דיווח במארקה: "ויניסיוס ג'וניור עשוי לחזור לברזיל בינואר"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

בחוזהו של היהלום בן ה-18 סעיף לפיו אם לא יזכה לדקות בריאל מדריד, לפלמנגו אופציה להחזירו כמושאל לחצי עונה. בשלב זה הוא משחק בקבוצת המשנה בליגה השלישית בלבד

(גודל טקסט)
רק אתמול (רביעי) התפרסם בספרד דיווח לפיו ריאל מדריד חוששת לבריאותו של ויניסיוס ג'וניור בליגה השלישית, שם הוא משחק עם ריאל מדריד קסטייה, קבוצת המשנה, אלא ש-24 שעות לאחר מכן ב"מארקה" טוענים שאם הברזילאי בן ה-18 שנרכש הקיץ עבור 45 מיליון יורו לא ישוב לסגל הבוגרים של הבלאנקוס עד ינואר, לא מן הנמנע שיופעל סעיף בחוזהו שיחזיר אותו לפלמנגו.


לפי הידיעה שפורסמה בשער העיתון, המועדון סיכם עם משפחתו מראש שהוא יגיע לריאל מדריד רק ביוני 2019, אבל הייתה אופציה בחוזה להביאו לריאל מדריד כבר בקיץ 2018 והמועדון החליט להפעיל אותה עקב בקשה של ג'וניור עצמו. כעת כותב העיתון שהחלוץ נמצא במצב די אבסורדי. ז'ולן לופטגי החליט לשלוח אותו להתאקלם בקסטייה ואם הוא לא יכבוש בה הרבה שערים ישאלו למה הוציאו עליו 45 מיליון יורו, מצד שני אם יכבוש הרבה שערים ישאלו גם למה הוא לא משחק בבוגרים. כך או אחרת במשחק האחרון שלו במדי קסטייה נגד אתלטיקו מדריד ב' הוא הפגין כדורגל מצוין וכבש צמד מול עיניו הבוחנות של לופטגי.


ויניסיוס היה למעשה מי שהחליט להקדים את בואו לריאל מדריד בשנה, אבל בבלאנקוס תכננו עבורו תוכנית התאקלמות איטית כדי להשתלב בקבוצה, בעיקר בגלל שיש לו בעיות טקטיות ועוד כמה נושאים שהוא צריך לשפר לאור העובדה שהגיע רק בגיל 18 מברזיל. הסיבה המרכזית להורדתו לקבוצת המשנה היא גם מתוך רצון שלא לייבש אותו ביציע או לכל היותר על ספסל הקבוצה הבוגרת.

#LaPortada

'The Best' @RafaelNadal

'Vinícius podría volver al Flamengo en enero' pic.twitter.com/J2t2dLm7TF

— MARCA (@marca) 5 בספטמבר 2018

כאמור בחוזהו סעיף שקובע כי אם לא ישחק, הוא יכול לחזור בהשאלה לפלמנגו ממנה נרכש ויוכל לשחק באליפות המקומית בברזיל. במקרה כזה ביולי הוא יצטרף בחזרה לריאל מדריד. משפחתו של ויניסיוס זועמת על כך שהוא נאלץ לשחק בליגה השלישית, בה תנאי האיצטדיונים רעים והיריבים רוצים להראות לו שתג המחיר עליו מופרז וזה כבר התבטא בנשיכה בראשו במשחק נגד אתלטיקו מדריד ב'. במועדון מבינים את המדיניות של לופטגי, אבל טוענים שהוא פוטנציאל ענק וחייבים לשמור עליו בכפפות של משי. לדעתם זה יהיה גרוע אם יחזור לברזיל ושלופטגי חייב לתת לו דקות משחק. העיתון סיכם כי לופטגי ייבחן בתוצאות של הקבוצה והזכייה בתארים, אבל גם בדרך בה הוא מנהל את ויניסיוס ג'וניור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי