דיווח: מנצ'סטר יונייטד וארסנל בעקבות עוסמאן דמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

השחקן חזר להתאמן בברצלונה, אך לא מרוצה ממעמדו בעקבות רכישת מלקום ועשוי לעבור לפרמיירליג. אמרי חולם על שיתוף פעולה מחודש בהתקפה של הצרפתי עם אובמיאנג. וגם: איך ואלוורדה מנע מברצלונה לאבד כישרון ענק

(גודל טקסט)
האם עוסמאן דמבלה יעזוב את ברצלונה לפרמיירליג אחרי עונה אחת בלבד? ב"מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר (שלישי) שאלופת ספרד שוקלת למכור את הצרפתי בן ה-21, כשמי שהביעו בו עניין הן מנצ'סטר יונייטד וארסנל, שיצטרכו להשלים את העסקה עד יום חמישי בערב, אז ייסגר חלון ההעברות באנגליה.


דמבלה, שחזר להתאמן בברצלונה אחרי שחזר מהחופשה אחרי המונדיאל בו זכה אם נבחרת צרפת, נרכש כזכור רק בקיץ שעבר מבורוסיה דורטמונד תמורת 105 מיליון יורו (בנוסף לעוד 40 מיליון יורו בסעיפים משתנים). כעת הוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה שרכשה לאחרונה את מלקום מלקום מבורדו וחולק איתו את אותה עמדה. הבלאוגרנה צפויים לדרוש עבורו 100 מיליון יורו, כשיונייטד ככל הנראה תציע סכום נמוך יותר ואת אנתוני מרסיאל שייכלל בעסקה.


לעומת זאת, מאמנה החדש של ארסנל אונאי אמרי משוכנע ששיתוף פעולה של דמבלה עם פייר-אמריק אובמיאנג, שהוביל ללא מעט שערים במדי דורטמונד, יצליח גם בפרמיירליג בזכות המהירות המסחררת של השנים. עוד נכתב שהתותחנים מוכנים לשלם את כל הסכום, אך לחלק אותו לשני חלקים: 10 מיליון יורו כדמי השאלה בעונה הקרובה ו-90 מיליון יורו דמי רכישה בקיץ הבא בהתאם ליכולותיו של דמבלה במהלך העונה. מי שעשוי לאבד את המקום בהרכב במקרה כזה הוא אקס נוסף שך השוורצגלבן, הנריך מחיטריאן.


החשש בברצלונה הוא שאחרי שתי פציעות קשות, דמבלה לא ישחזר את היכולת שהציג כשרק הגיע לקבוצה, מה עשוי להוביל לכך שבקבוצה יעדיפו להחזיר חלק מההשקעה בו כששחקנים אחרים יוכלו לתפוס את מקומו. המאמן ארנסטו ואלוורדה אומנם אמר שיש לשחקן עתיד במועדון, אבל ככל הנראה מדובר רק באמירה דיפלומטית שמטרתה להרגיע את השחקן, שסוכניו נפגשו עם ראשי בארסה בנוגע לעתידו. ברדיו קטלוניה דווח שגם נשיא המועדון, ג'וזפ מריה ברתומאו, שוחח עם דמבלה כדי להשאיר אותו במוטיבציה גבוהה במקרה שיישאר במועדון.



דמבלה ואובמיאנג. בקרוב ביחד בלונדון? (Gettyimages)


בתוך כך, פורסם היום בעיתון "אל פאיס" שילד הפלא החדש של בארסה, הקשר בן ה-18 ריקי פוץ' שזכה למחמאות רבות במסע המשחקים של בארסה בארה"ב, כמעט נזרק מ"לה מאסיה" בעונה החולפת. חוזהו של פוץ' עמד להסתיים ואחד מסגני הנשיא, ג'ורדי מסטרה, הודיע להוריו שהוא לא פיזי מספיק עבור קבוצה הבוגרת ולכן חוזהו לא יחודש. למזלו של השחקן, ואלוורדה שמע על כך, דיבר עם מסטרה וביקש ממנו לחשוב פעמיים.


בסופו של דבר חוזהו של פוץ' חודש לשלוש שנים עם סעיף שחרור של מאה מיליון יורו והוא הצטרף למסע המשחקים בארה"ב, שם הציג כאמור יכולה מרשימה. עוד נכתב שוואלוורדה מאמין מאוד בשחקן וייתן לו דקות בקבוצה הבוגרת בכל הזדמנות. קשר העבר האגדי של ברצלונה, צ'אבי, אמר על פוץ': "כשרואים אותו משחק, רואים את כל האקדמיה של ברצלונה מול העיניים".

[MD] | Xavi: "Riqui Puig is one of ours"

Xavi: I am very happy bcuz when I see him playing, we can see the total Barça school, that we like so much.

That particular DNA of our game & that is so complex to find in specific players, but Riqui has it pic.twitter.com/KN2JYi5wgJ

— BarcaTimes (@BarcaTimes) 7 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי