רונאלדו הברזילאי הובהל לבה"ח. אוהדי אתלטיקו נגד קורטואה

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

הברזילאי חש ברע ונלקח לטיפול נמרץ. וגם: הקהל לא אהב את המעבר של השוער ליריבה השנואה וריסס נגד כתובות מחוץ לאצטדיון. רק רשת

(גודל טקסט)
רונאלדו הובהל לבית חולים
רונאלדו הברזילאי נלקח לטיפול נמרץ בבית חולים באיביזה בספרד.  החלוץ שזכה במונדיאל 1994 ו-2002 ושיחק בגמר מונדיאל 1998 חש ברע ביום שישי ברע ועל פי הדיווחים הוא סובל מדלקת בריאות. לפי דיווח של העיתון "דיאריו דה איביזה", הברזילאי ביקש להעבירו לקליניקה פרטית בשם "נואסטרה סניורה דל רוסאריו". מאוחר יותר באותו לילה הוא אושפז בטיפול נמרץ וכעת, על פי הפרסומים, מצבו השתפר.


Ronaldo is currently in intensive care with pneumonia in a hospital in Ibiza.

Sending our best wishes to him and his family. pic.twitter.com/CfwfZ5XbPU

— Football Tweet (@Football__Tweet) August 12, 2018


זו לא פעם ראשונה שהברזילאי הובהל לבית החולים אחרי שכזכור ב-2012 סבל מ"קדחת דנגי" הנגרמת על ידי חיידקים, אבל הוא הצליח לצאת ממנה בשלום כשהוא. רואנלדו סובל גם כידוע מהשמנת יתר שגורמת לו להעלות במשקל ורופאיו מחייבים אותו לשמור על דיאטה תמידית. 



באטמן מרוצה מהמעבר לוולנסיה
מישי באטשואיי, שכבר זכה לכינוי באטמן, לא הסתיר את שביעות רצונו מהמעבר לקבוצה שכינויה הוא כידוע, העטלפים וצייץ בטוויטר: "כשאתה סוף סוף מקבל את סמל הקובצה המושלם".


When u finally get the perfect team logo pic.twitter.com/zb1yGyI2Qx

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) August 12, 2018

אוהדי אתלטיקו נגד קורטואה
אחרי שחתם בריאל מדריד ואף נישק את סמל הקבוצה, השוער הבלגי עורר את זעמם של אוהדי האקסית, אתלטיקו מדריד, והם ריססו את לוחית ההוקרה עם שמו מחוץ לאצטדיון "וונדה מטרופוליטנו" וכינו אותו "עכברוש".


Outside the Wanda Metropolitano, the Thibaut Courtois plaque is getting lots of attention. Someone has sprayed 'rata' in graffiti over it, others spit and pour beer. Two security guards stop further vandalism… #Atleti#RealMadrid#AtletiInterpic.twitter.com/VLZImJbpOp

— Ben Hayward (@bghayward) August 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי