וראן עשוי לרדת לספסל, לופטגי דורש להתחזק בחלוץ ובבלם

רפאל וראן
רפאל וראן | Gettyimages

הבלאנקוס יפתחו את "לה ליגה" במשחק בית מול חטאפה לאחר ה-4:2 ליריבה העירונית בסופרקאפ, המאמן נמצא בלחץ ומבקש להתחזק בעמדה מספר 9. הבלם שאכזב בטאלין עשוי לשלם את המחיר במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד פותחת עונה מחר (ראשון, 23:15) במצב רוח לא מרומם בלשון המעטה אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד 4:2 בסופרקאפ האירופי. הבלאנקוס יארחו בברנבאו את חטאפה בתקווה לפתוח את העונה ברגל ימין ארבעה ימים בלבד לאחר האכזבה בטאלין.

המאמן החדש ז'ולן לופטגי בלחץ לנצח את משחק הבכורה שלו בליגה והראשון בברנבאו במסגרת רשמית. כידוע המשחק מול חטאפה שהוא סוג של דרבי (חטאפה ממוקמת בפרברי מדריד) וממנו ייעדר קאסמירו הפצוע, בעוד לוקה מודריץ' אמור לפתוח. רפאל וראן שעשה טעויות קשות נגד אתלטיקו ונראה שעוד לא חזר לכושרו מפגרת המונדיאל עשוי להיות מסופסל, אם כן יעלה במקומו נאצ'ו לצדו של סרחיו ראמוס. לא ברור מי מהשוערים יפתח, אבל טיבו קורטואה קיבל את החולצה מספר 25 וכנראה שגם יזכה לבכורה.

במסיבת העיתונאים אמר לופטגי: "אני רוצה לראות ריאל מדריד שבטוחה בעצמה, קבוצה שיוזמת ואני משוכנע שכך ניראה. יש לנו בסגל שחקנים איכותיים יותר ממה שאנשים חושבים, מה שמשנה הם אלו שפה ולא אלו שעזבו. חטאפה שיחקה מעולה בשנה שעברה ועלינו להגיע מוכנים. חלון ההעברות? אני חושב רק על לנצח את המשחקים הבאים".

העיתון "מארקה" שאל מדוע ויניסיוס ג'וניור שהרשים במשחקי ההכנה לא קיבל דקות משחק מול אתלטיקו, למרות שהייתה אפשרות בהארכה לחילוף רביעי. נראה כי לופטגי לא רוצה להכניס את ג'וניור לעניינים בבת אחת מכיוון שהוא צעיר מאוד ומתכנן לשלבו באופן הדרגתי. לופטגי, כך לפי הכתבה כאמור, חושש שלחץ מיותר על החלוץ הצעיר יזיק לו. עוד נכתב כי לשחקנים מדרום אמריקה קשה בדרך כלל להסתגל לכדורגל האירופי במהירות, כפי שחוותה ריאל מדריד בין השאר עם רוביניו. 


ויניסיוס ג'וניור. לופטגי נותן לו את הזמן להתאקלם (AFP)

במקביל ביקש לופטגי מפלורנטינו פרס לרכוש בלם וחלוץ מספר 9, אבל ריאל מדריד שינתה מדיניות בשנים האחרונות וספק אם הדבר יקרה. אפשר לראות שמאז 2014 הבלאנקוס ברווח של 13.3 מיליון יורו ממכירת שחקנים, דבר המעיד על כך שחלפו מזמן הימים בהם הקבוצה רכשה שחקנים בסכומי עתק ונקלעה לגירעונות שנתיים. העיתון "אס" שבדק את הנתונים פרסם שבאותה תקופה מקבילה אתלטיקו מדריד עומדת על מינוס 125 מיליון יורו וברצלונה על מינוס עצום של 374 מיליון יורו – וזאת למרות שניימאר הכניס לה 222 מיליון יורו.

יחד עם זאת, "מארקה" פרסם שבוולנסיה לא לוקחים סיכונים כי הם יודעים שלופטגי רוצה את החלוץ רודריגו. חוסה פליקס דיאס, כתב ה"מארקה", טען באחת מתוכניות הטלוויזיה שריאל מדריד שומרת כ-300 מיליון יורו לרכישת ניימאר אם וכאשר אופ"א תחליט אחרי החקירה של רכישת ניימאר וקיליאן אמבפה שהמועדון הפריזאי צריך למכור את אחד מהם בגלל שהרכישה לא הייתה לפי חוקי הפייר פליי הפיננסי.

במשחקים נוספים מחר: אייבר – הואסקה (19:15), ואייקנו – סביליה (21:15).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי