודל טקסט)
 אחרי העזיבות של זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד בונה את עצמה מחדש תחת ז'ולן לופטגי, בעיקר בחלק ההתקפי כשטרם ברור אם החלוץ המושמץ קארים בנזמה יהיה חלק ממנו בעונה הבאה. בתקופה האחרונה דווח שנאפולי מעוניינת בצרפתי, אך אתמול הנשיא אאורליו דה לורנטיס דחה את השמועות על צירופו של החלוץ ושל אנחל די מריה, בטענה שהוא רוצה רק שחקנים צעירים. בנזמה לא נשאר אדיש לעובדה שלמעשה דה לורנטיס כינה אותו זקן, וכתב באינסטגרם: "עוד משוגע לרשימה. 'תשע' מטריף אותם".



בנזמה באינסטגרם. "עוד משוגע לרשימה" (אינסטגרם)

 

קבוצה איטלקית נוספת אליה בנזמה מועמד היא מילאן, כך לפי "סקיי איטליה" והעיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו. הרוסונרי יצאו לדרך חדשה תחת קבוצת "אליוט" ולפי הדיווח מעוניינים מאוד בחלוץ, והמאמן ג'נארו גאטוסו אף שוחח עם הצרפתי שהביע את רצונו להגיע. עם זאת, טרם ברור אם גאטוסו עצמו יישאר בתפקיד כשאנטוניו קונטה מועמד להחליפו. עוד נכתב שהשכר שהוצע לו יהיה זהה לשכר שלו באלופת אירופה – תשעה מיליון יורו – בחוזה עד 2022, ושכעת הדבר תלוי בנשיא "לוס בלאנקוס" פלורנטינו פרס. למרות הדיווח, סוכנו של בנזמה, קארים דז'אזירי הגיב בטוויטר לדיווח במסר שאינו משתמע לשתי פנים, עם אימוג'ים צוחקים וגם בנזמה תייג את די מרציו וכתב: "אתה זה שצריך לשנות מקצוע #שקרן"

— KDjaziri (@KDjaziri) July 20, 2018

בנוגע לרשימת הרכש של ריאל מדריד, לפי "אס" לא יהיו העונה גלאקטיקוס באלופת אירופה. ניימאר יצא אתמול מהרשימה אחרי שאמר לתקשורת שהוא נשאר בפאריס סן ז'רמן, אחרי שגם חברו מאלופת צרפת קיליאן אמבפה הודיע שלא יעזוב. ההחלטה לצאת בהצהרה פומבית התקבלה בעצה אחת עם אביו ועם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי כדי לשים קץ לשמועות. עוד נכתב שהקטארי אף אמר באופן אישי לפרס שהשניים לא למכירה. שחקן נוסף והרבה פחות נוצץ שהיה מועמד לריאל מדריד הוא המגן השמאלי הדומיניקני ג'וניור פירפו, שהאריך את חוזהו בריאל בטיס. לפי התוכנית הספרדית "אל פרטידסו", רק ניימאר יוכל לשנות את המצב והדבר תלוי ברצונו להגיע לבירת ספרד.


 

בנוסף, לפי "סקיי איטליה" תיערך היום פגישה בין ריאל מדריד לאביו של אדן הזאר ושההצעה של הלבנים לצ'לסי לא תהיה גבוהה מ-125 מיליון יורו, זאת למרות הדיווחים באנגליה על עך שצ'לסי רוצה סכומים שקרובים ל-200 מיליון יורו. לגבי ויניסיוס ג'וניור שהוצג אתמול כשחקן הקבוצה, הברזילאי אומנם הצהיר שהוא יהיה חלק מהסגל של אלופת אירופה בעונה הבאה, אך לפי "אס" כנראה שההתרגשות של הכישרון בן ה-18 עושה את שלה ובמהלך הצגתו נכשל שלוש פעמים בכדרורים מול הקהל, כפי שתוכלו לראות בסרטון. עם זאת דווח שהברזילאי הצעיר בהחלט הרשים באימון הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי