דיווח: נשיא ברצלונה לשעבר נדרש לשלם 78.6 מיליון יורו

סנדרו רוסיי
סנדרו רוסיי | Gettyimages

סנדרו רוסיי מעורב יחד עם אשתו בפרשה בה הלבינו כפסים בשווי של 20 מילון יורו. לנשיא ברצלונה לשעבר, שישב בכלא לפני כשנה, יש 24 שעות בלבד לשלם את הסכום הנדרש או שכל נכסיו יוחרמו

(גודל טקסט)

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה לשעבר שהיה חשוד בהעלמת מיסים ובתשלומים מתחת לשולחן בעסקת רכישת זכויות שידור של נבחרת ברזיל, נדרש על ידי השופט כרמן לאמלה, לשלם בתוך 24 שעות סכום העומד על 78.6 מיליון יורו.

השופט טוען שרוסיי, אישתו ועוד ארבעה מעורבים בפרשה בה הלבינו כספים בשווי 20 מיליון יורו שקיבלו מהתאחדות הכדורגל הברזילאית, ועסקו כביכול בפשע מאורגן. לפני יומיים בלבד משרד התובע הספרדי ביקש מהשופט להכניס לכלא את רוסיי ל-11 שנים ולשלם קנס של 59 מיליון יורו בגלל פעולות לא חוקיות.

על השותפים של רוסיי הוטל לשלם בתוך 24 שעות סכומי עתק של 66.6 מיליון יורו (על שני נאשמים) ו-53.3 מיליון יורו על שני נאשמים נוספים. אם הסוכמים לא יופקדו, השופט יהיה רשאי לתת הוראה להחרים נכסים של אותם נאשמים כדי לכסות את החובות. השופט הסכים עם הדרישות של התובע להחזיר כספים.

רוסיי. כבר ישב בכלא בעבר (Gettyimages)
רוסיי. כבר ישב בכלא בעבר (Gettyimages)

ב-2017 רוסיי נשלח לכלא בטענה שהלבין כספים אחרי שרכש זכויות שידור של הקרנת משחקי ידידות של נבחרת ברזיל ולא שילם להתאחדות הברזילאית את הרווחים שקיבל. הוא נשלח לכלא לתקופה של כמה חודשים שם ישב מבודד ללא קשר עם משפחתו, אבל כסף לא הוחזר. כעת דורשים ממנו להחזיר את הכסף אחרת כל הנכסים שלו יוחרמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי