לופטגי דורש רכש, ריאל מדריד תתלונן על אינטר

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | AFP

למרות שהצהיר במסיבות העיתונאים שהוא מרוצה מהסגל, מאמן הבלאנקוס רוצה לצרף בלם, קשר וחלוץ. איקרדי, ורנר ורודריגו מועמדים. הקבוצה תתלונן בפני פיפ"א על הקבוצה האיטלקית שפנתה ישירות למודריץ'

(גודל טקסט)
האם ההפסד לאתלטיקו מדריד בסופרקאפ האירופי עשה את שלו? "אס" מדווח הבוקר (שישי) שריאל מדריד מתכוננת להחתים חלוץ כדי לנסות למלא את החלל בדמות 50 השערים בעונה שהותיר אחריו כריסטיאנו רונאלדו. בהתחשב בכך שהאפשרויות הטובות ביותר בשוק, קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי, אדינסון קבאני והארי קיין לא ממש מציאותיות, לפי הדיווח השמות הם טימו ורנר, רודריגו ומאורו איקרדי. כרגע השלישייה ההתקפית של אלופת אירופה מורכבת מקארים בנזמה, גארת' בייל ומרקו אסנסיו, כבשו יחד 44 שערים אשתקד, כמות אותה רונאלדו כבש לבדו. האופציות על הספסל בדמות בורחה מיוראל, ויניסיוס ג'וניור, ראול דה תומאס ולוקאס ואסקס לא נראות מספקות.


בנוגע למועמדים, ורנר בן ה-22 נחשב להבטחה גדולה והיה החלוץ הפותח של נבחרת גרמניה בכל המונדיאל האחרון, אף על פי שלא כבש. הקבוצה התעניינה בו בקיץ שעבר ובשתי העונות האחרונות בלייפציג הבקיעה 42 שערים, אף על פי שחוסר הניסיון שלו עשוי להוות סיכון. רודריגו מוולנסיה כבר שיחק במחלקת הנוער של הקבוצה ומוערך מאוד על ידי ז'ולן לופטגי, אך עשוי לעלות 80 מיליון יורו. המועמד השלישי, איקרדי, הוא הסקורר המחונן ביותר מבין השמות עם 98 שערים בארבעת העונות האחרונות. עם זאת, העובדה שחלון ההעברות באיטליה ייסגר הערב ב-21:00 יקשה על העברתו מאחר שאינטר לא תוכל להחתים מחליף במקומו.


העיתון "אס" ערך השבוע סקר בקרב האוהדים הלבנים, ממנו עולה ש-88 אחוזים מהם רוצים לראות את הקבוצה מתחזקת בחלוץ. לופטגי, שספג הפסד במשחקו הראשון כמאמן ואיבד כבר תואר, דורש כבר כמה שבועות מהנשיא פלורנטינו פרס חלוץ, קשר פיזי ובלם ומודאג גם מכך שאף שחקן לא הגיע במקום מתיאו קובאצ'יץ'. למרות דבריו של לופטגי שהוא לא מאמין שמדיניות הרכש תשתנה, בחדרי חדרים הוא דווקא כן דורש שינוי והשאלה היא אם יש לו כח להשפיע. לפי הסטטיסטיקה, בתוכנית "אל טנרסיסטור" נאמר שריאל מדריד רוצה להוציא לכל היותר 50 מיליון יורו על חלוץ, אבל היא לא מוצאת כרגע חלוץ כזה והשאר עולים הרבה יותר. נותרו רק שבועיים לסיום חלון ההעברות בספרד ב-31 באוגוסט והמחזור הראשון של הליגה ייערך כבר בשבת. העובדה היא שקאסמירו נפצע בטאלין והיו לו על הספסל את דני סבאיוס ובורחה מיוראל בעוד שבעונת הדאבל ב-2016/17, נהנה זינדין זידאן מספסל עשיר שכלל שמות כמו אלברו מוראטה, חאמס רודריגס, איסקו, קובאצ'יץ' ופפה.


¡Buenos días! Esta es nuestra portada de hoy 17 de agosto pic.twitter.com/YVzglrx3tp

— AS (@diarioas) 17 באוגוסט 2018

עוד בגזרת "לוס בלאנקוס" והנראזורי, מספר כלי תקשורת בספרד מדווחים שריאל מדריד החליטה לתלונן בפיפ"א על הקבוצה האיטלקית, לאחר שהאחרונה המשיכה להתעקש ולנסות לשכנע בימים האחרונים את הקשר לוקה מודריץ' לעבור לשורותיה, זאת בלי לפנות ישירות לנשיא המועדון פלורנטינו פרס. כידוע, מדובר בהתנהגות לא חוקית מכיוון שלפי חוקי פיפ"א אפשר לפנות לשחקן ישירות רק אם נותרו לו שישה חודשים לתום החוזה. עד אתמול ניסתה אינטר לשכנע את הקרואטי ללחוץ לעזוב אליה ושלחה את סוכנו לשיחות עם פרס. שוק ההעברות באיטליה יסתיים היום בשעה 21:00 (שעון ישראל) כך שהעסקה ככל הנראה כבר לא תצא לפועל.


בריאל מדריד היו רגועים לאורך כל הדרך ולא תכננו למור את מודריץ' בשום שלב, אלא אם ישולם סעיף השחרור שלו שעומד על 750 מיליון יורו, סכום שאינטר כמובן לא תסכים לשלם לעולם. ב"מארקה" נכתב שבריאל מדריד העדיפו שלא לפתוח חזית מול הנראזורי ומעדיפים תמיד שקבוצות יפנו אליהן קודם אם הן רוצות שחקן כדי להגיע להבנות. הקבוצה טוענת שאינטר נהגה כמו ברצלונה במקרה אנטואן גריזמן ודורשת לעמוד בחוקי פיפ"א. בנוסף, בבירת ספרד מתכוונים לשדרג את שכרו של הקשר, שההצעה שקיבל מאיטליה עמדה על סכום כולל של 60 מיליון יורו בשש העונות הבאות. בינתיים, מודריץ' העביר מסר ברשתות החברתיות: "הפסד קשה, אבל לא הפסד שמגדיר את הקבוצה הזאת! זה הרגע לקום ולהמשיך לעבוד כמו שעשינו תמיד".


 

¡Una derrota dura, pero una derrota no define a este equipo! Es momento de levantarse y seguir trabajando como hemos hecho siempre. #HalaMadrid❤️

A post shared by Luka Modric (@lukamodric10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי