צפו: ויניסיוס ואסנסיו כיכבו ב-1:3 של ריאל מדריד על יובנטוס

ריאל מדריד
ריאל מדריד | AFP

למרות שער עצמי מוקדם של קרבחאל, שני הצעירים של אלופת אירופה הובילו אותה למהפך עם צמד של הספרדי. שער גדול גם לגארת' בייל. שער של אנדרה סילבה עמוק בתוספת הזמן העניק 0:1 למילאן על ברצלונה

(גודל טקסט)
שני משחקים נערכו הלילה (בין שבת לראשון) במסגרת גביע האלופות הבינלאוני, כשריאל מדריד חזרה מפיגור וגברה 1:3 על יובנטוס וברצלונה הפסידה 1:0 למילאן.


ריאל מדריד – יובנטוס 1:3
אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד בפתיחת הטורניר, ז'ולן לופטגי יכול לחייך ובעיקר להיות מרוצה מדור העתיד, ויניסיוס ג'וניור ומרקו אסנסיו שהרשימו במיוחד. זה דווקא התחיל רע עבור אלופת אירופה כשהרכש של יובה ז'ואאו קאנסלו הגביה כדור משמאל שהגיע לדני קרבחאל, אך המגן לא הצליח להרחיק וכבש עצמי. בדקה ה-38 הגיע השיוויון כשדני סבאיוס השתלט על כדור שהורחק רע על ידי הגנת יובנטוס והשאיר לגארת' בייל, שכ-18 מטרים מהשער ירה את הכדור לרשת האיטלקית והקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון 1:1.


המחצית השנייה הייתה בסימן המחליפים וינסיוס ג'וניור ומרקו אסנסיו. כבר בדקה ה-47 דאבל פס בין השניים הסתיים במסירת רוחב של הברזילאי לספרדי, שקבע מהפך מקרוב. ויניסיוס המשיך ללהטט ובדקה ה-46 התחיל עוד התקפה שהסתיימה במסירת עומק של לוקאס ואסקס לאסנסיו, שהתגבר על מהדי בנעטיה, בעט את הכדור בגלישה לשער וניצל טעות קשה של וויצ'ך שצ'סני כדי להשלים צמד ולקבוע 1:3, שנשמר עד הסיום.


3⃣ Goles
2⃣ Goleadores
1⃣ Gran partido#RMTour | #HalaMadridpic.twitter.com/K62AA0UL4u

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) August 5, 2018

מילאן – ברצלונה 0:1
שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסד, אך בסופו של דבר הרוסונרי הצליחו לקטוע את המומנטום. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וכבר היה נראה שהן ייפרדו בתיקו מאופס, אך בשחקני מילאן ניצלו את השניות האחרונות במשחק כדי לצאת להתקפה מתפרצת נהדרת, שהסתיימה במסירה של פרנק קסייה לאנדרה סילבה, שקבע 0:1 ממש בשניות האחרונות של המשחק.


And when it looked like we were going to penalties… 6⃣9⃣⚽️
Read the match report: https://t.co/8Q3WSYXSjp
E quando ormai si stavano materializzando i calci di rigore… 6⃣9⃣⚽️
Leggi il report di #ACMFCB: https://t.co/ecmR9L61N8pic.twitter.com/9gEoP6by53

— AC Milan (@acmilan) August 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי