כמו פפ: ואלוורדה יודיע אם ימשיך בברצלונה רק בתום העונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | AFP

במועדון קיוו לדון עם המאמן כבר עכשיו על העתיד, אולם התבשרו על ידו כי אין בכוונתו לעסוק בנושאים שאינם מקצועיים במהלך העונה, בדיוק כפי שעשה האקס ומנג'ר מנצ'סטר סיטי. וגם: המתנה לראביו וציפייה לדה יונג

(גודל טקסט)
העיתון הקטלאני "ספורט" מדווח הבוקר (חמישי) כי ארנסטו ואלוורדה בחר לנהוג כמו פפ גווארדיולה בזמנו והבהיר לראשי ברצלונה כי יחליט אם להאריך את חוזהו במועדון רק בסיום העונה.


בהנהלת ברצלונה רצו שוואלוורדה יודיע להם כבר עכשיו על כוונותיו, ישנה שביעות רצון גדולה מעבודת המאמן שחתום עד קיץ 2019 אחרי שזכה כבר בשלושה תארים, זאת על אף ההדחה מליגת האלופות ברבע הגמר מול רומא בשנה שעברה, ומכאן רצון ההנהלה להאריך את חוזהו כבר עכשיו ולשמור על שקט נפשי ולתכנן בהתאם, אולם הוא זה שמעדיף לחכות גם כדי לאפשר לעצמו לעסוק בעניינים מקצועיים בלבד.


ואלוורדה אמר להנהלה לפי הידיעה: "אני מרגיש שמוקדם מדי לדבר על עתידי כשהעונה רק החלה". בחוזה שלו יש אופציה לעונה שלישית, כך שלמעשה בברצלונה יכולים להשאירו, אך מעדיפים לעשות זאת בדרכי דו שיח ואולי אף לשדרג את חוזהו ולהאריכו.

Portada @sport: "VALVERDE HARÁ UN GUARDIOLA" #Portadaspic.twitter.com/60fTXVEgno

— Radio Barça (@RadioFCB) 6 בספטמבר 2018

לדעת ואלוורדה ההתנהגות של פפ גווארדיולה בכל הנוגע להארכות חוזה הייתה הנכונה ביותר. גווארדיולה האריך כל פעם את חוזהו בעונה וזה היה רק בסיום כל שנה. מבחינת המועדון זה היה סיוט, אבל כך המאמן חשב שהוא יכול להוציא את המקסימום משחקניו. עם זאת, יש לציין שבבאיירן ובמנצ'סטר סיטי גווארדיולה נהג אחרת. פפ סגורה, האחראי על הרכש בבארסה, הבהיר למאמן שהוא חייב להשיב למועדון עד מארס, מכיוון שאז הוא מתחיל את תוכניות הרכש והוא היה רוצה לעשות זאת עם המאמן המיועד לעונה הבאה.


בתוך כך ב"מונדו דפורטיבו" פורסם כי המועדון לחוץ בכל הקשור לצירופו העתידי של אדריאן ראביו. השחקן מסיים חוזה בקיץ 2019 ויהיה חופשי מינואר, אבל פאריס סן ז'רמן לוחצת עליו בכל הכוח לחדש חוזה ולהישאר במועדון. לפי הדיווח נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, לוחץ על סוכניו של הקשר שכבר דחה מספר הצעות מקבוצתו. יש גם מלחמה בכל הקשור להחתמת פרנקי די יונג מאייקס לשנה הבאה, שגם טוטנהאם רומא ומנצ'סטר סיטי רוצות אותו. דה יונג הודיע שהוא נשאר העונה באייאקס אחרי שעלתה לשלב הבתים באלופות, אבל נראה שבקיץ הבא הוא יעזוב



ראביו. פ.ס.ז' לוחצת, ברצלונה לחוצה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי