ארגון השחקנים בספרד ישבית את הליגה בגלל איסאק קואנקה?

איסאק קואנקה
איסאק קואנקה | Gettyimages

מנהלת הליגה לא אישרה את רישומו של אקס הפועל באר שבע בראוס מליגת המשנה מכיוון שהופקד חוזה מינימום העומד על 77 אלף יורו וקיים חשד שחתם על חוזה כפול. אם השביתה תיערך כמתוכנן גם הדרבי של מדריד יידחה

(גודל טקסט)
דרמה חדשה מתחוללת בספרד והיא קשורה לאקס הפועל באר שבע, איסאק קואנקה. הקשר החליט לאחרונה לחזור הביתה ולחתום בראוס מליגת המשנה בספרד, אלא שמנהלת הליגה הספרדית ביטלה את חוזהו וגרמה לכך שארגון השחקנים מאיים לפתוח בשביתה. הסיבה לביטול העברתו של קואנקה היא החשד שחתם על חוזה כפול.


ראוס החתימה את הקשר בחוזה המינימום של הליגה השנייה בספרד העומד על 77 אלף יורו לעונה וב"לה ליגה" מתקשים להאמין שהשחקן חתם על חוזה כה נמוך. פרט לקואנקה, בוטלו חוזים של שלושה שחקנים נוספים בראוס, אך הספרדי היה היחיד שהגיע בהעברה חופשית והמשמעות היא שיתקשה למצוא קבוצה חדשה.


הקשר התייחס לסוגיה בחשבון האינסטגרם שלו ואמר: "אתמול שוק השחקנים נסגר. במקרה שלי, השתחררתי מהחוזה שלי בהפועל באר שבע וויתרתי על הצעות כדי לשוב לספרד ולחתום בראוס, קבוצת נעורי. רציתי לשוב לביתי אחרי תקופה ארוכה בה נעדרתי. הופתעתי לגלות שלמרות הניסיונות של המועדון, הליגה לא קיבלה את החוזה שלי. אעשה כמיטב יכולתי כדי לשחק בספרד".


 

Ayer se cerró el mercado para aquellos jugadores que tenían contrato con algún otro club. En mi caso, resolví el mío con el Beer Sheva de Israel, renunciando a ofertas interesantes para volver a España. Decidí aceptar la propuesta del Reus Deportivo, porque es el club de mi ciudad natal y, además, quería jugar en casa después de algún tiempo fuera y así poder reencontrarme con un fútbol de máximo nivel, como es el español. Mi sorpresa fue que a pesar de los esfuerzos del club, La Liga se negó a inscribirme bajo el argumento de que mi caché, independientemente de lo que pactara con el club, estaba muy por encima de lo que se establecía en el contrato. Es decir, no se lo creían. Acepté las mismas condiciones económicas que los otros jugadores que sí inscribieron, pero en mi caso LaLiga no actuó de la misma manera. Seguiré trabajando para jugar en España.

A post shared by Isaac Cuenca (@cuencaisaac) on



ארגון השחקנים בספרד מתכוון לשבות בין ה-29 ל-30 בספטמבר, ובימים אלו אמור להתקיים המחזור השביעי של הלה ליגה כשהמשחק המרכזי של אותו מחזור יהיה הדרבי בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי