מינה בדרך החוצה מברצלונה: לא קיבלתי דקות שהגיעו לי

ירי מינה
ירי מינה | Gettyimages

הבלם שצפוי לעזוב לפריימרליג מחק את סמל הקבוצה מחשבון האינסטגרם שלו וסיפר בראיון על רגעי המשבר שעבר במועדון: "עברתי ימים קשים, לא הצלחתי לתת פס", מסי חזר לאימונים וישמש לראשונה כקפטן הראשון של הקבוצה

(גודל טקסט)
נראה שפרקו של ג'רי מינה בברצלונה עשוי להיגמר בקרוב מאוד. בלם ברצלונה קרוב מאוד לעזוב את המועדון אחרי חצי שנה לא מוצלחת, כשאינדיקציה נוספת לכך שהבלם אינו מרוצה והוא בדרכו החוצה היא העובדה שמחק את הסמל של קבוצתו מחשבון האינסטגרם שלו.


כזכור, ברצלונה שילמה עבור הבלם 12 מיליון יורו כשרכשה אותו בחודש ינואר האחרון מפלמייראס, והוא צפוי לעזוב בסכום כפול מזה אחרי שהפגין מונדיאל מצוין בו כבש שלושה שערים במדי קולומביה. למרות שהצטיין במונדיאל, מאמן הבלאגרונה ארנסטו ואלוורדה התעקש על עזיבתו של מינה. היעד הבא שלו יהיה ככל הנראה הפריימרליג, כשמנצ'סטר יונייטד ואברטון דולקות אחריו כשגם ליון הצרפתית מעוניינת.

הקולומביאני התראיין למגזין "בוקאס" והביע את תסכולו ממעמדו בקבוצה: "בחצי העונה האחרונה עברתי ימים קשים והייתי בטוח שאני גמור בכדורגל. הרגשתי כל כך רע עד שחברי לקבוצה פאוליניו ופיליפה קוטיניו עודדו אותי כל הזמן ואמרו לי שהכל יהיה בסדר. ידעתי מראש שישנו עומס על תפקיד הבלם בברצלונה כי יש שחקנים מצוינים, אבל כל מה שרציתי הוא לקבל כמה דקות משחק ולא קיבלתי אותם".

דבריו של מינה מזכירים מעט את סיפורו של אנדראה גומש, קשרה הפורטוגלי של ברצלונה שגם הוא חווה קשיים נפשיים בקבוצה ואף סיפר שסבל מדיכאון בעונה שעברה ולא יצא מביתו מחשש להקנטות על ידי אוהדים. מינה הוסיף: "הרגשתי כל כך רע שלא הייתי מסוגל לתת פס אחד נכון באימונים. התערבתי כל פעם על כך שאבקיע בבעיטות חופשיות (אחת התכונות הבולטות שלו), אבל כל יום הפסדתי 50 יורו כי בברצלונה יש מפלצות שכובשים מכל מצב שהם רק רוצים". מינה אמר שהוא לא חושש לעתיד שלו ככדורגלן: "אני בן 23 ויש לי עוד הרבה זמן להצליח". 


| PRIMER CAPITÁN |

•Leo Messi se reincorpora hoy al trabajo en Barcelona heredando el brazalete de Iniesta.
•El argentino regresa con la Champions como gran objetivo y sin CR7 al otro lado del espejo.

Portada @mundodeportivo | Martes 31 de Julio pic.twitter.com/1Cw1pIFfk6

— Noticias Barça (@news_viscabarca) July 30, 2018


בנושא אחר, כוכבה הגדול של הקבוצה ליאו מסי חוזר היום (שלישי) לאימונים במעמד קצת אחר שלראשונה ישמש בעונה הקרובה כקפטן הראשון של הקבוצה, אחרי עזיבתו של אנדרס אינייסטה. הפרעוש יעבור בדיקות רפואיות בקבוצה יחד עם ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס שחוזרים כולם מחופשת המונדיאל. המטרה שלהם היא להיות מוכנים לסופרקאפ הספרדי מול סביליה ב-12 באוגוסט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי