עושים שוק: אלדרווירלד סיכם במנצ'סטר ביונייטד, זאהה לצ'לסי?

טובי אלדרווירלד
טובי אלדרווירלד | AFP

השדים האדומים צפויים לצרף את בלם טוטנהאם ובלגיה לפי דיווחים בלונדון, כוכב קריסטל פאלאס דורש לעבור לבלוז. וגם: ריאל מדריד לא מצליחה לסכם על רכישת קורטואה והיעד המפתיע אליו עבר אחמד מוסה

(גודל טקסט)
רשמי
*
 אל נאסר הסעודית החתימה את אחמד מוסה חלוץ לסטר. הוא חתם לארבע שנים. 

#ALNASSR signed a four year contract with Nigerian left winger and former @LCFC player Ahmed Musa @Ahmedmusa718, welcome to the Global Club Ahmed! pic.twitter.com/03gAQvOW6q

— AlNassr FC (@AlNassrSaudiFCe) 2 באוגוסט 2018


מנצ'סטר סיטי הכריזה על הארכת חוזהו של חלוץ נבחרת ברזיל ואחד מכוכבי הקבוצה, גבריאל ז'סוס. החלוץ בן ה-21 יישאר אצל התכולים עד 2023.


FIVE more years for our Brazilian boy, @gabrieljesus33! #mancitypic.twitter.com/JRfYl8mOye

— Manchester City (@ManCity) 3 באוגוסט 2018


*  קריסטל פאלאס החתימה את הקשר הגרמני מקס מייר בן ה-22, שסיים את חוזהו בשאלקה. הוא עבר למועדון מלונדון בהעברה חופשית וחתם על חוזה לשלוש שנים.

Morning! #MeyerOfLondonpic.twitter.com/KGn1l9PaYb

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) 3 באוגוסט 2018


* ליונל סקאלוני, עוזרו לשעבר של חורחה סמפאולי, ידריך את נבחרת ארגנטינה עם פאבלו איימאר עד ינואר 2019 לפחות. הוא ידריך את הנבחרת במשחק הידידות הקרובים שלה


#SelecciónMayor La @AFA informa que Lionel Scaloni dirigirá los próximos amistosos de la Selección Argentina, junto con sus colaboradores Pablo Aimar y Martín Tocalli https://t.co/t1sYlxueBIpic.twitter.com/tpKsUX9qHR

— Selección Argentina (@Argentina) 2 באוגוסט 2018


* כאמור, כחלק מעסקת היגוואין למילאן, לאונרדו בונוצ'י חזר למועדון בו שיחק שבע שנים לאחר שנה אחת בלבד במילאן. חלק מאוהדי הקבוצה שמחו לראות הבלם החדש/ישן וחלק שרקו בוז ולא סלחו על המעבר המפתיע בקיץ שעבר. יהיה מסקרן לראות את תגובת הקהל במשחקי הבית של הגברת הזקנה.


Juventus, Bonucci arriva alla Continassa: ad attenderlo pochi tifosi, qualche timido fischio e uno "sciacquati la bocca" ⚪⚫ pic.twitter.com/ooudiEHG6Z

— Goal Italia (@GoalItalia) 2 באוגוסט 2018


* יושינורו מוטו היפני, עזב את מיינץ אחרי ארבע שנים במועדון וחתם בניוקאסל . המאגפייז שילמו עליו 9.5 מיליון ליש"ט.


Muto has signed an initial four-year contract at St. James' Park after leaving Bundesliga side @1FSVMainz05 and becomes United's fifth signing of the summer.

Read more: https://t.co/ppiWnv1Bzd#NUFCpic.twitter.com/mwqS2bwi7M

— Newcastle United FC (@NUFC) 2 באוגוסט 2018


* גוסטבו גומס, בלם נבחרת פארגוואיף נמכר ממילאן לפלמייראס.


Gustavo Gómez é do Verdão! ✍️ #BienvenidoGustavoGómez
https://t.co/15oPhZNqIgpic.twitter.com/DcFjo59qFd

— SE Palmeiras (@Palmeiras) 3 באוגוסט 2018


שמועות
* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על רוברט לבנדובסקי, למרות שהיו"ר של קבוצתו באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, אמר שלא ימכור אותו גם ב-150 מיליון יורו. כעת, ביונייטד רוצים להציע את אנטוני מרסיאל וסכום כסף נוסף לבאיירן כדי לסגור את העסקה. בגרמניה לעומת זאת, טוענים שמרסיאל אכן יגיע לבאיירן, אבל בעסקה אחרת במסגרתה ג'רום בואטנג יגיע לאולד טראפורד.


* בנוסף, דיווחים על כך שבלם טוטנהאם ונבחרת בלגיה טובי אלדרווירלד סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד. הוא אמור להירכש תמורת 55 מיליון ליש"ט וישתכר 200 אלף פאונד לשבוע במשך חמש שנים.

 

* ווילפריד זאהה, שחקנה של קריסטל פאלאס שהיה מבוקש בעת האחרונה בטוטנהאם, יישאר בלונדון אך רוצה לעבור לצ'לסי. לפי "מירור", הוא אמר לחבריו לקבוצה שהוא יבקש מהנהלת המועדון למכור אותו. עוד אצל צ'לסי, הקבוצה רוצה את מתיאו קובצ'יץ' שדחה הצעה ממנצ'סטר יונייטד  בגלל סגנון המשחק האפרורי של מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו, כך מדווח "קלצ'ומרקטו". 



זאהה. רוצה לעבור לצ'לסי (AFP)



* נציגי פארמה אישרו כי נפגשו עם סוכנו של מריו באלוטלי, אך טענו כי עליהם להיות זהירים עם התקציב.
 
 

* נאפולי כנראה סיכמה עם חלוץ טורינו אנדראה בלוטי ומוכנה לשלם עבורו 50 מיליון יורו, אם כי טורינו דורשת יותר והסכום הסופי עשוי להיות 60 מיליון יורו. לפי "ספורט איטליה" הוא יחתום לחמש שנים וירוויח 3.5 מיליון יורו לעונה. 


 

* ב"לאקיפ" טוענים שכריסטיאנו רונאלדו לוחץ על ראשי יובנטוס להחתים את מרסלו מריאל מדריד. אם זה יקרה, פריס סן ז'רמן תנסה להחתים את מגן יובנטוס, אלכס סנדרו. קשה להאמין שהבלאנקוס יוותרו של שירותיו של הברזילאי הנהדר.


 

* דורטמונד בדרך לרכוש את קווין גמיירו, חלוץ אתלטיקו מדריד. הגרמנים הציעו 23 מיליון יורו עבור הצרפתי בעוד שולנסיה שרוצה אותו הציעה רק 14 מיליון יורו. באתלטיקו מדריד כבר מחפשים לו מחליף והמועמדים הם ניקולה קליניץ', אוליביה ז'ירו ומישי באטושאי. 


 

* מילאן לא סיימה את מסע הרכש שלה. אחרי גונסאלו היגוואיןומתיה קלדרה שהגיעו מיובנטוס, הקבוצה רוצה לפי העיתון הבלגי DH את עדנן ינוזאי, קשר מנצ'סטר יונייטד בעבר ששיחק העונה בסוסיאדד. סעיף השחרור שלו 30 מיליון יורו כשגם לסטר מעוניינת בשחקן. 


* לפי "אקספרס" צ'לסי דחתה בינתיים הצעה של ריאל מדריד לרכוש את טיבו קורטואה ב-31 מיליון ליש"ט. לדעתם זה סכום נמוך מדי. 

 


קורטואה. צ'לסי לא ממהרת לוותר על השוער (Gettyimages


* ג'ו הארט עשוי לעבור לברנלי, ששני שועריה הראשונים ניק פופ וטום היטון פצועים. העסקה ממנצ'סטר סיטי מוערכת בכארבעה מיליון ליש"ט.


* לבאנטה דורשת 30 מיליון ליש"ט מהאדרספילד על רכישת ג'פרסון לרמה הקולומביאני.


* צ'רלי אדם, קשר סטוק סיטי, מעוניין לחזור לקבוצתו הראשונה גלזגו ריינג'רס אותה מאמן סטיבן ג'רארד, כדי שתהייה תחנתו האחרונה בקריירה והוא יוכל לפרוש במדיה. 



*
אלייש וידאל מברצלונה סיכם בסביליה וחסרה רק חתימה סופית. הוא יירכש ב-9 מיליון יורו ועוד מיליון יורו לפי תוספות. 


* מנהלה המקצועי של רומא מונצ'י רוצה לרכוש את דויד נרס, שחקן הכנף הברזילאי של אייאקס אמסטרדם בן ה-21 ומוכן לשלם עליו 40 מיליון יורו. אייאקס רוצה תמורתו 50 מיליון יורו. אפשרות אחרת היא מרלוס רומרו הברזילאי המתאזרח בן ה-30. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי