הואסקה עלתה ליתרון מוקדם, ברצלונה ענתה עם 2:8 ענק

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

קוצ'ו הרננדס הפתיע (3), אבל מסי (16, 61), עצמי של פולידו (24), סוארס (39, 93), דמבלה (48), ראקיטיץ' (51), אלבה (81) נתנו לאלופת ספרד ניצחון חד משמעי ואת המקום הראשון בטבלה עם שלושה ניצחונות רצופים

קבוצות: לבאנטה ולנסיה
(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר בראשון שבהם נפרדו לבאנטה ו-ולנסיה בתיקו 2:2 ודפורטיבו אלאבס גברה 1:2 בבית על אספניול. לאחר מכן ברצלונה הביסה את הואסקה 2:8 פסיכי. כעת: בטיס פוגשת את סביליה לקרב מעניין.


ברצלונה – הואסקה 2:8
העולה החדשה הואסקה הכניסה את ברצלונה ללחץ עם שער כבר תוך שלוש דקות, כשקוצ'ו הרננדס כבש בסיום התקפה מתפרצת, אבל מסי הרגיע עם שער ראשון (16) מתוך רבים שעוד יבואו. "הפרעוש" חדר לרחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה בשער מסי קלאסי לפני שחורחה פולידו כבש שער עצמי (24) ונתן את היתרון לאלופת ספרד. ברצלונה לא הורידה את הרגל מהגז וסוארס הפך את זה ל-1:3 קל בדקה ה-39 אחרי מסירת רוחב מג'ורדי אלבה. לפני המחצית הואסקה עוד הספיקה להשוות מרגלי אלכס גאייר (42).


והמחצית השנייה היתה שייכת כולה לחבורה של ואלוורדה. דמבלה (48) לאחר בישול ענק מסוארס, ראקיטיץ' (52) בשער ענק מהאוויר, מסי (61) השלים צמד בזכות חור בהגנת האורחת, וכמוהו גם אלבה (81). וכדי לנעוץ את המסמר האחרון בארון של העולה החדשה סוארס הצטרף למסי עם צמד בזכות פנדל מוצלח בתוספת הזמן. לרווחת הואסקה, השופט שרק לסיום לפני שבארסה הספיקה לכבוש עוד והמשחק הסתיים "רק" ב-2:8. ברצלונה העפילה למקום הראשון בליגה הספרדית, כשהיא חולפת על פני ריאל מדריד בזכות הפרש שערים ברור.


⏰ ¡Final del partido en el Camp Nou!
FC Barcelona 8-2 Huesca
⚽ Messi (2), Pulido (propia portería), Suárez (2), Dembélé, I. Rakitic y Jordi Alba / Hernández y Gallar
#BarçaHuescapic.twitter.com/5SrRSXzZDq

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) September 2, 2018


לבאנטה – ולנסיה 2:2
מרטי רוג'ר פתח נפלא עם שער לזכות המארחת בדקה ה-13, ואחרי שער שוויון של דניס צ'רישב תוך שלוש דקות, חלוץ לבאנטה השלים צמד (33) בזכות כדור עומק נהדר של אניס ברדהי. דני פארחו השווה בפנדל במחצית השנייה (52), אבל למרות שלבאנטה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-76 כשקוקה קיבל צהוב שני, העטלפים לא הצליחו להשיג שער יתרון מכריע והקבוצות חילקו את הנקודות.


אחרי שלושה מחזורים, ולנסיה עדיין ללא ניצחון והיא נמצאת במקום ה-15 בטבלה, שבוודאי לא נוח לה. אחרי פגרת הנבחרות היא תארח את בטיס ותנסה להיחלץ מהבוץ בו היא שקועה.


⚽️@Cheryshev sigue su idilio con el @LevanteUD, al que siempre marca ⤵️https://t.co/8yKOrM655O

— Valencia CF (@valenciacf) September 2, 2018

ריאל בטיס – סביליה 0:1

הדרבי האנדלוסי הגדול הסתיים בניצחון של הירוקים באצטדיון בניטו ויימרין. המשחק היה בעיקר אגרסיבי, ובדקה ה-39 נפסל שער של סרחיו קנאלס על ידי ה-VAR בטענת נבדל ובדקה ה-66 רוקה מסה הורחק בצהוב שני אחרי עבירה גבולית מאוד שלו על השוער פאו לופס. בדקה ה-80 הגיע שער הניצחון כשכדור שהגביה עיסא מנדי הגיע לחואקין הוותיק, שנגח את הכדור לרשת והבטיח ניצחון ירוק בדרבי.


תוצאות נוספות

דפורטיבו אלאבס – אספניול 1:2

(בורחה באסטון 57, רובן סוברינו 59/ ליאו בפטיסטאו 42, פנדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי