המנהיג החדש של הבלאנקוס: גארת' בייל ימשיך בריאל מדריד

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הבלאנקוס זנחו את התוכניות למכור את הוולשי, שצפוי לעבור לאגף שמאל ולמלא את החור שנוצר מעזיבת כריסטיאנו רונאלדו. וגם: המדיניות החדשה של פרס, חילוקי הדעות במשפחת הזאר והסעיף שישאיר אותו בצ'לסי

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עדיין לא מצאה את השחקן שיחליף את כריסטיאנו רונאלדו, ולפי האפשרות שהעלה הבוקר "מארקה" לא מן הנמנע שהדבר נובע ממדיניות חדשה שמנחיל הנשיא פלורנטינו פרס. אחרי מונדיאל 2014 החתימה ריאל את חאמס רודריגס, אלא שאם תחשבו על זה אז הקולומביאני הוא גם הגלאקטיקו האחרון שהצטרף לבלאנקוס. הקולומביאני היה לפני ארבע שנים מלך שערי המונדיאל ובמדריד רצו להנחיתו בכל מחיר, טקטיקה דומה נעשתה עם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל בזמנו, אבל נראה שבשנים האחרונות בסטנאיגו ברנבאו בוחרים לפעול אחרת.


בהצגתו של וינסיוס ג'וניור קבע פרס ששוק השחקנים השתגע בשנים האחרונות ושריאל מדריד לא מתכוונת להיסחף אחרי הטרנד העולמי. לכן כוכבים כמו ניימאר וקיליאן אמבפה ששויים לעלות מעל 250 או 300 מיליון יורו נפסלו כאופציות, מעבר לעובדה שפאריס סן ז'רמן לא רוצה למכור אותם. האסטרטגיה כעת היא לרכוש שחקנים שיכולים לשדרג בגדול את יכולת הקבוצה ובמחירים מתקבלים על הדעת באופן יחסי.


למשל, רכישות כוכבים כמו אדן הזאר או טיבו קורטואה שעשויים להגיע יחדיו תמורת חצי ממחירם של כוכבי פ.ס.ז' או להמשך בקו של צירוף צעירים עם פוטנציאל. אגב קורטואה, הסיבה שבמדריד בחרו לצרף אותו על חשבון אליסון היא העובדה שהוא יעלה להם כ-35 מיליון יורו, בעוד הברזילאי שעבר לליברפול הפך לשוער היקר בהיסטוריה (75 מיליון יורו).


במקביל, מסתבר שיש חילוקי דעות בקרב משפחת הזאר לגבי העברת אדן לריאל מדריד. האח הצעיר קיליאן הזאר רמז על התנגדותו למעבר כשענה על שאלה באינסטגרם "האם אתה תומך בהעברת הזאר לריאל מדריד" בשלילה. יחד עם זאת, עיתונאי "אס" צייץ בטוויטר שהזאר יגיע בסופו של דבר לריאל מדריד. בתקשורת האנגלית טוענים שבצ'לסי הודפים את הטענות על מכירה אפשרית של הזאר ואף מבהירים כי מכיוון שלא הודיע עד אפריל כי ברצונו לעזוב, בהתאם לחוזהו, מבחינתם הוא ממשיך כרגיל.


 

Do you think this would be the right move for @hazardeden_10 ✔️or❌

A post shared by Football Soccer Futbol (@bestoffootball) on



בניגוד לטענת מאנולטה, "אס" טען הבוקר שיש שישה מועמדים להיכנס לנעליים של רונאלדו והם אדינסון קבאני, רוברט לבנדובסקי, הארי קיין, אלברו מוראטה, מאורו איקרדי וטימו ורנר. 


ב-"אס" גם התייחסו בכתבה גדולה לגארת' בייל ולפי הידיעה הוולשי יהיה מעכשיו הפרויקט החדש של ריאל מדריד וכל התוכניות למכור אותו נזנחו. העיתון קבע שריאל מדריד תהיה במידה רבה בידיים של בייל – בעונה השישית שלו בריאל מדריד. בייל יוכל לבחור גם את העמדה הטובה ביותר עבורו לשחק והוא יכול לחזור לשחק באגף שמאל מכיוון שרונאלדו עזב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי