דיווח: יובנטוס דחתה הצעה מריאל מדריד על פיאניץ'

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | AFP

לפי "טוטוספורט", הגברת הזקנה סירבה למכור את הקשר הבוסני לאלופת אירופה שראתה בו מחליף לקובאצ'יץ'. בצרפת מדווחים שגם סוסו מועמד. לופטגי עשוי לספסל את מרסלו וקאסמירו בסופרקאפ האירופי

(גודל טקסט)

"סטירה לריאל מדריד". זאת הכותרת הראשית של העיתון האיטלקי "טוטו ספורט", בו פורסם הבוקר (שלישי) דיווח על כך שיובנטוס דחתה הצעה של אלופת אירופה לרכוש את מיראלם פיאניץ' תמורת 60 מיליון יורו, במה שכונה גם "אפקט CR7". כעת, ביובה רוצים להבטיח את ההישארות של הקשר הבוסני במועדון ויציעו לו הארכת חוזה עד 2021.

שמו של פיאניץ' עלה כמועמד להצטרף לריאל מדריד אחרי שמתיאו קובאצ'יץ' עזב בהשאלה לצ'לסי, כשגם טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן הוזכר. עוד נכתב שהבוסני מצא חן בעיני "לוס בלאנקוס" עוד מהתקופה בה שיחק בליון, בין 2008 ל-2011. גם ברצלונה הביעה עניין בקשר, אבל דחתה את דרישתה של הגברת הזקנה בסך 80 מיליון יורו עבורו.

שחקן אחר שמועמד לריאל מדריד לפי "le10sports" הצרפתי הוא סוסו ממילאן, שיכול לשחק באגפים או כחלוץ שני. לפי הדיווח גם רומא מעוניינת בספרדי בן ה-24 על דורשים הרוסונרי 40 מיליון יורו, אבל היו מעדיפים שהוא יישאר בקבוצה.

לפי "ספורט" הקטלאני, ז'ולן לופטגי יצטרך להחליט איזה שישה שחקנים מהסגל הרחב של ריאל מדריד ישוחררו מהקבוצה, כשרובם ככל הנראה יושאלו. המועמדים העיקריים לעזיבה הם קיקו קאסייה, לוקה זידאן, מרטין אודגור, ראול דה תומאס ועוד שניים מבין אנדריי לונין, חסוס ואייחו, מרקוס יורנטה, פדה ואלוורדה או בורחה מיוראל, כל זאת בתנאי שלא יגיע רכש חדש.


סבאיוס. יפתח גם בדרבי? (AFP)

בתוך כך, ריאל מדריד כבר הגיעה לטאלין בירת אסטוניה, בה תשחק מחר בסופרקאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד. לופטגי לא התרשם לטובה מיכולתם של קאסמירו ומרסלו בניצחון 1:3 על מילאן בגביע סנטיאגו ברנבאו ומתלבט אם לפתוח איתם בהרכב. השניים עדיין לא נראו מוכנים לעונה ולא שיחקו בקצב הנדרש, כשנאצ'ו ודני סבאיוס עשויים לעלות במקומם, כשהאחרון הרשים במשחקי ההכנה אחרי עונה בה לא ממש נלקח בחשבון על ידי זינדין זידאן.

בבלגיה דווח שטיבו קורטואה המליץ להנהלת ריאל מדריד לצרף את מאמן השוערים של נבחרת בלגיה, ארווין למנס, שעובד גם בלוקרן, קבוצתו החדשה של עומרי בן הרוש. מאמן הקבוצה הבלגית פטר מאס אמר כי הוא מקווה שלמנס יישאר בקבוצה, אבל יבין אם יעזוב: "זה נהדר שמישהו מקבל הצעה כזאת, זה סימן לזה שיש לו המון איכויות. אנחנו מקווים שיישאר איתנו ונוכל להמשיך לעבוד ביחד. לא יודע אם ארווין רוצה לעזוב לריאל מדריד, לא דיברנו על זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי