רשמי: קורטואה סיכם לשש שנים בריאל, קובאצ'יץ' הושאל לצ'לסי

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

אחרי הגעתו של קפה ללונדון, צ'לסי תקבל 35 מליון ליש"ט עבור השוער הבלגי והוא יוצג מחר במסיבת העיתונאים המסורתית בברנבאו ויחתום, כחלק מהעסקה עבר בהשאלה לעונה הקרואטי לבלוז. קיילור נבאס יישאר כשוער השני

(גודל טקסט)
אחרי כל כך הרבה שמועות בנושא, סאגת מעברו של טיבו קורטואה לריאל מדריד סוכמה רשמית. הערב (רביעי) הבלאנקוס השלימו את הרכש הכי גדול שלהם בחלון ההעברות הנוכחי כשהודיעו על סיכומו של שוער צ'לסי בחוזה לשש שנים, כשחלק מהעסקה הקשר הקרואטי מתיאו קובאצ'יץ' הושאל לצ'לסי לעונה ללא תמורה ובכך יזכה לדקות המשחק המשמעותיות להן כה ציפה.


מעברו של קפה מבילבאו לצ'לסי תמורת 80 מליון ליש"ט זירז את הגעתו של קורטואה לאלופת אירופה, שתשלם לבלוז 35 מליון ליש"ט, סכום בהחלט סביר בהתחשב ביכולתו וגילו של השוער שחוזהו היה מסתיים בתום העונה. הוא יוצג כבר מחר בסנטיאגו ברנבאו כבר מחר, ב-14:00 שעון ישראל, כשעוד קודם לכן יערוך בדיקות רפואיות. שוערה של הקבוצה במהלך ארבעת העונות האחרונות, קיילור נבאס, יישאר כשוער שני וינסה להתחרות על אפודת השוער הראשונה. השוער קיקו קאסיה יבקש כנראה לעזוב.


זו תהיה הקדנציה השנייה של קורטואה במדריד אך הפעם בצד השני של העיר, לאחר שבשנים 2011-2014 שיחק במדי היריבה העירונית אתלטיקו, אליה הושאל מצ'לסי. סיבה נוספת לעזיבתו היא הרצון לגור בבירת ספרד קרוב לילדיו מבת זוגו שמתגוררים בעיר. כאמור גם לצ'לסי זו עסקה טובה כיוון שחוזהו של הבלגי נגמר בעונה הבאה והוא היה הופך לשחקן חופשי. 

Comunicado Oficial: Mateo Kovacic.

https://t.co/Z2AKBYwKzG#RealMadridpic.twitter.com/xfXyHltx2G

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) August 8, 2018

מעבר למעבר היוקרתי, יש כאלו שלא אהבו את הדרך בה עזב הבלגי את קבוצתו בארבע השנים האחרונות. השוער היה אמור להגיע היום ללונדון לשיחת הבהרה לאחר שהחרים את שני האימונים האחרונים של צ'לסי בניגוד לחוזה שלו בקבוצה. אוהדי הבלוז כועסים מאוד על התנהלותו של השוער בימים האחרונים והנהלת המועדון עשויה לקנוס אותו במשכורת של שבועיים, רגע לפני המעבר. הוא שיחק עד כה 126 משחקי ליגה בצ'לסי ובארבע העונות האחרונות היה השוער הראשון שלה. הוא נבחר במונדיאל לשוער המצטיין של הקבוצה.


אלופת אירופה תהיה היעד הרביעי של הבלגי בן ה-26 בקריירה, שלפני צ'לסי ואתלטיקו, גדל בגנק הבלגית במהלכה זכה באליפות בעונת 2010/2011 בהיותו בן 19 בלבד. באתטליקו זכה באליפות אחת גם כן ובגביע הספרדי ובתקופתו בלונדון זכה גם כן בשתי אליפויות. במונדיאל האחרון הציג יכולת מצוינת ונבחר לשוער הטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי