וידאל הוצג בברצלונה: קפיצת מדרגה גדולה יותר מבאיירן

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | AFP

הרכש החדש של ביקר בקאמפ נואו ואמר: "בא להשאיר הכל על המגרש, רוצה לזכות בכל התארים". על היריבות עם ריאל אמר: "לא יודע אם יש לנו חשבון פתוח, כשניפגש נראה". מאמצים להכשירו לסופרקופה ביום ראשון

(גודל טקסט)
ארתורו וידאל הוצג היום (שני) במסיבת עיתונאים בברצלונה כשחקנה החדש של הקבוצה ויהיה הרכש הרביעי של המועדון הקיץ, כבר אתמול בלילה הגיע הקשר הצ'ילאני שנרכש בסכום כולל של 22 מיליון יורו לביקור בקאמפ נואוו הצטלם עם סמל המועדון. למרות שלא שיחק כבר כמה חודשים בגלל ניתוח בברכו, בברצלונה מקווים שהרכש החדש יוכל לשחק כבר בסופרקופה ביום ראשון מול סביליה (23:00, שידור ישיר בספורט2). את ההחלטה יקבל ארנסטו ואלוורדה לפי היכולת שלו באימונים.


בהצגתו אמר וידאל: "אני מאוד מאושר ומרוצה שאני בברצלונה. הקבוצה הטובה בעולם בה נמצאים הכי טובים. אני מגיע עם רעב ורצון לזכות בהכל. אני מגיע עם אנרגיה ולב כדי להשאיר הכל על המגרש. זו קפיצת מדרגה הרבה יותר גדולה מאשר לשחק בבאיירן מינכן. נתכונן כדי לעמוד בציפיות, עם הביטחון שנתנו בי".


מצבו: "אני מרגיש טוב. אני מרוצה מאוד כי התאמנתי חודש ואני מרגיש כשיר מבחינה פיזית. היום יהיה האימון הראשון שלי עם הקבוצה. אני מגיע בכושר הטוב ביותר, היה לי זמן להתאושש. אני חושב שיש לי את אותה המנטליות כמו לשחקנים שנמצאים פה. הדבר הכי חשוב הוא לזכות ולהניף גביעים בסוף העונה. הציפיות ממני? על זה צריך לדבר עם המאמן, לראות מה הוא צריך ממני. באתי כדי לנסות להשיג דברים חשובים".

היריבות האישית עם ריאל מדריד: "לא יודע אם יש לי חשבון פתוח איתם, אבל המטרה שלי היא כן לזכות בליגת האלופות ואני מקווה להגשים אותה כאן. כשנשחק מול מדריד, נראה. אם אני אנטי-מדרידיסטה? לא. מעכשיו והלאה אני יריב של כל מי שישחק נגד ברצלונה. לי אין שום יריב. מי שנגד ברצלונה, הוא היריב שלי".



וידאל ובנו. מתכוון להשאיר הכל על המגרש (AFP)

 

מדוע בחר בברצלונה ואיך יהיה לשחק עם מסי: "יש פה הרבה שחקנים גדולים. לפגוש את מסי זה תמיד נחמד כי הוא הטוב בהיסטוריה. פה נמצאים השחקנים הטובים בעולם ואני אנסה לעזור להם ולהיות ברמה שלהם. הניסיון עם גווארדיולה? קשה להגיד את זה כי זה מאמן אחר. דרך אחרת לשחק וחברים אחרים לקבוצה. מקווה שאסתגל לכאן בהקדם האפשרי. כשהסוכן שלי אמר לי מה האפשרויות, לא היססתי לרגע. איך אפשר לא לרצות לשחק בקבוצה הטובה בעולם?".


אם ישחק ביום ראשון מול סביליה בסופרקופה: "אני בסדר, המאמן יחליט. מבחינה פיזית אני מאה אחוז. באתי להיות שחקן הרכב ולהרוויח את המקום שלי בין הטובים ביותר. לעבוד כדי לפתוח ותמיד לצאת למגרש".



וידאל עם חולצתו החדשה. לא היסס לרגע (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי