"קורטואה? יש לנו שני שוערים מצוינים, הם לא בעיה אלא פיתרונות"

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

מאמן ריאל מדריד דיבר על ספסול שוער הרכש מצ'לסי גם ב-1:4 על ג'ירונה: "יש תחרות על כל עמדה במגרש, כרגע מהמרים על נבאס". קרים בנזמה: "אנסה לכבוש יותר". וגם: הנתונים המרשימים של סרחיו ראמוס

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מתחילה לשכוח מכריסטיאנו רונאלדו. אמש היא ניצחה 1:4 בג'ירונה אחרי שפיגרה 1:0 ועלתה למקום הראשון, כשהיא צמודה לברצלונה עם 6 נקודות משני משחקים. ב"מארקה" נכתב שריאל מדריד הטובה סוף סוף הגיעה.


בשער של "אס" נכתב "חוק השער". בנזמה, אסנסיו, בייל ונבאס קיבלו שלושה כוכבים בעיתון, שכתב: "בנזמה ובייל לא רוצים שיגיע מספר 9 . הם עושים את זה לבד".


ב"מארקה" נכתב שוויניסיוס ג'וניור הוא אולי העתיד של ריאל מדריד, למרות ששיחק אתמול בקסטיה בליגה השלישית, אבל מרקו אסנסיו הראה שהוא ההווה של הקבוצה אחרי שסחט שני פנדלים. כמו כן, העיתון כתב כי כרגע יהיה קשה מאוד להוציא את קיילור נבאס מהשער בגלל שאם ז'ולן לופטגי לא נתן הזדמנות אתמול לטיבו קורטואה הרי שנבאס הוכיח יכולת מצוינת ולא תהיה סיבה להחליף אותו בקרוב.


#LaPortada 'El Madrid se viene arriba' pic.twitter.com/Er9Xt8es9q

— MARCA (@marca) 26 באוגוסט 2018


לופטגי אמר בסיום: "המנטליות שלנו ניצחה את המשחק והיא היתה הדבר הכי חשוב, כי זה היה משחק מאוד מסובך. ג'ירונה הובילה עלינו, ובשנה שעברה הפסדנו במגרש שלהם במונטליבי".


העובדה ששוב טיבו קורטואה ישב על הספסל: "אני מנסה להסביר את זה שוב ושוב. יש לנו שני שוערים מצוינים. הם לא מהווים בעיה אלא פתרונות. ננתח את המצב מדי יום. אנחנו מהמרים כרגע על נבאס ואני יכול לומר שהוא שיחק טוב מאוד. נראה מה יקרה בעתיד. יש לנו תחרות גדולה בקבוצה על כל עמדה במשחק. זה דבר טוב מאוד עבור הקבוצה".


מי שקיבל מחמאות גדולות היה גארת' בייל, עליו נכתב ב"אס": "הוא שוב הוכיח שכאשר נותנים לו מרחב פעולה הוא בלתי ניתן לעצירה והוא אחד השחקנים עם הכי עוצמה בעולם כיום. הוא כבש שער תשיעי עבור ריאל מדריד בתשעה משחקים. המעבר של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס הדליק את בייל שכבר כבש שני שערי ליגה. אם לא ייפצע, הוא עשוי להגיע גם למספרים של רונאלדו. הוא היה שותף בעשרה שערים של הבלנקוס בשבעת המשחקים האחרונים".


לופטגי:
לופטגי: "המנטליות שלנו ניצחה" (AFP)


בייל אמר לעיתונאים: "אני כאן כדי לעזור לקבוצה. אנחנו צריכים לנצח כל משחק כקבוצה". קרים בנזמה הוסיף: "אני כאן כבר עשר שנים ואנסה לכבוש יותר משנים קודמות וגם לבשל. לא שכחנו את רונאלדו כי אי אפשר לשכוח אותו. הוא כבש כל כך הרבה שערים. מצד שני, אני מרגיש מצוין פיזית. פנדלים? סרחיו ראמוס ואני נבעט".


מרסלו לא אהב את החלפתו אחרי שעה ברפאל וראן. "הופתעתי מהחילוף כי הרגשתי בסדר גמור, אבל אני מכבד את החלטת המאמן. רציתי להמשיך כי הרגשתי מאה אחוז. אנחנו בדרך הנכונה ואני בטוח שנשתפר ממשחק למשחק. שיחקנו טוב ולקחנו את שלוש הנקודות. כריסטיאנו רונאלדו? הוא השחקן הכי טוב בעולם ובטוח שנרגיש בחסרונו, אבל גארת' בייל וקרים בנזמה גם שחקנים טובים מאוד. מי צריך לעמוד בשער? יש לנו שני שוערים טובים מאוד. אני שמח עבור נבאס שמצליח מאוד בשער".


סרחיו ראמוס שכבש בפנדל את השוויון בדקה ה-39 קבע שיא אישי חדש עם העונה ה-15 ברציפות שהוא כובש במשחק ליגה. בשיא של הליגה מחזיק גאינסה עם 19 עונות רצופות ואחריו סנטיליאנה עם 17. מאז ספטמבר 2004 הוא כבש בכל עונה כאשר השער הראשון היה במדי סביליה. בעונת 2016/17 קבע ראמוס את שיא הכיבוש שלו עם 7 שערים לעונה בליגה. הוא כבש 56 שערים בריאל מדריד ב-432 משחקי ליגה, מה שמציב אותו בתור הכובש ה-13 הפעיל בליגה כרגע. בלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי