סימאונה: עם שחקנים טובים סביבו, ליאו מסי הכי טוב בעולם

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

מאמן אתלטיקו מדריד נשאל על שיחת הוואטסאפ שדלפה במהלך המונדיאל ובה הצהיר כי יעדיף את כריסטיאנו רונאלדו בקבוצתו: "לא נשאלתי מי השחקן הטוב ביותר". וגם: הישארות גריזמן והאפשרות שז'ירו יצטרף

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה קיים מסיבת עיתונאים לפני משחקה של אתלטיקו מדריד מחר נגד פאריס סן ז'רמן בגביע האלופות (שני, 14:30, שידור ישיר בספורטHD1). בין השאר הוא נשאל על הודעת הווטסאפ שלו במהלך המונדיאל לעוזרו מונו בורגוס, שדלפה והפתיעה את עולם הכדורגל לאור העובדה שצ'ולו שיבח את כריסטיאנו רונאלדו ואמר שהוא הטוב בעולם, כך שהתעלם מליאו מסי.

במסיבת עיתונאים הבהיר סימאונה למה התכוון: "אני תמיד אבחר את ליאו מסי לפני כל שחקן אחר. לא התייחסתי לשאלה מי השחקן הכי טוב בעולם, זו הייתה רק שיחה בין חברים ואמרתי שכריסטיאנו רונאלדו יתאים יותר ממסי לקבוצה רגילה עם שחקנים רגילים. מה שאני טוען הוא שאם ליאו מסי משחק עם שחקנים טובים סביבו, הוא השחקן הכי טוב בעולם".

סימאונה גם דיבר על אנטואן גריזמן שזכה בגביע העולמי והחליט להישאר באתלטיקו מדריד: "אני מקווה מאוד שגריזמן ימשיך להשתפר גם העונה, כי מבחינת יכולת אצלו השמיים הם הגבול. הוא חשוב מאוד עבורנו. למה הוא נשאר באתלטיקו? תצטרכו לשאול אותו. אני מכבד שחקנים שמחליטים להישאר אצלנו וגם מכבד כאלה שרוצים לעזוב".

המאמן גם התייחס לדיווחים על כך שוורשאליקו מועמד לאינטר: "אני לא יודע מכלום. אני מצפה לראות אותו ב-6 באוגוסט באימוני הקבוצה. אנחנו מאוד מרוצים ממנו וחושבים שהוא שחקן חשוב עבורנו. מה יהיה הלאה? נראה. אוליביה ז'ירו מבוקש? זה עניין של ההנהלה".


חלוץ נבחרת צרפת וצ'לסי בדרך למדריד? צ'ולו לא שלל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי