דמבלה דורש הבהרות מברצלונה, אנדרה גומש סובל מקרע

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

הקשר חושש למעמדו בשל רכישת ארתור וסוכנו צפוי להגיע לקטלוניה בימים הקרובים כדי לדון על עתידו, אולם במועדון אין כוונה לשחררו. הפורטוגלי נפצע מול טוטנהאם וספק אם יימכר, גם דניס סוארס הוחלף עקב מתיחה

(גודל טקסט)
ברצלונה גברה הבוקר (ראשון) 3:5 בפנדלים על טוטנהאם בגביע האלופות אחרי 2:2 בסיום 90 הדקות, ובקבוצה מאוד מרוצים מהעובדה שארתור מצא את הרשת בביצוע נפלא, הבלם קלמגון לנגלה ערך את הבכורה ואפילו הקשר הצעיר מלקום שנרכש מבורדו היה מי שהכריע את ההתמודדות עם הפנדל האחרון בדו קרב.


לנגלה, שהגיע מסביליה, אמר אחרי הופעת הבכורה: "השער שכבש ארתור היה פשוט מטורף וזה לא מפתיע אותי, כי יש לו כישרון ענק. אני שמח מאוד ששיחקתי במדי ברצלונה לראשונה ומרוצה מהיכולת שלי, אבל ברור שבהמשך העונה אני מצפה לשחק טוב יותר. ארנסטו ואלוורדה? אפילו לא דיברתי איתו עדיין חוץ מזה שאיחל לי בהצלחה".


במקביל להופעה של מלקום, העיתון "ספורט" הקטלוני פרסם שעוסמאן דמבלה חושש למעמדו בקבוצה אחרי רכישת הברזילאי ולא מרוצה מכך שהגיע שחקן על אותה משבצת. לפי העיתון הוא ביקש ממקורביו לדבר עם הנהלת המועדון ולרמוז לה על הרגשתו. דמבלה רוצה לשחק העונה בהרכב, לצבור דקות משחק אחרי שסבל משתי פציעות בעונה שעברה והתקשה לממש את יכולתו ומסרב לשבת על הספסל עונה נוספת.



מלקום מול טוטנהאם. מלחיץ את דמבלה (AFP)


כדי להרגיע אותו אמר ארנסטו ואלוורדה לפני המשחק נגד טוטנהאם שזו תהיה שנת הפריצה שלו. סוכנו אמור להגיע בימים הקרובים לשיחות עם ההנהלה, אולם המועדון יבהיר בתוקף כי השחקן לא למכירה. במועדון עובדים להרגיע את ה"משבר הקטן" כפי שכותב העיתון ולהבהיר לדמבלה שהם אוהבים אותו ובונים עליו.


ולחדשות הרעות מהמשחק הבוקר: הקבוצה התבשרה שאנדרה גומש, שיצא בדקה ה-26 לאחר שנפגע, ככל הנראה סובל מקרע שריר ברגלו ולפי "רדיו קאטלוניה" ייעדר כחודשיים. מבחינת ברצלונה מדובר במכה, הרי שהקבוצה לא תוכל למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי כפי שתכננה.גם  דניס סוארס שהוחלף בגלל פציעה בדקה ה-22 ייעדר בין שבועיים לשלושה, הוא סובל ממתיחה ויחמיץ את הסופרקאפ הספדי במרוקו ב-12.8.

במשחק שותף גם המגן בן ה-18 חואן מירנדה, שהפך בעונה שעברה לשחקן הראשון ששיחק בליגה השנייה בספרד ונולד בשנת אלפיים. הוא רוצה להיות ג'ורדי אלבה החדש והתברר שיש לו הרבה פוטנציאל. הוא מהיר מאוד והתקפי. הוא שיחק באליפות העולם עד גיל 17 וחתם בברצלונה עד 2021 וכבר הכניסו לו סעיף שחרור של 200 מיליון יורו בלי שעדיין שיחק משחק רשמי אחד בבוגרים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי