דיווח: פאריס סן ז'רמן נחושה להחתים את עוסמאן דמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | צילום : GettyImages

אחרי שרכשה מברצלונה אשתקד את ניימאר, אלופת צרפת שוקלת לצרף גם את אלוף העולם הצעיר ששיחק תחת טוכל בדורטמונד. הקטלאנים שוקלים את העניין. וגם: כל השיאים שמסי עשוי לשבור בסופרקופה (ראשון, 22:00, ספורט2)

(גודל טקסט)
בעיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר (שבת) שפאריס סן ז'רמן נחושה לצרף את שחקנה הצרפתי של ברצלונה, עוסמאן דמבלה, ושהמאמן תומאס טוכל רוצה אותו כדי לחזק את קבוצתו שתשחק מחר (ראשון) במחזור הראשון בליגה נגד קון. בארסה טרם העמידה למכירה את דמבלה, אבל מודעת להתעניינות של פ.ס.ז' ואם תתקבל הצעה טובה היא תישקל. עוד נכתב שבהבלת ברצלונה יודעים שהצרפתים פנו שוב ושוב לסוכנו של השחקן כדי שיצטרף לקבוצה, שלמעט ג'אנלואיג'י בופון לא צירפה הקיץ אף שחקן. כזכור, אלופת צרפת מתעניינת גם באיבן ראקיטיץ'.


שני המועדונים נמצאים בקשר בשבועות האחרונים בעקבות ההתעניינות ההתעניינות של בארסה באדריאן ראביו. אחראי הרכש של הקטלאנים פפ סגורה והמנהל הספורטיבי אריק אבידל טסו בתחילת יולי לפאריס כדי להודיע לפ.ס.ז' על העניין בקשר, זאת במטרה לא להרגיז את הנשיא נאסר אל חלאיפי ולדבר על כך בגלוי. בשיחות הועלה גם שמו של דמבלה, שהתאמן בדורטמונד תחת טוכל, שסבור שהוא יכול להצליח יותר בבירת צרפת מאשר בברצלונה, בה לא ממש התאקלם ועבר שתי פציעות קשות. דמבלה מאוד מעריך את המאמן מבחינה טקטית ויש לו יחסים טובים מאוד איתו. הוא גם הצהיר באחד הראיונות שהגרמני הוא אחד משלושת המאמנים הטובים בעולם יחד עם זינדין זידאן ופפ גווארדיולה. טוכל החזיר מחמאה: "דמבלה השחקן עם הכי הרבה כישרון שאימנתי בעבר".


המצב של דמבלה בברצלונה ידוע. ברצלונה אומנם החתימה את מלקום שמשחק בדיוק בתפקיד שלו, אבל עדיין טוענת שהיא בונה עליו והמפתח לעניין נמצא אצל המאמן ארנסטו ואלוורדה שאמור להחזיר לו את הביטחון. "כרגע אין משהו מעשי מבחינת פ.ס.ז' חוץ מהתעניינות", נכתב בדיווח. "ברצלונה תשקול כל הצעה בגלל שבנוסף לפן המקצועי, גם הצד הכלכלי חשוב לה מאוד". בנוסף, ברצלונה החליטה כי בשלב זה ראפיניה ומוניר אל-חאדדי יישארו בקבוצה, אך החלוץ פאקו אלקסר עדיין עשוי לעזוב אם תתקבל עליו הצעה טובה.


️ ⚠️ PSG is tempting Dembélé, who their new coach Tuchel considers a key reinforcement. Barça doesn't plan to sell him but if an interesting offer comes, they will study it #fcblivepic.twitter.com/cW7jdmPJTx

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) August 10, 2018

במאבק בין ברצלונה ופ.ס.ז' על החתמות בינתיים ידה של הקבוצה הצרפתית על העליונה. ב-2012 בארסה רצתה את טיאגו סילבה ממילאן, שחתם בסופו של דבר בפ.ס.ז' תמורת 42 מיליון יורו. שנה לאחר מכן הקטלאנים רצו את מרקיניוס ששיחק אז ברומא, אבל גם הוא עבר בסופו של דבר לקבוצה מבירת צרפת, שגם מנעה ממרקו וראטי לעבור לברצלונה בקיץ שעבר, בו גם מיפצה את סכום ההעברות כששילמה 222 מיליון יורו על ניימאר. ניסיון של בארסה לרכוש את אנחל די מריה לא צלח אחרי שפ.ס.ז' דרשה עליו 80 מיליון יורו.


מחר יתקיים בטנג'יר שבמרוקו משחק ה"סופרקופה" בין ברצלונה וסביליה (22:00, שידור ישיר בספורט2). ליאו מסי שמונה רשמית לקפטן החדש של הקבוצה עשוי לקבוע שיא חדש במועדון אם יניף את התואר ה-33 שלו במדי הבלאוגרנה. עד כה יש לו 32 תארים, בדיוק כמו אנדרס אינייסטה. בנוסף, הארגנטינאי הוא מלך השערים של המפעל עם 13 כיבושים. מסי זכה כבר ב-7 תארי סופרקאפ וכבש 31 שערים מול סביליה בכל המפעלים. זכייה נוספת שלו גם תשווה את כמות התארים שיש לאלפרדו די סטפנו (17) וכריסטיאנו רונאלדו (16) ביחד בריאל מדריד. בארסה מחזיקה בשיא הזכיות בסופר קופה עם 12 לעומת 10 של ריאל מדריד.


Messi in the Spanish Super Cup: 13 goals in 17 games (7 titles). With a win on Sunday, it would be his 33rd title at Barcelona. Messi has also scored 31 goals in all competitions against Sevilla #fcblive#SupercopaDeEspana [lesportiu] pic.twitter.com/qSEE9BVeO2

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) August 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי