סרג'י רוברטו: לפעמים אנחנו מחכים לגאונות של מסי כדי לנצח

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" הוביל את ברצלונה ל-0:3 על אלאבס במחזור הפתיחה עם צמד, ואלוורדה הודה: "מזל שיש לנו אותו". הקטלונים הגיעו ל-6,000 שערי ליגה, בתקשורת כתבו על הקפטן: "עשה בשעה יותר מאשר בכל המונדיאל"

(גודל טקסט)
ברצלונה פתחה את העונה עם ניצחון 0:3 על אלאבס, שלוש נקודות שהושגו בפעם המי יודע כמה בזכות הגאוניות של ליאו מסי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת בה בארסה לא הרשימה, הגיע "הפרעוש" עם צמד (64 ו-90) ובין לבין היה זה פיליפה קוטיניו שנכנס כמחליף וכבש במבצע יפה בדקה ה-83.


"מסי שובר את כל המחסומים", כתב ה"מארקה" שהוסיף: "נראה שאחרי שכריסטיאנו רונאלדו עבר לאיטליה אין מישהו שיהיה מסוגל לעצור אותו". מסי כבש בין השאר בדקה ה-64 את השער ה-6000 של ברצלונה ב"לה ליגה" בעוד בעיטה חופשית מבריקה מתחת לחומה שקפצה. "הייתה שאלה מסקרנת איך ייראה מסי אחרי המונדיאל הנוראי שלו, אבל הוא כבר נתן תשובה ברורה", נכתב בנוסף, "בשעה אחת הוא עשה יותר מאשר בכל המונדיאל". מסי קיבל ב"מארקה" שלושה כוכבים ושניים קיבלו טר שטגן, קוטיניו, ג'ורדי אלבה, בוסקטס וארתורו וידאל. כל השאר הסתפקו בכוכב ויום חלש יחסית. גם "מונדו דפורטיבו" החמיא כשכתב בשער שלו: "מסי הגאון".


המאמן ארנסטו ואלוורדה הודה: "ברצלונה לא יכלה לשחק את המשחק הטוב שלה. אלאבס הגנה עמוק בחלק שלנו וגרמה לכך שנאלצנו לשחק לאט. אנחנו רק באוגוסט ואני מאמין שנשתפר. יש לנו מזל שיש לנו את מסי, מי שאוהב לראות אותו משחק תמיד מדמיין מה היה קורה אם היה משחק בקבוצה שלו, אז אני בר מזל שהוא משחק אצלי. גם מסי לא ידע כיצד הוא הולך לבעוט את הכדור החופשי, זה מה שגאוני בו – הוא תמיד יכול להפתיע אותך. גם הבעיטה שלו לקורה הייתה יוצאת דופן. הוא כבש את השער ה-5000 שלנו וגם את ה-6000, אז או שהוא מאוד בר מזל או שהוא מוכשר מאוד ואני מהמר על האפשרות השנייה. אתה יכול לצפות ממנו להכל. הוא תמיד רואה מה שאחרים לא רואים".

️ "GENIUS MESSI"

Barça 3-0 Alavés (Messi x2, Coutinho) #fcblivepic.twitter.com/PN1Nzi9Wmi

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 18 באוגוסט 2018

על פליפה קוטיניו שפתח על הספסל: "האפשרויות היו קוטיניו או סרג'י רוברטו בהרכב. לא רציתי להעמיס על שחקן שרק עכשיו חזר מפגרת המונדיאל. נאלצתי להכניס אותו מוקדם מהצפוי כי חסרנו שחקן שיבעט לשער וחשבתי עליו".


סרחיו בוסקטס דיבר בסוף המשחק: "אלאבס עשתה עבודת הגנה מצוינת, סבלנו הרבה, אבל זה היה עניין של זמן שנמצא בקיעים בהגנה שלה. אני חושב שזו תהיה עונה מרגשת עבורנו כי התחזקנו היטב ויש לנו שחקנים יותר רב גוניים בכל העמדות. מסי תמיד מדהים אותנו מחדש".


סרג'י רוברטו
הוסיף: "היה חשוב להתחיל את העונה עם ניצחון. היכולת הטובה יותר עוד תגיע. מרוצה שהתחלתי בקישור ולא כמגן, אבל אני יכול לשחק בשתי העמדות. מסי? לפעמים צריך לחכות למשהו גאוני שהוא יעשה כדי להתחיל לנצח".



השער ה-6,000 של ברצלונה ב"לה ליגה" בזכות עוד רגע של קסם ׁ(AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי