כריסטיאנו מי? ריאל פתחה עונה עם 0:2 חלק על חטאפה

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | AFP

בלי הכוכב או זידאן, ובלי קורטואה שנותר על הספסל, הבלאנקוס לא התקשו מול היריבה החלשה. קרבחאל (20) נגח את היתרון, בייל (51) הכפיל. קודם לכן, סביליה הביסה 1:4 את ראיו ואיקאנו

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)

גם בלי רונאלדו ובלי זידאן, ריאל היא עדיין ריאל. אלופת אירופה פתחה הערב (ראשון) את עונת 2018/19 ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 קליל על חטאפה החלשה.

חטאפה הציגה עונה טובה ומפתיעה בעונה שעברה, והיתה קרובה להשיג את הכרטיס לאירופה, אך לא היוותה יריבה לחניכים של לופטגי, שהיה ברור שהתגברו על איבוד הכוכב שלהם. הבלאנקוס עשו ככל העולה על רוחם במגרש, ובדקה ה-20 גם עלו ליתרון מנגיחה יפהפיה של דני קרבחאל.

בייל הכפיל (51) מבישול של אסנסיו כדי לקבוע את תוצאת המשחק, אבל הסיפור הבאמת מעניין התרחש על הספסל, שם בילה טיבו קורטואה את משחקו הראשון במדי ריאל. למרות שהגיע הקיץ ברעש וצלצולים מצ'לסי לאחר מונדיאל נפלא, השוער הבלגי נותר לראות את קיילור נבאס חוזר למקומו הטבעי בין הקורות בברנבאו ויחכה למחזורים הבאים כדי לקבל קצת זמן כפפות.

הרכבים
ריאל מדריד: קיילור נבאס, מרסלו, סרחיו ראמוס, נאצ'ו, דני קרבחאל, איסקו, דני קרוס, דני סבאיוס, גארת' בייל, קרים בנזמה, מרקו אסנסיו

חטאפה: דויד סוריה, דמיאן סוארס, דז'נה דקונאם, ברונו גונסאלס, לאנדרו קבררה, נמניה מקסימוביץ', פרנסיסקו פורטיו, מאורו ארמבארי, גאקו שיבסאקי, אמאת דיידהיו, חורחה מולינה

קורטואה. התחמם אך פתח על הספסל (AFP)
קורטואה. התחמם אך פתח על הספסל (AFP)

מהלך המשחק
דקה 20, ריאל עולה ל-0:1: שער קל של ריאל ונהדר של קרבחאל. בייל היה אחראי על המהלך, אך סוריה הרחיק והמגן נגח קשתית ממרחק 12 מטרים.

דקה 51, 0:2: זה פשוט קל מדי עבור הבלאנקוס. אסנסיו פרץ מצד שמאל ומסר כדור רוחב, בייל הגיע אליו וכבש בלי קושי.

ראיו ואיקאנו – סביליה 4:1
סביליה פתחה עונה עם טיפוס למקום הראשון בלה-ליגה, והיא תקווה להישאר בו גם בסוף העונה. אלה אולי ציפיות גדולות מדי, אבל על פי היכולת שהציגה היא יכולה להתמודד לפחות על כרטיס לליגת האלופות. פרנקו ואסקס (15) פתח את החגיגה, ואז התחיל הערב של אנדרה סילבה החלוץ שהגיע ממילאן כבש שלושער נפלא (31, 45, 79) ועלה, לפחות זמנית, לראש טבלת הכובשים. לקראת הסיום (85) ואיקאנו עוד צימקה מפנדל של אדרי אמברבה שנפסק לאחר שימוש ב-VAR, אבל זה לא גרע מהחגיגה של האנדלוסים.

תוצאה נוספת
אייבר – האוסקה 2:1
לאייבר: גונסאלו אסקלנטה (69). להאוסקה: אלכס גייאר (5, 40)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי